Bir gün önce
Jungwoo yüzüne yaklaşan bedeni gözlerini devirerek ittirdi. "Yeter Yukhei,"
Yukhei homurdanmış ve moralinin bozulduğunu belli edercesine omuzlarını düşürmüştü. "Ama-"
"Bir aya kalmadan evleneceğim. Biraz yardımcı olsana!" Jungwoo mızmızlandı.
Yukhei sıkıntılı bir nefes verdi. İşte canını sıkan konu yine geri gelmişti. Jungwoo'nun o sırık herifle evlenmesini tabi ki istemiyordu. Yukhei aklına gelen fikirle Jungwoo'ya döndü.
"Belki o da seni gerçekten sevmiyordur ve aldatıyordur?" dedi Yukhei bir umutla.
"Ne?" Jungwoo kahkasını tutamadı. Yüksek sesle güldüğü için kafedeki bazı kişiler ona dönüp bakmıştı. "Jaehyun mu? Hah! O salak asla öyle bir şey yapamaz."
Yukhei ise ciddi suratını koruyordu. Kollarını göğsünde birleştirip sarı saçlı sevgilisini süzdü. "Emin misin?"
Jungwoo sarı saçlarını düzeltti. "Tabi ki Yukhei! Sen mankenlere taş çıkartacak olan şu suratımı görmüyor musun? Bana aşık olmuştur bile, mal."
Yukhei gülümsedi, sevgilisinin güzel olduğunun farkındaydı ama daha fazla sabrı kalmamıştı.
Sevgilisine ısrar ederken buldu kendini bir süre sonra Yukhei. "Aldatıp aldatmadığını yine de kontrol et Woo. İçimde bir his var, tamam mı bebeğim?"
Jungwoo derin bir nefes almış ve sevgilisine yine gözlerini devirmişti. "Aish... Niye herkes bu kadar çok konuşuyor. Ordan bakılınca aptala mı benziyorum?"
"Estağfurullah hayatım." dedi Yukhei. [Y/N: Ne? ÖDĞEŞFŞWĞLSL]
"Her neyse gidiyorum." dedi Jungwoo masadaki son model çantasını omzuna atarak. Sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük kondurmuş ve ona yavaşça gülümsemişti. Kafeden çıkarken hava soğuk olduğu için eldivenlerini eline geçirmiş, taksi beklemeye başlamıştı.
Şimdi kafasında tek bir şey dönüyordu.
Gerçekten Jaehyun böyle bir şey yapmış olabilir mi?
Küçük bir araştırma yapması ona dokunmazdı.
Günümüz
Doktor, sevgilisini eve getireli on veya daha az dakika olmuştu. Arabada geldikleri süre boyunca Jaehyun pek konuşmamış, konuşmaya hâli kalmamıştı. Yolda gelirken doktorun endişeli bakışlarına maruz kalmıştı hep. Jaehyun'un ise yolda gelirken düşünmekten başı ağrır olmuştu. Ya babam bizi biliyorsa? O zaman ne olacak? Bu kafasında dönen soruların sadece birkaçıydı.
İçeri geçtiklerinde kızıl saçlı doktor sevgilisinin L koltuğa uzanmasını sağlamış, ardından üstündeki kabanı çıkartmasına yardımcı olmuştu. Doktor ona sinirli olsa da şu an onun için endişelenmekten başka bir şey yapamıyordu. Soğukkanlılığını korusa da Jaehyun'un yüzündeki kireç renkten hiç hoşlanmamıştı. Sevgilisi kötü görünüyordu.
Doktor, sevgilisinin anlına dudaklarını bastırmış, dudaklarını bir süre sonra geri çekmişti. "Hafif ateşin var."
Jaehyun anlında hissettiği dudaklarla içi kıpır kıpır olmuştu. "İstersen ılık bir duş al. Vücut ısını düşürür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doctor lee // jaeyong
FanficJung Jaehyun nişanlısı Kim Jungwoo ile inişli çıkışlı bir yaşam sürmektedir. Fakat bir gün bu hayatını, seksüel bir problemden dolayı hastaneye gitmesiyle önüne çıkan kızıl saçlı doktorla tepetaklak değişirken bulur. #1 leetayong #1 nct127 #1 jaehyu...