🖇 › ♡˖°꒰ : tears hidden in laughter
~εïз~ ∙ ── tolonglah sedekahkan follow anda .
🖇 › ♡˖°꒰ : i'm just not scared ( 1 )
~εïз~ ∙ ── vote + comment please . kitaorang dua susah tulis chapter , edit gambar , pikir pasal plot , pastu korang senang-lenang goyang kaki baca je ? tolonglah vote dan comment yea . lagi sikit kau comment , lagi sikit lah part anda . nanti korang yang nangis , yuri tak nak pujuk ~
🖇 › ♡˖°꒰ : broken is beautiful ( 1 )
~εïз~ ∙ ── add dekat library anda . reading list tu suka hati lah . kalau tak add kat library , pastu kitaorang update , kau tak dapat , jgn salahkan kami yea ? kadang-kadang , kena belajar untuk dengar cakap and salahkan diri sendiri kalau buat salah . muah !!
🖇 › ♡˖°꒰ : fly to my room ( 2 )
~εïз~ ∙ ── ada berapa slot ? ada lima yg open . dua kami dah ambik . minta maaf . this is not first come first serve . best form wins . tapi kalau kau dah tgk sampai dua/tiga form hantar untuk same slot . . . . kau pikirlah sendiri .
🖇 › ♡˖°꒰ : is this the sea or the desert ? ( 1 )
~εïз~ ∙ ── update rasanya . . . insyaAllah buku ni tak terabai . tu je yg boleh yuri cakap . and kitaorang ada life sendiri juga . jgn laa minta update tujuh chapter satu minggu . rin pun ada af yg dia nak habiskan . jadi , jgn lupa sabar itu separuh daripada iman , sayang-sayang sekalian .
🖇 › ♡˖°꒰ : every time in a different life ( 2 )
~εïз~ ∙ ── face claim ? ulzzang sahaja . rin lebih prefer ulzzang . for your love interest , dah kata multi . multi laa . tapi kalau umur kau 18 , love interest kau 35 . . . tolong jg diri yea ? pilih suami elok-elok nanti . tapi yg pilih husband korang bukan korang pun en ?
🖇 › ♡˖°꒰ : wake up like a morning grass ( 1 )
~εïз~ ∙ ── tukar username ? hiatus ? inform dekat mb please . pahal pulak kitaorang yg kena cari korang bila korang yg tetiba tukar user laa , hiatus tanpa bagitahu . korang hiatus tak bagitahu , character korang pun hiatus tanpa bagitahu ;)
🖇 › ♡˖°꒰ : the world stopped without warning ( 1 )
~εïз~ ∙ ── form tak kemas , tak terima . as simple as that , loves . and yuri lebih suka kalau tulisan lower-cased . rin prefer biasa . so , suka hati korang lah . asalkan kemas . kalau kau hantu yg tetiba muncul , silalah tundukkan muka cepat-cepat sebab anda akan dijadikan punching bag si yuri .
🖇 › ♡˖°꒰ : thread tomorrow with today ( 2 )
~εïз~ ∙ ── tag at least tiga orang . and mention kat mb . yuri/rin akan check .
🖇 › ♡˖°꒰ : it's burnt . don't blame me
~εïз~ ∙ ── untuk password , yuri sudah boldkan dan gariskan huruf by huruf . dlm perkataan ni ada sebelas huruf . kau akan nampak dekat setiap tajuk bg setiap rules ada nombor kat tepi . kalau tepi tajuk tu tulis ( 2 ) , then dalam perenggan tu ada dua huruf . kalau kau sambungkan semua huruf dari perenggan atas sampai ke bawah , akan dapat satu perkataan yg ada maksud seseorang yg menyukakan hujan . password tu tlg pm yea . jgn letak kat form .
🖇 › ♡˖°꒰ : daylight will glow
~εïз~ ∙ ── ada soalan ? sini kau tanya .
for slots ꒰ : 15 votes and 150 comments
YOU ARE READING
★彡 starry night ➼ multi af ༉‧₊˚✧
Fanfiction┋ starry night :; a place that can heal you before you die . ˚ ༘✧ ˗ ˏˋ ೃ࿔ ━ ↯ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 lapan lelaki kacak ditugaskan untuk menjaga lapan perempuan di sebuah hospital . ...