Kokosimme asentomme ja yritimme rauhoittua mutta kikatimme silti kaikki kolme holtittomasti. Revin sekaisin lentäneitä hiuksiani alas naama punaisena kaikesta siitä naurusta ja huutamisesta. "Nii mitä tääl tapahtu" Noah kysyi ja katsoi huvittuneena meidän repeilyämme. "No siis Bel kyseli ketkä meistä on pareja ja sit se sano.." - "TURPA KII Amalie Sofie Brown!!!" Huusin väliin ja läimäytin käteni hänen suulleen. Amy alkoi taas kikattaa, ja tottakai se tarttui minuun ja Amalieen. Pojat huokaisivat tympääntyneinä ja sanoivat täsmälleen samaan aikaan: "ähh Naiset" joka sitten sai naurun taas äsken alettua pahenemaan entisestään. Pojat lampsivat keittiöön keittämään kahvia ja me jäimme kylkiämme pidellen makaamaan matolle.
"Haluuko sekopäätki kahvia" huusi Jaxon kohta keittiöstä. Ryntäsimme kaikki heti keittiöön. Rakastimme kaikki kolme kahvia. "Haluisko neidit jo kertoo mikä se kohtaus oli tuolla" Noah kysyi katsellen meitä kahvikuppinsa yli. "Noo siinä nyt oli kaikelaista" mutisin poissaolevasti, tuijotellen Aronin selkää hänen voidellessaan leipää. "Hei et viittis jättää vaivaamaa" nurisi Jaxon. "No okei, eka kysyin ketkä on pareja tässä porukassa ja sit.. no loput on tyttöje juttui, että ette ees haluu kuulla" sanoin ja join kahviani. "Mutta mi.." Aloitti Noah kunnes Aron puuttui puheeseen. "Turha noilta on tietoo vinkua, kumminki puhu vaa siitä kenet meistä sais helpoite sänkyyn" hän sanoi huolettomasti.
"MITÄ!?!" Huusimme tyttöjen kanssa yhteen ääneen. "Hei ei tosiaa puhuttu, puhuttii siitä että Belinda on.." aloitti Amalie taas, - "PÄÄ KIINNI NYYT" kikatin posket tulikuumina. "Puhuttii siitä että onko Belindalla jätkää" keksi Amy heittää väliin. Pudistelin päätäni posket yhä punaisina. "Ja mikä tossa oli nii paha että ei sais kertoo" Nauroi Jaxon ja lisäsi vielä: "ovela jekku Aron" katsoimme Amyn ja Amalien kanssa toisiimme. "Häh" kysyin ihmeissäni. "Nii no väitin teiä puhunee sellasesta mitä ette haluis meiän ajattelevan teiän puhuneen, nii että teiä oli pakko kertoo oikee totuus" Aron sanoi, pisti kopot Noahin ja Jaxonin kanssa ja virnisti tyytyväisenä. Okei sulaisin kohta, hänen virnistyksensä oli niiin söpö!!
"Mistä päästään aasin siltana itse aiheeseen. Noniin rakas siskoni, kerroppa kaikille miten menee poikarintamalla" Noah sanoi ja vinkkasi pojille silmää. "Noo sillä lailla menee ettei hirveesti mitää kuulu ku ei oo mitää mistä vois kuuluu" sanoin tylsistyneenä ja hörppäsin kahviani. Silmäkulmastani näin Aronin kohottavan yllättyneenä kulmiaan. Hymyilin kahvilleni. "Mitää älä viitti, noi nätti muija!! Mut mulla iihan sama tilanne!" Amy huusi ja pistin hänen kanssaan kopot.
"Jaa no, kyllä mä aina välillä voin esittää kadulla sun poikaystävää ni ei tuu liia yskinäine olo" tokaisi Noah muka rehvastellen. "Joo, ja saisin siitä hyvästä kaikki sun viistoista muijaa perääni veitsien kans" sanoin ja nauroin. "Että kiitti mut ei kiitti" jatkoin vielä nauraen. Näin Amyn vilkaisevan jotenkin selvyyttä hakevasti Noahiin. Hymähdin. Vai ei Amylla muka ketään ollut kiikarissa. "Heii toi oli kyllä nyt suoraa playeriks leimaamista! Mulla mitää muijaa ees ole" Noah sanoi ja tyrskähti. "Mitä?!? Ai ei?!" kysyin täysin yllättyneenä. "Juu ei, eikä oo meilläkää jos joku miettii" sanoi Jaxon muka arvovaltaisella äänellä nyökäten itseensä ja Aroniin. Nauroimme kaikki. Mutta päässäni kihisi. Aron oli sinkku!!
"Voiaanko olla totuutta ja tehtävää" kysyi Amy vähän myöhemmin, valmiiksi koiranpentu ilmeellä meiltä kaikilta. Muut myöntyivät ja hyppäsivät istumaan lattialle mutta minä ja Jaxon jäimme sohvalle. "No mitä himmailette tulkaa" Noah sanoi ja viittoi tulemaan lattialke. Katsoimme Jaxonin kanssa toisiimme ja nyrpistimme nenää. "Tää peli on nii petolline että mä en taia kumminkaa" Jaxon sanoi ja minä nyökyttelin mukana: "se on hauskaa tasan nii kauan kunnes tulee oma vuoro. Eli ei ollenkaa hauskaa" sanoin ja värisin. "Cmoon, älkää viittikä velttoilla" Aron sanoi ja nousi ylös ja tuli kiskaisemaan käsistä meidät molemmat lattialle. "Heeei eiks me just sanottuu et ei tahota" kiljuin kun minut raahattiin kehään. "Sitä ei nyt prinsessalle anneta periks, sori" Aron sanoi ja napautti otsaani ja meni omalle paikalleen.
Olin aivan hyytelönä. Miksi tuo poika vaikutti minuun näin.
YOU ARE READING
My Love In Amsterdam
Romance(VALMIS) " Hei tajuutsä että mä haluun vaa sut, kaikki muu on mulle iha sama" Belinda Mayfred on 17 vuotias tyttö, joka muuttaa Amsterdamiin isänsä ja veljensä luo. Hän tutustuu mahtavaan porukkaan, josta saa heti kavereita, eikä jätkänkään löytämi...