Drogi Pamiętniku...
Co za cudowna sobota!
Byłam z Martyną w kinie, w sumie film okazał się nawet fajny tylko jak dla mnie za dużo seksu.(nie że mi się nie podobało, ale podniecona jeszcze nigdy taka nie byłam...TA KLATA)
Wychodząc z kina, spotkaliśmy Ondreaz'a(chłopaka z naszej klasy, jest nowy) i jego brata Lorenzo. Od razu Ondreaz zapytał o prace domowe na poniedziałek, typowe...
Ale za to postanowiliśmy im pokazać okolice. Była okazja z nimi porozmawiać i lepiej ich poznać, szczególnie w McDonald's.
Dowiedziałam się że bracia pochodzą z Polski tak samo jak Martyna, ale ich imiona są takie ponieważ pierwszy chłopak ich matki nazywał się Lorenzo Ondreaz Lopez Ferreira... Chyba jakiś uczeń z wymiany w Polsce... Z resztą nieważne, co mnie to obchodzi w ogóle?
Dowiedziałam się dzisiaj że wirus z Chin jest nowy i zagraża życiu.
Nie ma na niego leku a atakuje drogi oddechowe, chociaż podobno nikomu w naszym wieku nic nie grozi ani nikomu z Europy też. Wirus jest tylko w Chinach (oby dotarł do nas to może ta jędza z klasy umrze, szkoda że są na to małe szanse...) oraz atakuje przeważnie starsze osoby. Wirus jak wirus, chyba nie? Chińczycy są mądrymi ludźmi więc zaraz coś na pewno wymyślą.Wracając do braci Smyk (śmieszne nazwisko) dowiedziałam się też, że są bogaci (niech jeden z nich będzie moim sugar daddy) ale mieszkają o dziwo w skromnej kamienicy dwie ulice od mojej.
Martyna za to, zamiast słuchać, (chociaż ja też) obżerała się nuggetsami, (razem zjadłyśmy 50) a na ulicy głaskała wszystkie pieski i obczajała który chłopak jest bardziej podobny do Chalamet'a.
Muszę się jeszcze pouczyć na poniedziałek bo jutro przychodzi do nas nowy sąsiad z rodziną na obiad (ciekawe kto to) a wieczorem, idę z Timmy'm i Martyną na łyżwy. Będą tam profesjonalni, przystojni łyżwiaże figurowi!
Dobranoc Pamiętniku!
CZYTASZ
Sapnu Puas, czyli pamiętnik Ines Hilton.
FantasiJest to pamiętnik Ines Hilton. Młoda, 16 letnia dziewczyna z Paryża poznaje chłopaka i jego mroczne sekrety. Jak potoczy sie ich historia? Co dziewczyna będzie musiała poświęcić żeby wkroczyć do mrocznego świata