״לואי עוד שבועיים״ אמרתי ללואי בדרך לאולפן הקלטות. ״היא אמורה ללדת עוד שבועיים יכול להיות לפני ויכול להיות אחרי״ לואי אמר והחזיק לי את היד.
חזרנו אחרי יום ארוך באולפן. השעה 00:14 בלילה, אני ולואי נכנסו לישון.
״הארי מתקשרים״ לואי אמר מתוך שינה, ״שלום״ עניתי לטלפון, ״הארי היו לי צירים אתם באים?״ זאת הייתה האישה שנותנת לנו את הילדים שלה, ״כן אנחנו מהר באים״ אמרתי וניתקתי את הטלפון, ״לואי היא יולדת היא יולדת קום״ צעקתי על לואי בזמן שנעלתי נעליים. ״היא מה?״ לואי אמר, ״היא יולדת קום עכשיו!״ צעקתי עליו, הייתי כבר מוכן, ״תנעל נעליים לואי עכשיו״ צעקתי, ״אוקיי אוקיי אני קם״ הוא קם נעל נעליים ויצאנו. ״אני הולך להיות אבא״ אמרתי לעצמי הזמן שנהגתי ולואי ישב לידי.
הגענו לבית חולים ועלינו לחדר של מילי, מילי זאת האישה שאנחנו מאמצים את הילדים שלה. אני ומילי דיברנו די הרבה. היא נכנסה להריון בטעות והיא לא יודעת מי האבא והיא גם לא מוכנה להיות אמא. ״היי, איך את?״ שאלתי את מילי, ״אני בסדר, קצת כואב כל פעם שיש צירים אבל אני בסדר״ היא ענתה ושניה אחרי זה היה לה צירים, ״את רוצה שאני אביא לך משהו?״ שאלתי, ״לא אני בסדר תודה״ היא אמרה, כולנו נרדמנו.
השעה 5:00 בבוקר ושמעתי את מילי, ״הארי אתה יכול להחזיק לי את היד כואב לי״ מילי אמרה, ״כן ברור״ לקחתי את הכיסא שישנתי עליו מהקיר שליד הארון ליד המיטה שלה. ״את רוצה לבחור להם את השמות?״ שאלתי את מילי, ״אני בטוחה שאתם תעשו בחירה יותר טובה״ היא אמרה ולקחה נשימות עמוקות, ״הארי אני חושבת שהתינוקות יוצאים״ היא אמרה לי, ״אוקיי אני קורא לרופא״ אמרתי והתרגשתי, ״סליחה יש פה אחות״ צעקתי, ״כן, היא מרגישה שהיא יולדת?״ האחות שאלה, ״כן״ אמרתי, ״אוקיי אני באה״. ״הם באים מילי״ אמרתי ואמרתי ללואי לקום. ״היא יולדת?״ לואי שאל, ״כן קום״ אמרתי אבל לואי לא נראה מתרגש במיוחד. למה הוא לא מתרגש? ״מילי את רוצה שאני אחזיק לך את היד?״ שאלתי, ״כן בבקשה״ היא אמרה, מילי הייתה כולה מזיעה. ״אוקיי, אחת שתיים שלוש, לדחוף״ המילדת אמרה. מילי לחצה חזק את היד שלי. ״עוד דחיפה אחת״ המילדת אמרה, ״הינה הוא בא״ המילדת אמרה. הסתכלתי על התינוק וישר הוא הזכיר לי את נייל. ״את מוכנה?״ שאלתי, ״כן״ היא אמרה. לואי היה מחוץ לדלת, היה אסור לו להיכנס. ״אחת שתיים שלוש, לדחוף״ המילדת אמרה. ״הינה התינוקת היפה״ המילדת אמרה. הם ניקו את התינוקת בזמן שמילי אמרה לי, ״תודה הארי, התינוקות זכו בך״ נתתי לה נשיקה במצח. ״לואי, התינוקות כל כך יפים״ אמרתי ללואי, הוא התחיל לבכות. חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה קצרה בפה. ״אני יכול להיכנס?״ לואי שאל את מילי, ״כן ברור״ היא אמרה. לואי החזיק את התינוק, ״הארי זה כל כך נייל״ לואי אמר וצחק קצת, ״אני יודע״ אמרתי ולקחתי את התינוקת. ״זאת ג׳ואנה. היי ג׳ו״ אני החזקתי את ג׳ו ולואי החזיק את נייל. נתתי נשיקה קטנה ללואי.
YOU ARE READING
שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסון
Romance״אני באמת אוהב אותך, אני כל כך מצטער הארי״ ״יש לנו משפחה ביחד למה שאתה תעשה את זה לי, למשפחה שלנו״