Pov. Natalia
Po tym jak Dominik i Weronika wyszli, w salonie została całą ekipa. Ja się denerwuje, bo musimy z Patką powiedzieć Trombie, Karolowi, Sebastianowi i Fabianowi o tym że wiemy prawdę o naszej mamie.N. Ej Patka, musimy im powiedzieć że wiemy prawdę o naszej mamie.
P. Wiem, może choć teraz?
N. Okej.- cały czas mówiłyśmy do siebie szeptem- Ej Mateusz, Karol, Seba i Fabian. Możemy pogadać?
K. Pewnie, chodźcie do naszego pokoju- poszliśmy na górę i do pokoju chłopaków, gdy Patka zamknęła drzwi ja zaczęłam...
N. Wczoraj jak wróciliśmy do domu, poznałyśmy prawdę o naszej mamie...
T. Ale jaką prawdę?
P. Że Anika nie jest naszą mamą.
F. To kto nią jest?
N. Mama Seby i Fabiana...
T. Czekajcie. Sorry ale wam nie za bardzo wierzę...
FT. Ale to prawda.
T. Jak to?!
ST. Pamiętasz gdy mama była w zagrożonej ciąży i musiała przez cały czas być w szpitalu, a Ty z rodzicami byliście za granicą?
T. Tak, ale co to ma do tego?
FT. To że wtedy dziewczynami miała zająć się przyjaciółka mamy, a gdy my się urodzilismy mama dostała esemesa że Anika wyjechała na jakiś czas do Londynu razem z dziewczynami, ale nie wiadomo kiedy wróciły.
P. Wróciliśmy dwa lata temu, a prawdę znamy bo Anika nam się wczoraj przyznała.
F. Tromba, czemu nic nie mówisz?
T. Po prostu nie wierzę że po tylu latach odnalazłem siostry!- w tym momencie Mateusz podszedł i nas przytulił (Xd PatrycjaQueen jak mi się to dziwnie pisze)
Tak pogadaliśmy tak jeszcze chwilę o tym co się u nas działo przez te wszystkie lata, aż nagle Karol zadał pytanie którego chyba Tromba obawiał się najbardziej
F. A co teraz zrobicie?
N. W jakim sensie?
F. No czy zostaniecie u tej Aniki czy nie będziecie chciały się do rodziny jakiejś przeprowadzić?
P. Nie wiemy...
T. Ale ja wiem! Najpierw musimy powiedzieć prawdę ekipie! A później się zobaczy.
Pov. Tromba
Poszliśmy na dół gdzie nadal była cała ekipa. Bałem się jak zareaguje ekipa, Karol chyba to zauważył, bo złapał mnie za rękę by dodać otuchy.T. Ekipa, muszę wam coś powiedzieć! Właśnie dowiedziałem się że Natalia i Patrycja to moje siostry.
WŁ. Wiemy, krzyczeliście na cały dom- wtedy ekipa zaczęła się śmiać, amy razem z nimi
MM. To kupiliśmy większy dom to niech one zamieszkają z nami?
K. Dobry pomysł Majkel!
*3miesiące później*
Pov. Tromba
Właśnie kończymy rozpakowywac swoje rzeczy w nowym domu. Pewnie zapytacie co się działo u nas przez te 3 miesiące? Już wam mówię
- brat Weroniki chyba się dowiedział że oni nam powiedzieli wszystko, bo jak narazie nic się nie dzieje. Ale równie dobrze on morze poczekać przez jakiś czas z tą zemstą i w końcu dokończył swój plan, nie wiem to się zobaczy.
-ja z Karolem poszliśmy do sądu żeby odebrać dziewczyny od tej Aniki, na szczęście a ona na pierwszej rozprawie się przyznała że one nie są jej córkami i powiedziała prawdę
-Chłopaki zerwali z dziewczynami, bo jak to by wyglądało brat jest chłopakiem swojej siostry?
I na koniec
- Fabian, Seba, Natalia i Patrycja mieszkają razem z nami i ekipą
CZYTASZ
Skrywane uczucia C.D [ ZAKOŃCZONE ! ]
FanfictionCiąg dalszy opowiadania. Początek jest na kącie @natli479 Początek tej części : 26.06.2020 Koniec: 30.11.2020