🖇 › five.two

80 14 416
                                    

"Beach !! Yeah ! Dah sampai !"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Beach !! Yeah ! Dah sampai !"

"Bitch ?"

Jimin memandang ke arah tingkap di tepi kereta untuk melihat muka Taehyung .

"Beach , bodoh . Bukan bitch ."

"Apa beza ?"

Hyunjae yang berada di tepi Taehyung menundukkan mukanya dan merapatkan kedua-dua bibirnya . Budak ni boleh ke jaga dia ? 

"Beach tu pantai . Bitch tu anjing betina ."

Taehyung mengangguk faham dan kemudian menunjuk ke arah luar tingkap . Kelihatan seorang perempuan yang sedang berlari bersama anjing betinanya .

"Bitch !!! Taehyung jumpa bitch lah !!"

Perempuan yang terdengar itu menjeling Taehyung dengan tajam dan Taehyung terus menaikkan tingkapnya . Hyunjae sudah pun menggelengkan kepalanya .

"Taehyung , jangan cakap eh perkataan tu . Perkataan tu tak bagus . Langsung tak bagus ."

"Maaf . Tae tak tahu . Terima kasih  , Hyunjae ."

Taehyung berpaut dengan lengan Hyunjae dan perempuan itu hanya senyum kekok dan melayankan sahaja .

Doyoung yang berada di seat belakang, mengetuk kepala Taehyung ,

"Kau ni kan . Cuba simpan kebodohan kau tu sikit . Tak sanggup aku tengok kau , Taehyung ."

Iseul yang berada di tepi hanya sempat tergelak kecil lalu menahan tangan Doyoung yang lagi sekali hendak memukul kepala Taehyung itu .

"Sudah lah ."

Doyoung meletakkan tangannya ke sisi dan Iseul menarik tangannya kembali .

Jimin meletakkan kereta , diekori dengan lagi dua buah kereta yang sama model dengannya . 

"Woi ! Pahal kau bawa kereta tak tengok kiri kanan ? Main selekoh je eh !"

Yeosang yang baru sahaja turun daripada keretanya itu terus menjerit ke arah Jimin yang sangatlah 'teruk' membawa kereta .

Seul Rin , Changmin , Yerin , Sunghoon dan Hana turun daripada kereta tersebut . 

Seul Rin yang melihat pemandangan yang nian indah itu terus mendapat satu idea .

"Korang !! Nak lari tak ?"

June dan Jay yang baru sahaja mengambil barang daripada bonet belakang kereta terus menggelengkan kepala . Bersetuju untuk makan dulu sebab pagi tadi lupa untuk hendak makan breakfast .

Yerin mengangguk . Sunghoon yang berada di tepi memegang lembut tangan Yerin ,

"Kau boleh lari ke ? Penyakit kau tak kena triggered ?"

★彡 starry night ➼ multi af ༉‧₊˚✧Where stories live. Discover now