Κάθομαι τουλάχιστον ένα τέταρτο πάνω απο το κρεβάτι και κοιτάω δύο φορέματα που εχω βγάλει.
Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω.
Θα βγούμε με τον Δημήτρη και δεν ξέρω τι να βάλω.
Άκουσα την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει και ένα σφύριγμα απο τον Δημήτρη ήχησε στο δωμάτιο.Δ: Μπορείς να είσαι έτσι όλη μέρα. Θα περάσω τις καλύτερες διακοπές της ζωής μου.
Είπε και με έχει πάρει αγκαλιά απο πίσω ενώ αφήνει φιλιά στον λαιμό μου.
Τι να πει κι αυτός ο καημένος. Βγήκε απο το μπάνιο και μπροστά του είδε μια Γαλήνη μόνο με τα εσώρουχα.Γ: Θα με βοηθήσεις;
Δ: Σε ότι θέλεις;Είπε και χάιδεψε την κοιλιά μου.
Γ: Με τα φορέματα εννοώ!
Έσκυψα μπροστά, χωρίς να απομακρυνθω απο κοντά του και αισθάνθηκα κάτι πολύ σκληρό πάνω μου. Γούρλωσα τα μάτια μου χωρίς να με δει ο Δημήτρης και πήρα στα χέρια μου τα φορέματα.
Γύρισα να τον κοιτάω και του τα έδειξα.Γ: Ποιο να βάλω;
Δ: Κανένα! Σε θέλω έτσι ακριβώς οπως είσαι.Πήρε τα φορέματα απο τα χέρια μου,τα πέταξε κάτω και με έριξε στο κρεβάτι.
Με φιλούσε παντού και ομολογώ να πω πως δεν θέλω να τον σταματήσω.(...)
Το μέρος εδω ειναι πολύ ωραίο.
Έχει αρκετό κόσμο, αλλά είναι πολύ όμορφα.
Χρειαζόμουν ενα διάλειμμα απο την Αθήνα. Απο τη ζωή μου γενικότερα.
Η χρονιά μου φέτος ήταν πολύ περίεργη.
Βασικά από τότε που γνώρισα τον Δημήτρη,η ζωή μου έχει αλλάξει ολοκληρωτικά.
Πριν τον Δημήτρη είχα μια άλλη ζωή. Πολύ βαρετή.
Τώρα έχει λίγο δράση. Αγωνία. Σαν μια ταινία ένα πράγμα.Δ: Τι σκέφτεσαι;
Γ: Τη ζωή μου πριν και αφου σε γνώρισα. Πως έχει αλλάξει.
Δ: Προς το χειρότερο ή προς το καλύτερο;
Γ: Προς το καλύτερο φυσικά.
Δ: Είσαι σίγουρη; Από τότε που με γνώρισες έχεις βρεθεί σε τρεις απαγωγές. Τι καλό έχει αυτό;
Γ: Σε μια έχω βρεθεί. Οι άλλες ήταν απλά χάσιμο χρόνου. Βέβαια,στην πρώτη ήταν πιο ωραία.
Δ: Γιατί;
Γ: Γιατί ήσουν εσύ!Είπα με χαμόγελο και τον φίλησα.
Περπατήσαμε λίγο ακόμα και μετά κάτσαμε σε ένα μέρος που μπροστά σου απλωνόταν όλη η Πάρος.?: Δημήτρη;
Φώναξε κάποιος από πίσω μας και γυρίσαμε και κοιτάξαμε.
Δ: Ηλια;
Είπε και ο Δημήτρης και ο Ηλίας,από ότι κατάλαβα, μας πλησίασε και τον χαιρέτησε.
Η: Που είσαι ρε; Χαθήκαμε;
Δ: Εσύ χάθηκες. Εγώ ήμουν σπίτι μου.
Η: Η κοπέλα;Ρώτησε και με κοίταξε προσεκτικά.
Πριν μιλήσει ο Δημήτρης, πετάχτηκε εκείνος πάλι.Η: Άσε! Μη μου πεις! Εσύ δεν είσαι η κοπέλα απο το εμπορικό;
Ρώτησε και ξαφνιάστηκα είναι η αλήθεια.
Δ: Ηλία να σου συστήσω την Γαλήνη. Την κοπέλα μου. Γαλήνη,ο Ηλίας. Παιδικός φίλος.
Γ: Χάρηκα!Είπα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία, αλλά προς έκπληξη μου με αγκάλιασε.
Άκουσα τον Δημήτρη να γελάει ελαφρά και έβαλα τα χέρια μου διστακτικά γύρω απο τον Ηλία.Η: Να ξέρεις χάρηκα πάρα πολύ που είστε μαζί. Δεν ξέρεις πόσο το ήθελα.
Είπε χωρίς να με αφήσει απο την αγκαλιά του και με έσφιξε πιο πολυ.
Κοντεύω να πάθω με αυτόν.
Σκούντηξα τον Δημήτρη για να τον πάρει απο πάνω μου.Δ: Ηλία θα την πνίξεις. Νομίζω έχει καταλάβει πόσο χάρηκες. Φτάνει!
Τον πήρε απο πάνω μου και πήρα 2-3 ανάσες γρήγορα.
Η: Συγγνώμη,δεν ήθελα να σε τρομάξω ή να σε φέρω σε δύσκολη θέση.
Γ: Δεν πειράζει. Είμαι καλά τώρα.
Δ: Πως κι απο'δω εσύ; Δεν συνηθίζεις στα ταξίδια.Πήρε τον λόγο ο Δημήτρης για να αλλάξει θέμα.
Η: Είπα να κάνω κάτι καινούργιο. Όλο στο χωριό πάω. Βαρέθηκα! Ασε που εδώ έχει καλα γκομενάκια.
Είπε και γούρλωσα τα μάτια μου.
Με κοίταξε στιγμιαία και έσπευσε να δικαιολογηθεί.Γ: Μην το προσπαθείς καν. Έχω καταλάβει τι εννοείς.
Είπα και ο Δημήτρης γύρισε και με κοίταξε χωρίς να καταλαβαίνει.
Η: Πες μου ότι κι εσύ δεν στεριωνες σχέση;
Γ: Ξέρω άτομα που δεν.
Η: Ααα! Εσείς; Διακοπουλες;
Δ: Ναι. Είπαμε να ξεσκασουμε για λίγο απο την καθημερινότητα.
Η: Και πολύ καλά κάνατε. Έτσι θέλω να σας βλέπω. Με χαμόγελα. Να ξέρεις μου τον έχεις φτιάξει πολυ.Είπε και στο τέλος απευθύνθηκε σε μένα.
Κατάλαβα γιατί το είπε.
Χαμογέλασα και τύλιξα το χέρι μου γύρω απο το μπράτσο του Δημήτρη.Η: Και για πες ρε μπαγασα. Τελικά πως καταλήξατε μαζί, αφού εκείνη τη μέρα την άφησες και έφυγε;
Ρώτησε ο Ηλίας και τον κοίταξα παράξενα.
Δεν ξέρει τι έχει συμβεί;
Και εκτός αυτού, ήταν στο εμπορικό εκείνη τη μέρα;
BẠN ĐANG ĐỌC
Απαγωγή στον έρωτα...(2)
Teen FictionΣυνέχεια του "Απαγωγή στον έρωτα..." #please #don't #copy #kisses