15. Yökyliä monesta suunnasta

1.1K 31 5
                                    

Heräsin, ja oloni oli virkeä. Avasin silmäni ja näin ympärilläni Aronin huoneen, mistä tuli hyvä olo. Käännyin varovasti kasvot häneen päin. Tuijotin nukkuvaa Aronia. Koskin varovasti sormellani hänen pehmeitä huuliaa. Hymyilin ja katselin häntä tyytyväisenä kunnes poika kohotti silmät kiinni kulmakarvojaan ja sanoi ihanalla käheällä aamuäänellä: "Sun tuijotuksen tuntee ku laaserilla poltettas" ja Aron räväytti silmänsä auki ja käkätti punastumiselleni. "Hei minkä mä sille voin jos oot söpö nukkuessas" sanoin ja kohottauduin istumaan. "Annakko mun puhelimen ni näytän kuka on söpö nukkuessaa" Aron sanoi ja hieraisi otsaansa.

Kurotin yöpöydältä meidän molempien puhelimet ja annoin Aronin oman hänelle. "Kato ny kui viattoman näköne oot" Aron sanoi ja tarjosi puhelintaan.

"Siis susta on tullu yhtäkkii joku valokuvaaja, koko aika räppimässä kuvia" Nauroin ja pudistelin päätäni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Siis susta on tullu yhtäkkii joku valokuvaaja, koko aika räppimässä kuvia" Nauroin ja pudistelin päätäni. "No hei, kyllä ku tollane malli löytyy ni miks ei" Aron sanoi ja hymyili.

"Eiii tänää pitää mennä kouluu" Nurisin kun puin vaatteita päälleni. Laskin puhelimen sängylle ja aloin luikkia kohti Aronin vaatehuonetta. "Käyn kattoi täältä jonku kivan paian" huikkasin mennessäni ja näin Aroni pudistelevan hymyillen päätään. Katselin kaikkia kollegepaitoja, t-paitoja ja huppareita. Hymy nousi huulilleni kun tarkastelin minkä laittaisin. Vedin jostain aivan peränurkasta sinisen kollegepaidan. Laitoin sen päälleni ja hyppelehdin takaisik huoneeseeni. "Hei olisit sä jonku hienommanki saanu ottaa" Aron pyrskähti. "Eiku tää on musta kiva" sanoin ja katsoik itseäni peilistä. "No ainaki sun päällä. Voit ottaa sen jos haluut, se on menny mulle jo pieneks" Aron sanoi. "Oikeesti, kiitti!!"

"Hei tuu vastaa mun kaa snäppeihi" Aron sanoi ja kipitin sängylle jolla hän makasi. "Meiän pitää sit kohta rupee lähtee" sanoin ja katsahdin kelloa. Noah laittoi kuvan jossa hän näytti perin juurin ryytyneeltä. Nauroimme molemmat. "Sehä näyttä oleva täysi darrassa, kysytää mite pitkää ne valvo Amyn kaa" sanoin. Irvistimme molemmat kameralle ja Aron kirjoitti: "veli sanl vaa kui myöhää meni eile Amys kaa"

Noahilta tuli keskarikuva Amyn kanssa ja he väittivät että Jaxon näytti vielä enemmän kuolleelta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noahilta tuli keskarikuva Amyn kanssa ja he väittivät että Jaxon näytti vielä enemmän kuolleelta. "No en ihmettele jos näyttää, Ama on pistäny sen iha varmaa laskettelemaa jotai syvällisii loruja ja Jaxon ei oo yyhtää se tyyppi joka puhuu sellasii" Sanoin ja Aron nauroi. "No ei tosiaankaa oo, Ama on varmaa kiduttanu sen jätkä hengiltä niillä sen voimalauseil mitä se aina vetää jostai" hän sanoi. Nauroimme ajatukselle koikkelehtiessamme alakertaan ja ulos autoon. "Siis tänä yönä oli kyl yökyliä nii monee suuntaa" sanoin ja haukottelin kun Aron kaahasi pois pihasta.

"Heii mitä sanotte jos katottais jonku luona tänä iltana jotai leffaa ja hankittas kunno mässyt, ku kerta on perjantai" Amalie ehdotti. "Jaxon pyöritteli hänen hiuksiaan sormensa ympäri ja sanoi: "Noo onkos muija kuullu sellasesta et se Carl pitää jotku vuosisadan bileet tänää". "Mitä oikeesti" Noah ja Aron sanoivat heti mukana. Me tytöt katsoimme toisiimme ja huokaisimme ääneen. "Me ei mennä sinne" Amy sanoi kyllästyneenä. "Ei nii, onko mitää oksettavampaa ku kännissä örveltävät jonnet yrittää tulla iskee jossai bileissä missä ei tunne ketää" Amalie säesti. "Pliis tytöt me ei ikinä käyä bileissä" Jaxon yritti. "Hei turha vonkuu, mä en ainakaa oo tulos mihkää limaste äijie limudiskoo" sanoin ja nyrpistin nenääni inhoten.

"No okei. Iha mitä vaa meiän kuningattaret haluaa" Noah sanoi. Amy, Amalie ja minä hymyilimme voitonriemuisina toisillemme. "Eli kenelle" kysyin. "Tulkaa meille, porukat lähtee mummolle" Amy sanoi. "Iha ku triplatreffit" kuulin Noahin kuiskaavan Aronin ja Jaxonin korvaan kun kolmikko poistui jonnekkin ja me jäimme vielä juttelemaan.

- Heippa! Sori ku tää luku oli vähä tälläne turha ja tyhjä, tajusin sen vast ku olin jo kirjottanu kokonaa, enkä sitte jaksanu alkaa pyyhkii. Katotaa mite saan lopun kirjotettua, et lopetanko tän tarinan ens lukuu, saa nähä.
Moikka! <3

My Love In AmsterdamWhere stories live. Discover now