A már megszokott női parfüm illata bekúszott a szaglójáratomba. Sosem tudom eltalálni pontosan a nevét, vagy az illatot, csak találgatva cseresznye.
A szokásos részeg mosollyal néztem végig ahogy lassan lehúzza ruhadarabjait magáról.
Mondhatnám, hogy egy éjszakás kaland, de valójában többször is volt már vele dolgom, vagyis volt nekünk egymással.
Ő az élvezetet keresi, én pedig felejteni akarok, nem fogható Jiminhez, de jó abban, hogy elterelje a figyelmemet a világról, pár órára.
-Új fehérnemű? Nekem?-kissé elvigyorodtam végignézve rajta.
-Ne légy beképzelt!-az ölembe ült. Csak megráztam a fejemet, ahogyan átkaroltam a derekát. Megragadta az állkapcsomat miközben a számra hajolt.
-Beképzelt vagyok? Nem hiszem, egészen másnak szoktál engem hívni.. -kuncogni kezdett. Megcsókoltam és végigdöntöttem az ágyon. Fehérneműi elég hamar lekerültek róla. A nyakára vezettem az ajkaimat, mellkasomat simogatta. Mint elég sokszor már eddig.
Kiverve a fejemből a gondolatokat, kiverve a fejemből Jimint.
Reggel nehezen ébredtem, Kate hült helye köszönt vissza, mint mindig. És ez volt az egyik legjobb dolog talán az egészben.
Kinyújtottam elgémberedett végtagjaimat és felültem, a fejembe éles fájdalom nyilallt, így bevettem egy gyógyszert és rá ittam pár pohár vizet.
Taehyung a kanapén aludt, horkolása elég hangosan volt halható.
Csak sóhajtottam egyet és a dohányzó asztalra helyeztem neki is egy gyógyszert, természetesen víz társaságában.
Megvakartam az alvó kutyusom fejét és Yeontanét is.
Kinyújtóztam és a fürdőbe indultam.
De Kate most valamiért, szóval most valamilyen okból kifolyólag, maradt. Pedig nem szokott.
Éppen a kádból szállt ki, beharapott szájjal mikor meglátott engem.
-Imádom a mellkasod. Sokat edzel rá? -egy törülközőbe csavarta a testét.-Hogy miért vagyok még mindig itt? Nos, elaludtam de hamarosan megyek Jungkookie.-megint a mellkasomra nézett és sóhajtott egyet-Ha engem akartál volna lenyűgözni ezzel, és nem Jimint, nos sikerült volna.-közelebb hajolt a tükörhöz.
-Rendben, reggelire maradsz? Azt hiszem van kaja a hűtőben, pontosítva pizza ha szereted.- Kate a sminkét csinálta, én pedig az ajtókeretben támaszkodtam. Egy ideje ismerjük egymást, gondoltam udvarias leszek. És igen, meséltem Jiminről neki. Meglepően jó hallgatóság és jó tanácsokat ad.
-Téged akarlak reggelire és nem a pizzát.-nevetni kezdtem és ő is. A mi kapcsolatunk kissé különös, nem igazán mindennapi. De egy olyan emberbe találtam benne akire számíthatok, és azt hiszem, hogy ez fontos.-Nem hiszem, hogy maradok. Vagy akarsz búcsúszexet? Ah nem is értem miért nem viszel magaddal. Aztán hódítsd vissza nekem Jimint. - mikor elkészült rámmosolygott. Mikor látta, hogy nem mosolyogtam vissza felvonta a szemöldökét.- Na mesélj.
A nappaliba sétáltunk, Kate felöltözött és kölcsön kért néhány ruhát.
-Oh ki a barátod? Az álmos barátod.-pontosított.
Taehyung csukott szemmel ült a kanepén majd a feje visszahanyatlott a párnára.- Cuki, van barátnője? - csak mosolyogva megráztam a fejemet.Kate a körmét kapargatta, majd felnézett és a mellkasomra csapott.
-Mondjad már!-csak szomorúan lehajtottam a fejemet, ahogyan a dolgokra gondolam.-Jimin továbblépett, új párkapcsolata van, új barátja.-Kate érezte a légkörben a változást, az ölembe ült.
YOU ARE READING
ᴍʏ ᴛɪᴍᴇ
Fanfictionℬℯ𝒻ℯ𝒿ℯ𝓏ℯ𝓉𝓉 ¦Jikook¦ ~ 𝔄𝔷 𝔦𝔩𝔶𝔢𝔫 𝔰𝔯á𝔠𝔬𝔨𝔯𝔞 𝔟𝔲𝔨𝔰𝔷 𝔪𝔬𝔰𝔱𝔞𝔫𝔱ó𝔩? - 𝔟𝔦𝔠𝔠𝔢𝔫𝔱𝔢𝔱𝔱𝔢𝔪 𝔞 𝔪𝔢𝔫𝔱𝔞 𝔥𝔞𝔧ú 𝔣𝔢𝔩é 𝔢𝔤𝔶 𝔨𝔦𝔠𝔰𝔦𝔱 𝔰𝔢𝔪 𝔟𝔬𝔩𝔡𝔬𝔤 𝔱𝔢𝔨𝔦𝔫𝔱𝔢𝔱𝔱𝔢𝔩. -ℑ𝔤𝔢𝔫.-𝔪𝔬𝔫𝔡𝔱𝔞 𝔍𝔦𝔪𝔦𝔫 𝔯ö𝔳...