Bölüm 15

1.1K 153 97
                                    

İnstagram: selma.kahraman.7 ;) 


Kafamdaki tilkileri susturup kendim konuştuğum bir zaman diliminde belki de bende mutlu olabilirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamdaki tilkileri susturup kendim konuştuğum bir zaman diliminde belki de bende mutlu olabilirdim. Adana sokaklarında kebap kokusunu içine çekmek gibiydi bu duygu. Huzur verici.

"Gökçe" diye Prens seslenince ona doğru döndüm. Şu Cara denilen kız gidene kadar ona ben eşlik edecekmişim. Prens'in en güvendiği korumayım.

"Evet, Prens'im" dedim ona bakarak. Şaşkın gibiydi biraz ama belli etmiyordu. Gidecekken, arkamdan yeniden seslendi.

"Gökçe" Cara ile birlikte dönüp ona baktık. "Will sen Cara ile git, Gökçe seninle konuşabilir miyiz?"

"Emredersiniz Prens'im" Derek, onların gitmesini bekleyip bana doğru döndü.

"Bir problem mi var"

"Ne gibi efendim" dedim başımı dikleştirip.

"Bilmiyorum sen söyleyeceksin, neyin var" Noah, ilerden bize bakıyordu. Yanında Kral da vardı. "Kral" Derek, arkasını yavaşça döndü. "Büyükbaba" dedi. Kral'ın kaşları çatılmıştı. Bir şey diyecek gibi oldu sonra vazgeçti. Arkasını dönüp gidince, Noah bir bana bir Derek'e baktı. Yanımıza doğru hızlı adımlarla geldi.

"Burada ikiniz ne yapıyorsunuz" diye ikimize baktı.

"Görevimi yapıyorum" sakince konuştum.

"Dışardan tartışan iki sevgili gibi duruyorsunuz" Noah 'ın dediği şeyden sonra gülmeye başladım.

"Bu" diye Derek'i parmağımla gösterdim. Bana sinirle bakmaya başladı. "Hiç güleceğim yoktu" diye ikisine baktım. İkisi de gayet ciddiydi. Birden gülmemi kesip, onlara baktım. "Yok canım"

"Kral, bu durumdan memnun değil. Kraliyet ailesinden biriyle evlenmeni istiyor"

"Biliyorum amca" dedi sakince Derek. Sonra bana döndü "Gökçe Hanım" ona doğru döndüm. "Cara 'yı koruyun lütfen" başımla onayladım onu. Arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Nereye düştüm ben böyle ya. Cara'nın odasına doğru ilerlemeye başladım. Will kapıda bekliyordu. Yanına durdum kollarımı bağladım. Bana baktı, arkama baktı.

"Sen Prens Derek'i korusana"

"Misafiri koruyacakmışım" diye duvara yaslandım. "Bütün gece burada mıyız" başını salladı olumlu anlamda. Türkçe söylenecektim. Bunu da şimdi şu an yapacaktım. Nasıl olsa etrafta Derek yoktu. "Bu sizin Prensiniz var ya tam bir dönek. Hemen de kızı görünce bir ayrı davranmalar falan. Kralınızda sanki torununu yedik. Nasıl bir yere düştüm anasını satayım ben. Hepsini geçtim. Prensinizin eski aşkının kapısını bekliyorum sanki içerde boğuyorlar kızı" diye Will'e döndüm bana tek kaşını kaldırmış bakıyordu. "Yok bir şey" diye duvara yaslanmaya devam ettim. Karşıdan bana gülerek bakan Derek'i son anda gördüm.

Prens'in FedaisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin