עבר חודש מאז שאני ולואי הקמנו משפחה ואנחנו מאושרים מתמיד. אמא שלי מאוהבת בתינוקות. אחיות של לואי משוגעות על התינוקות, הכל מושלם.
יום שבת השעה 17:30, אני ולואי יצאנו בפעם הראשונה מהבית עם התינוקות. ברור שהיה פפרצי אבל ביקשנו שלא יפרסמו את הפרצופים של ג'ו ונייל . נסענו לבית של סלינה ונייל. הם עברו לגור ביחד. "היי" סלינה אמרה שנכנסו בדלת של הדירה. סלינה עברה לגור אצל נייל אבל עוד מאט הם עוברים לבית גדול יותר כי לסלינה יש תוכנית בישול והיא צריכה מטבח גדול ולנייל אין כזה. "מי התגעגע לדוד הכי טוב בעולם?" נייל אמר ולקח את ג'ו. "ליאם ומאיה בדרך, והם אמרו שיש להם הפתעה" סלינה אמרה, "איזה הפתעה כבר יכולה להיות להם" לואי אמר.
אחרי 15 דקות. "אתם מאורסים?" לואי שאל, "כן" מאיה אמרה, רואים שמאיה וליאם אוהבים אחד את השני מאוד. ליאם החזיק את נייל (התינוק) ונייל (הגדול) החזיק את ג'ו. "אני חייב לצלם" אמרתי, "הארי איזה אמא רגשנית אתה" נייל אמר ונייל וליאם צחקו. לואי נתן לשניהם מכה קטנה לראש. "לא צריך אני לא אצלם. אני הנתק איתכם קשר והתינוקות בכלל לא ידעו מי האלו נייל וליאם" ברגע שאמרתי את זה נייל וליאם ישבו זקוף ואמרו לי לצלם אותם.
רוב הזמן הם כולם שיחקו עם התינוקות ואני ולואי רק דיברנו. "למה שלא תצא לבלות היום?" אמרתי ללואי, "אני לא רוצה להשאיר אותך לבד עם התינוקות" לואי אמר, "זה בסדר אני יהיה כאן. עם נייל וסלינה" אמרתי ולואי נתן לי נשיקה בלחי.
השעה 22:00 ולואי עדין לא חזר. הוא יצא ב18:00. "נייל נראלי אני הולך הביתה, התינוקות עייפים" אמרתי ונתתי לסלינה ונייל חיבוק לפני שיצאתי החוצה. הכנסתי את התינוקות לאוטו ונסעתי הביתה. הגעתי הביתה הרדמתי את התינוקות והלכתי למטבח להכין לי אוכל. באתי ללכת לסלון בשביל לאכול עד שנפל לי האכול כי ראיתי את לואי ואיזה בחורה מתנשקים. "הארי" לואי עצר את הנשיקה עם הבחורה. לפני שהספקתי להגיד מילה הלכתי לחדר של נייל וג'ו. "הארי עצור בבקשה" לואי אמר בזמן שלקחתי את התינוקות לעגלה שלהם. "הארי רגע. זה לא מה שזה נראה" לואי אמר. ",זה לא מה שזה נראה. אתה לא בגדת בי." אמרתי ודמעות היו לי בעיניים. לואי לא הגיב על מה שאמרתי, "ככה חשבתי" אמרתי, ״הארי רגע״ לואי אמר ומשך לי ביד, ״למה לעשות את זה לואי, למה?. הכל היה מושלם. מה עשיתי לך שאתה שונא אותי כל כך?״ שאלתי את לואי, ״אני לא שונאת אותך״ לואי אמר והתחיל לבכות, ״אתה בכלל אוהב אותי? אתה אוהב את ג׳ו ונייל?״ שאלתי את לואי בזמן שהכנסתי מוצרים שקשורים לתינוקות לתיק. ״ברור שכן״ הוא אמר, ״אתה לא באמת אוהב אותי לואי אתה משקר כי אתה מרחם עלי״ צעקתי הפעם, ״ אני באמת אוהב אותך, אני כל כך מצטער הארי״ לואי אמר בבכי, ״יש לנו משפחה ביחד למה שאתה תעשה את זה לי, למשפחה שלנו״ אמרתי כבר מהסלון. ״הארי בבקשה חכה״ לואי אמר אבל לא עצרתי. לקחתי את ג'ו ונייל לאוטו, לואי ניסה לעצור אותי כמה פעמים אבל לא עצרתי, ישבתי באוטו בזמן שלואי דפק על החלונות. ישבתי ובכיתי. הסתכלתי ללואי בעיניים ונסעתי.
YOU ARE READING
שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסון
Romansa״אני באמת אוהב אותך, אני כל כך מצטער הארי״ ״יש לנו משפחה ביחד למה שאתה תעשה את זה לי, למשפחה שלנו״