Četrdeset i sedmo poglavlje

185 8 0
                                    

David: "Idem sada pričati s doktorom o "našoj" bebi...Ej, sam da znaš oču kupon za sve tvoje torte i kolače u lokalu. Hahahaha"
Ja: "Ma ako treba sve ću ti besplantno napraviti, nikada nije problem, no onda moraš reći da je sin i pazi da ovaj sve to čuje."
Izađem van i sretnem doktora.

Vidim onog malog klinju (balavac!) kako izlazi iz Lanine sobe. Taman kada je na išao doktor, približio sam se..
Doktor: "Mladiću reko si da je ona gospođica  u sobi tvoja djevojka, znaš li da je trudna?"
(Moj svjet se skršio...Lana...kako....zašto si mi to napravila kujo pa volio sam te..imaš dijete s drugim. Kako tako brzo, kako si me zaboravila i započela novi život. Moja plan nije bio takav!)
Približim se da čujem bolje..

David: "Da, znam da je trudna... rekla mi je da je sin? Jel to točno, moći ću ga učiti igrat nogomet, ići čemo na utakmice. Biti će prekrasan na mamu a jak na tatu!..Sin je?"
Doktor: " Pa dobro ste informirani. Čestitam!"

(Ahhhhhhhh.ahhhhhhhhhhh sranjeee.... Denise smiri se...nakupljala mi se kendla u grlu..velika, ne mogu izgubit kontrolu!! Ok zaboravi šta sam reko!)
Bjesno udarim šakom o zid i izgubim kontrolu i dodem do onog lika..
Denis: "Mali!" Okrenu se pred mene a ja ga svom silom i snagom zavalim šakom u glavu da se sastavio s podom! Doktor me pokušo smirit, odgurnuo sam ga i pao je preko stolica..
Ušao sam u Laninu sobu, ležala je mirno gledajući kroz prozor. Došao sam do kreveta a ona me pogledala, zagrabio ju s kreveta i na rukama ju izneso iz sobe...

Ja: "Denis....šta radiš..pusti me odmah... odamhhh.. pusti me! Šta si to napravio! Šta si napravi Davidu?"
David je ležao onesvješteno na podu...(zašto mi ne prestaneš uništavat život, Denise Emontrayles! Zašto me jebeno svaki put uništiš, sve oko mene razoriš i jebeno me lazeš da me voliš..)

Denis: " Samo začepi! Nemam volje za tvoje gluposti."
Ja: "Idijote prokleti puti me!"

Toliko sam ljut, trebao bi ju sad izmlatiti, ubit boga u njoj i njemu. No opet trudna je i ne mogu ju udariti. Uf! Da me samo nije prevarila, samo da nije trudna svašta bi napravio. Što sad,  ako ju i otmem dijete i mafija ne idu zajedno. Svejedno moja je pa makar značilo da ću riskirat život.

UMEDUVREMENU

Budim se boli me glava. Imam osjećaj da me tenk zgazio. Uđem u sobu i vidim da nema Lane...sranje nije joj gad valjda nešto učinio...
(Gad prokleti kad ga nađem ima da ga ubijem, nakon svega što joj je napravio. Nakon što ju je silovao, nakon što ju je odbacio kao neki otpad ja sam bio tu za nju, pomogao sam joj skupa s Teom. Štitili smo ju, pomogli joj da stane na noge, a sada opet je tu, opet je sve uništio...Sjetio sam se onog dana kada sam Lanu sreo u zračnoj luci, da ste ju samo vidjeli, jadna je bila, bezdušna, izgubljena...platiti ćeš mi ovo)

Denis: "Smiri se.! (Više nisam onaj dečko koji će ti popuštati...nikad nisam ni trebao..volim ju a ona me je izdala...to se kod mene jako naplačuje)
Ja: "Makni se!"
Denis: "Dostaaa!!!! Dosta je smiri se!"
Dreknuo sam tako jako da mi je sav glas puko, nisam više mogao sve to izdržat prošlo je samo par mjeseci...
Sjeo sam u auto i zaključao sva vrata. Krenuli smo se voziti niz cestu.
Denis: "Pitat ću te samo jedno prije nego što totalno promjenim ploču prema tebi!"
(Toliko sam bjesan, ne mogu to rječima izreči, ubio bi ju, ima sreće što je trudna)
Lana: "Šta je..? Ljubomoran si?!" Prostrelio me ljutitim pogledom i naglo zakočio.
Denis: "Ovako malena imam savjet za tebe...prestani s ovim sranjima, loše ćeš završit!"
Ja: " Tko si ti...Ti nisi lik kojeg sam voljela..."
(Užasan je, ne mogu prestat plakat zbog tebe, ti si nešto najgore što mi se desilo. Uništio si me, kako prokleto ne shvačaš. MRZIM TE!)
Denis: "Da me nisi ostavila onaj stari dobro Denis ne bi postao ljut, ozbiljan i opasan Denis!"
Ja: "Sad si pravi gad!"
(Trudna je Denise nemoj ju udarit)
Denis: "Koliko si trudna s njime i što je?"
Ja: "To nije tvoja stvar! Nakazo!"
Denis: "Nemoj da se zaustavim, zanemarit ću što si trudna!"
Prostrelio me pogledom, gledao me i gledao, više nisam mogla izdržat.
Ja: "Dva mjeseca i pol.. ako misliš na spol. On je pravi muškarac pa mi je napravio sina!"
Denis: "Ovo zadnje nisi trebala reći djevojčice, zapamtit to...Naučit ću te šta je muško!"
Ja: "Denis, ne možeš mi ništa.."
Denis: "Ne a...dobro slušaj me sada mala KUPLJENA čim rodiš to dijete, prodat ću te, naj gorem čovjeku kojeg poznajem. Tamo ti neće biti bajno kao samnom imati čes užasan život u kojem češ služiti kao igračka za matore starce, kao nešto za iživljavanje tuđih bjesova, jednostavno Lana biti ćeš jedno veliko ništa, pa čemo vidjet šta znači biti muško.."
Ja: "Blefiraš...nikada mi to ne bi učinio, istina da, možda sam ja kupljena ali da si ti sposoban  voljet onda ne bi morao kupovat cure!"
Pogledala sam ga u oči
(Nema više onog Denisa kojeg volim, kad bi samo znao da je ovaj mali tvoj....nikad nećeš saznati, ja ću se spasiti od tebe. Već jednom jesam Denise!)
Denis: "Oh vjeruj mi bi! I hoču! Odvratni ste kako si to mogla napraviti!?? Zašto ha? Trudna si s njime jesi svjesna da mi malo fali da vas sve skupa pobijem!?"
(Gotovo ,je crni mi se pred očima ponovno gumim kontrolu!)

Stao sam na ugibalištu i izašao iz auta. Toliko sam ju zavolio, sada i sada ju volim, a ona je sretna s onim klincem. Napravio joj je dijete (Pa šta misli da joj ja ne bi napravio sina!!!! I trojcu bi, kujaa!!!)
Ja: "Denis smiri se, vrati me u bolnicu sve ću zaboraviti, molim te nastavimo živjeti kao da se ništa nije desilo!"
(Toliko si sada pakostim, da bi netko rekao da se mrzim. Ne mogu, moje dijete ne smije biti uz svog oca, želim da ima dobrog i poštenog oca jednog dana kada ga nađem. Oprosti mi Denis, ovako nije trebalo završiti ali ti si nas gurnuo niz liticu. Nisi nas spasio. Ja i ti smo umrli kada sam otišla iz LA. Kada si me silovao a onda mi rekao da se gubim, ostavio si me na aerodromu s kartom za Njemačku, onakvu....ostavio si me kada sam te najviše trebala. Oprostila bih ti samo kada bih znala da ću ostati živa pored tebe...)

Ovako pošto sam napravila i završila (skoro) 48. Poglvlje izbaciti cu ga kada na ovom bude 10 pregleda.
Hvala Vam što čitate i uživajte u zapletu.!

OPASNA MAFIJAWhere stories live. Discover now