🖇 › three.one

107 19 263
                                    

Joon Young menutup matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Joon Young menutup matanya. Dia membiarkan angin menyejukkan badannya . Baru petang semalam dia tiba di hospital ini , rasa jemu sudah tiba dengan begitu sahaja . Apa-apa gajet hanya dibenarkan untuk dipakai selama satu jam sehari dan ia akan disimpan setiap malam .

Apa punya hospital buat rule macam ni ?

Hana yang diam tidak berkutik melihat sahaja seorang perempuan yang sedang menikmati pemandangan sunrise sambil matanya tertutup . Ingin juga dia menegur , jadi tunggu apa lagi ? Hana jalan dengan perlahan-lahan lalu menyentuh lembut lengan June .

June yang ditegur secara mengejut itu terus melatah ,

"Oi mak pocong jadi bunting !!"

Kelapan-lapan lelaki yang kacak lagi bergaya sambil memakai baju t-shirt biasa , berjalan menuju ke pintu masuk utama Hospital Starry Night

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kelapan-lapan lelaki yang kacak lagi bergaya sambil memakai baju t-shirt biasa , berjalan menuju ke pintu masuk utama Hospital Starry Night . Pintu yang berwarna biru lembut dan putih itu direnung Taehyung lama kerana warna tersebut mengingatkannya terhadap ikan-ikan yang ditinggalkan di rumah .

Eh . Salah . Bukan di rumah , dekat dalam kereta yang tingkapnya dibiar terbuka .

Sunghoon menyiku Taehyung untuk memanggilnya semula ke dunia realiti . Taehyung pula menjeling Sunghoon disebabkan perangainya yang suka mengusik orang lalu membuka mulutnya acah-acah ingin menggigit muka Sunghoon . Lelaki itu mencebik lalu berpaut pada lengan si Doyoung .

"Apa hal kau ni , Sunghoon ?"

"Tu ha ! Taehyung nak gigit muka Sunghoon !!"

Jay yang berjalan di tepi Doyoung itu menjeling Sunghoon , menyuruhnya untuk diam . Sunghoon terus membetulkan posisi badannya dan menutup mulutnya sambil memandang bawah. Sebagai tanda hormat kepada hyungnya.

Yeosang yang berada di kaunter depan bersama Hana senyum kepada mereka lalu melangkah ke arah sekumpulan lelaki tersebut .

"Kamu semua yang nak bekerja dekat sini kan ? Ada bawa resume tak ?"

Semua terkial-kial apabila ditanyakan soalan sebegitu .

Resume ? Apa tu ?

"Aaah . Takpelah . Nanti apa yang ditanya , jawab je laa yea ? Mari ikut saya ."

★彡 starry night ➼ multi af ༉‧₊˚✧Where stories live. Discover now