Devetnaesto poglavlje

366 10 0
                                    

Primio me za ruku i ušli smo na brod. (Bila je to ekspansivna jedrilica, mogao si živjeti na njoj i ništa ti nebi smetalo, bila je preljepa baš onakava kavu smo zamišljali da čemo jednog dana imati!)
Plovili smo, zezali se, dao mi je da probam voziti šta je bilo pre zanimljivo. (helouu onak nisam mogla dočekati da mi da kormilo u ruke!)
Super smo se zabavili i na smijali, zaboravila sam sve i bio je to jako dobar osječaj!
U sumrak smo stali dalje od luke gdje smo iznajmili brod. (Zašto sada ovo, zašto nas je dovezao tu gdje nikoga nema, čistina samo sunce i mi!)
Sjedili smo na pramcu i gledali u sunce kako zalazi..
Denis: "Od mojih niko ne voli ploviti."
Ispalio je to kao iz topa imajući tužan izraz lica. (To me je začudilo, od kud onda zna sve ono što mi je danas pokazao? Ne vjerujem da je sam to naučio?!)
(Primim ga za ruku a on me pogleda)
Ja: "Dok sam tu možeš sa mnom ja to također volim."
(Blago mu se na smješim a i on meni)
Zagrlio me i privukao sebi, naslonila sam glavu na njegovo rame i uživali smo u pogledu u ono zlatno sunce što je polako odlazilo iza jezera. Mazio me rukom po obrazu, i makvao mi kosu s lica. Bio je netko drugi, netko tko ga  sam  upoznala danas, i u svakom slučaju ovaj "novi Denis" mi se jako dopao! Zagrlila sam ga još jednom jako i kako da kažem bio mi je oslonac koji sam tražila, koji mi je toliko nakon svega trebao!

Kada se spustila noć pogledao sam ju ali ona je spavala, mirno, spokojno kao anđeo na mojem ramenu. Uzeo sam ju u naručje i unio u unutrašnji dio jedrilice.  Našao sam neku dekicu i pokrio ju na krevetu ispod palube.
Više nije bilo vjetra i uključio sam motor jedrilice, lagano smo plovili prema luci a ja sigurno ovaj dan nikada neču zaboraviti. Bio je jedan od ljepših u mojem životu.

Ovo poglavlje i poglavlje iza su nešto kraća zato što je prvi dio priče pri kraju.  Zanima me želite li da pišem sve u jednoj knjizi ili da tri dijela priče podijem u 2?

Sljedeći dio izlazi Kad na ovom bude 20 pregleda.  Pozz..

OPASNA MAFIJAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz