Bizi Hiçbir Şey Durduramayacak

4.4K 251 262
                                    


Wei Wuxian'ın artık Guanyin Tapınağı'nda değil de Bulut Kovuğu'nda olduğunu fark etmesi, kabul etmek istediğinden daha uzun sürmüştü. Jiang Cheng'in oldukça genç görünen bir versiyonunun yanında oturuyordu. Daha ilginç olanı, üvey kardeşi onu yakın zamanda cani bir şekilde öldürmek istemiyor gibi de görünüyordu. Wei Wuxian hangisinin daha şok edici olduğundan emin değildi.

Mekan algısının bu derece bozulmuş olmasını, çok değil daha birkaç saniye öncesinde dünyaya karşı bakış açısının bütünüyle değişmesine bağlıyordu. Ve hayır, Wei Wuxian kesinlikle bu durumu abarttığını düşünmüyordu. Çünkü Lan Wangji'nin - mükemmel güzellikteki harika Lan Wangji'nin açık bir şekilde hislerine karşılık verdiğini öğrenmesinden sonra hala kafasını tam olarak toparlayabilmiş değildi. Lan Zhan onu seviyordu. Wei Wuxian'ı Gecesiz Şehir'de onu öldürmek isteyen binlerce kişiden koruyacak kadar, kendi klanıyla zıtlaşıp otuz üç disiplin kırbacı cezasına dayanacak kadar ve onu on üç yıl bekleyecek kadar çok... Wei Wuxian geri döndüğünde tüm bunlara karşılık olarak, ona utanmazca davranmış, onunla alay etmiş ve umarsızca duygularıyla oynamıştı. Lan Wangji'yi sarhoş ettiği zaman ve Guanyin Tapınağı'na gelmeden önce kaldıkları handa aralarında olan her şey... Gerçekten çok acımasız davranmıştı.

Wei Wuxian gidip Lan Wangji'yi bulmalıydı, hem de şimdi. Nasıl hissettiğini, onu ne kadar çok sevdiğini, beraber oldukları sürece Gusu'da ya da başka bir yerde kalmalarının onun için hiç de önemli olmadığını anlatması gerekiyordu. Handa beraber geçirdikleri o gece aralarında olan her şeyden inanılmaz derecede zevk almıştı. Belki de Jin Guanyao meselesini çözüme kavuşturur kavuşturmaz o gece yaptıkları şeyi tekrarlayabilirlerdi. Bulunduğu ortamdan çıkıp Lan Wangji'yi bulma niyetiyle ayağa kalkmasıyla, o an bulunduğu yerin olması gerektiği yer olmadığını fark etmesi bir olmuştu.

"Ne yapıyorsun?" Jiang Cheng sert bir sesle fısıldadı. Kardeşi inanılmaz derecede genç görünüyordu. Ön sıralarda oturan kişiler onlara doğru döndü, kafaları karışmış gibiydi. Wei Wuxian işte o an nerede olduğunu anladı.

Böyle bir şey nasıl mümkün olabilirdi?

"Wei Wuxian!" Bir ses ona bağırdı. Wei Wuxian başını döndürdüğünde Lan Qiren'in sert bir ifadeyle ona bakan tatsız suratını gördü. Bir anlığına neler olup bittiğinden emin olamayarak olduğu yerde kalakaldı. Sert bir sesle aptallığı bırakmasını fısıldayan Jiang Cheng'in, elbise kolundan tutarak onu yerine geri oturtmaya çalıştığını hissedebiliyordu. Eğer o an kendini Lan Wangji'yle yüz yüze bulmamış olsaydı - ki şu an tam karşısında duruyordu - Jiang Cheng'i dinleyip yerine oturur ve neler olup bittiğini anlamaya çalışırdı.

Wei Wuxian bu Lan Zhan'ın kendi Lan Wangji'si olmayabileceği gerçeğini değerlendirdi. Nasıl olduğunu hala tam anlamıyla kavrayamamış olsa bile geçmişte olduğu açıktı. Daha sonra, zihninin gençliğinde sahip olduğu vücuda nasıl aktarıldığını öğrenmenin yolunu bir şekilde bulurdu. Bunlara rağmen düşünebildiği tek şey, 'Lan Zhan, Lan Zhan - Lan Zhan burada'ydı. Ona doğru yürüdüğü sırada, Lan Zhan'daki kafa karışıklığı ifadesini fark etti. Başkaları mimiksiz, düz bir yüz görüyor olabilirdi, ama Wei Wuxian onu okuma konusunda son zamanlarda bir hayli uzmanlaşmıştı.

"Lan Zhan! Lan Zhan!" Lan Wangji hala hareketsiz bir şekilde olduğu yerde duruyordu. Wei Wuxian ileriye doğru atıldı ve kollarını diğer gence doladı. "Lan Zhan - o zaman seninle gerçekten yatmak istemiştim!"


"... Wei Wuxian, NE?!"

Wei Wuxian, Jiang Cheng'in histerik bağırışını, etrafında aniden başlayan fısıltıları, Gusu Lan öğrencilerinin şok olmuş bakışları ya da Lan Qiren'in şok ve dehşet karışımı bir ifadeyle solan yüzünü görmezden geldi. Geri çekilerek Lan Wangji'nin yüzüne baktı.

Travel Through Time (Lan Wangji/Wei Wuxian) • TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin