Nakon nekih 20 minuta izležavanja napokon sam se jedva digla i otišla dokupaonice. Otuširala sam se hladnijom vodom i na sapunala se prefinim, božanstveno mirisnim šamponima. Našla sam i kupke, najviše me zanimala kupka od čkolade. Otvorila sam vrečicu a miris je bio božanstven.
Kako nisam imala puno vode u kadi a nije mi se dalo čekati da se napuno posula sam se prahom. Ni nakon petog ispiranja nije se mogo oprati miris je bio intezivan, stvarno predivan.
(Waou mmm stvarno miriše na čokoladu!!)
Kada sam izašla van razgledala sam malo kupaonicu, otvarjući ladice i tražeči fen naletila sam na skupocjene marke šminke, parfema, krema, raznih pomagala, četkica za šminkanje, razne vrste tretmana za lice, ruke, noge, kosu, tjelo..
(Huda beauty, Milk cosm, Dior, Chanel,G.Armani, Nars, Mac, Nyx, The Blam, E. Lauder, Lancome, Too faced, M. NewYork, Loreal, Fenty, U. Decay, Nuxe, Benefit,Nobea, C. Herrera, C.K. Cartier itd..)
Napokon nakon tog prozora otvorila sam zadnju ladicu, tamo su se nalazili aparati za žene najlakše račeno, pegle za kosu, fenovi, četke, boje, i ostale stvari.
(Pa kad je gospodin sebi za pravo uzeo da me može korostiti onda i ja njemu mogu vratiti!)
Otišla sam u sobu i našla jedan tvrdi predment kao neka nagrada, razbila sam sve sto je bilo u policama, svi parfemi kada su se spojili nije se moglo disati tamo. Bilo mi je lakše. Otišla sam do ormara. Malo bolje sam pogledala sve te stvari sve su bile same i to poznate marke.
(Gucci, Versace, Chanel, Valentino, G. Armani, Dolce&Gabbana, T. Hilfiger, Levis, Adidas, Nike...itd)
Dva ogromna ormara puna ženske odjeće, obuče i nakita.
(Kako toliko stvari ima a sve mi pašu, čudno je, možda je sve ovo planirao!? Šta ako me je htjeo oteti?!)
Bio je gad, toliki da mu vjerovatno nikada neću moći oprostiti. Sjela sam na krevet i zamišljeno buljila u ormar. Uzela sam škare sa radnog stola i uništila svaki komad odječe u ormaru i bacila ih na krevet!
Kada sam sve uništila osječala sam se loše ali i dobro.UMEĐUVREMENU
Jučer je zaspala, poslao sam sluškinju da ju motri cijelo vrijeme. Bojao sam se, za njezino zdrvalje, pretjerao sam. Jednostavno sam izgubio živce! Ona me natjerala na to!
Prekine me kuckanje na vrata
Denis: "Izvoli!"
Isabela: "Sine moj! Drago mi je da te vidim, kako napreduje posao? Tvoj otac bi se ponosio s oboje, sada smo prava obitelj!"
(Ahhhhh, koliko smo mi zapravo pogrješili! Trebali smo mu dati više ljubavi i čuvati ga od opasnih žena, uništile su mi sina!)
Denis: "Majko!?"
(Iznenadila me je, samo je banula. Tajnica ju nije mogla zaustaviti, dojurila je kao furija u moj ured i počela nabrajat kako imamo nekih formalnih večera za obaviti)
Denis: "Stani tu!"
Viknem uznemireno a ona me samo prekori pogledom.
Iasabela: "Ali..."
Prekinem ju i okrenm se prema prozoru, suze mi krenu iz očiju a tako sam ih dugo držao u sebi, osjetim njezinu ruku na svom ramenu i upitan pogled u očima.
Isabela: "Što se dogodilo?"
Denis: "Majko.....ja....učinio sam nešto! Užasno!"
Isabela: "Koga si sada ubijo! Sine rekao si da češ prestati baviti se prljavim poslom!"
Denis: "Barem jednom ne leti pred rudo i dopusti da završim!"Glasno se zaderem a ona se plaho odmakne uzme torbu sa stolića, ljutito me pogleda, digne nos i krene izaći.
Denis: "Ubio sam svog sina!"
Zaderem se padnem sa šakam na licu pored prozora, majka se okrenula i ispala joj je torba, tako me hladan vjetar zapuhnuo, pogledala me tako užasnutim pogledom kao nikada do sada.
Isabela: "Šta si to rekao Denise Emontrayles?!"
Denis: "Čula si me, ubio...ubio sam svog sina, majko! Šta sam to napravio, kakv sam ja to čovjek!?"
Isabela: "K..Ka..Kako!?"
Jedan jecaj joj je pobjegao kroz grlo.
Denis: "Slučajno! Kunem ti se životom, slučajno sam ubio svoga sina!"
(Majko đubre sam! Denis, gade, šta si to napravio! Kako si to učinio kretenu! To ti je sin bio!)Znate pravila.
Uživajte!❤😍🖐
YOU ARE READING
OPASNA MAFIJA
RomanceAko u životu ne razmislimo o svojim postupcima možemo se dovesti do ruba provalije..tad padamo. Dali je to kraj? Hoće li se Lana i Denis spasit iz ove? Da li je to uopće moguće..? -nastavite čitati, samo je jedan način da saznate tko pobjeđuje? Nova...