Twenty-three

130 11 0
                                    

Βγήκα απο το μπάνιο και είδα τον Δημήτρη να κάθεται στο κρεβάτι μου.

Γ: Τι κάνεις εσύ εδώ;
Δ: Είπαμε με τα παιδιά να μαζευτούμε σπίτι μου και είπα να σε περιμένω. Εκείνοι είναι ήδη εκεί.

Έγνεψα και χτένισα τα μαλλιά μου.
Τα στέγνωσα γρήγορα και όλη αυτή την ώρα ο Δημήτρης παρακολουθούσε κάθε κίνηση μου.

Δ: Με ποιον μιλούσες όταν ήρθα;
Γ: Με ποιον μιλούσα;
Δ: Πριν μπω σε εκείνο το δωμάτιο σε άκουσα να μιλάς. Απευθύνθηκες σε ένα... Λάκη; Και έλεγες ότι σκέφτηκες μια πολύ ωραία ιδέα. Τι είναι όλα αυτά;

Γέλασα στην αναφορά του Λάκη.

Γ: Πάμε και θα τα πω και στα παιδιά. Μην τα λέω δύο φορές.

Είπα και σηκώθηκε για να φύγουμε.
Τον σταμάτησα λίγο πριν βγεί απο το δωμάτιο.

Γ: Κάποια στιγμή θέλω να μιλήσουμε.

Είπα και έγνεψε.
Με φίλησε στο μέτωπο και βγήκαμε απο το σπίτι.
.
Μπήκαμε σπιτι του και κάτσαμε στο σαλόνι όλοι μαζί.

Α: Πες μας σε παρακαλώ πότε ήρθε και σε πήρε αυτός; Πήγες καπου και σε βρήκε;
Γ: Καταρχάς πείτε μου πως με βρίσκατε.
Δ: Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είσαι τρελή.

Στην αναφορά του αυτή γέλασα.

Δ: Μετά τον ρώτησα που είσαι και μου είπε.
Γ: Και δεν φοβοσασταν μήπως είναι παγίδα;
Α: Το βραχιόλι που φοράς, έχει μέσα ενα GPS.Από εκεί επιβεβαιώσαμε την τοποθεσία σου.
Γ: Συγγνώμη, μπορούσες να δείς που στο καλό βρίσκομαι όλες αυτές τις ώρες και ήρθατε τώρα να με πάρετε;
Α: Είχα ξεχάσει ότι σου είχα δώσει κάτι τέτοιο.
Ν: Θα μας πεις τώρα πώς έγιναν όλα;
Γ: Ναι, λοιπόν... Εχθές με γύρισε ο Άρης σπίτι. Μόλις μπήκα σπίτι, πήγα και έκανα ένα μπάνιο. Ντύθηκα και βγήκα από εκεί. Όταν βγήκα είδα μπροστά μου τον Γιώργο.
Κάποια στιγμή ακινητοποίησε τα χέρια μου,μου έκλεισε το στόμα και με πήρε σηκωτη απο το σπίτι. Το πρωί ξύπνησα εκεί. Ήρθε και απλά μιλούσαμε. Τον ρώτησα τι θέλει για να με αφήσει να φύγω γιατί το βαρεθηκα όλο αυτό και μου είπε ότι το κάνει για να πονέσει τον Δημήτρη. Δεν έδωσα και πολύ σημασία και περίμενα απλά την ώρα που θα με σκοτώσει. Όπως καθόμουν, λοιπόν, μόνη μου και δεν ήξερα τι να κάνω, σκέφτηκα να του κάνω μια πλάκα. Άρχισα να μιλάω μόνη μου, αλλά αυτός απ'έξω νόμιζε ότι μιλάω με κάποιον, όπως νόμιζες και εσύ.

Είπα απευθυνόμενη στον Δημήτρη.

Γ: Ήρθε να δει τι γίνεται και του γνώρισα έναν καινούργιο φίλο,τον Λάκη. Εκείνος είχε φρικαρει επειδή δεν υπήρχε κανένας άλλος στο δωμάτιο παρά μόνο εγώ και αυτός. Άρχισε να το πιστεύει και με ρώτησε αν έχω αυτό το χάρισμα να βλέπω φαντάσματα. Ήθελα να πεθάνω εκείνη τη στιγμή απο τα γέλια αλλά συγκρατήθηκα. Του είπα ότι δεν ξέρω καν τι έχω και του περιέγραψα την μορφή του Λάκη. Τους έκανα ίδιους. Σαν να ήταν το ίδιο πρόσωπο. Μέχρι και την ελιά στο πρόσωπο έβαλα, αλλά αυτή η ελιά ήταν που τον έκανε να φύγει τρέχοντας. Του είπα ότι ο Λάκης έμενε σε εκείνο το μέρος. Αυτό δεν το πίστεψε επειδή ήταν ενα εγκαταλελειμμένο σπίτι. Έκανα, λοιπόν,πως μιλούσα με τον Λάκη και πως εκείνος μου είπε μια τρομερή ιστορία. Ο Γιώργος περίμενε με αγωνία να μάθει τι λέγαμε. Άλλο φρούτο κι αυτος. Τέλος πάντων,του είπα πως σε αυτό το σπίτι έμενε αρχικά ενα ζευγάρι το οποίο είχαν και οι δύο αυτή την ελιά σε εκείνο το σημείο. Το ζευγάρι αυτό δεν ήθελε να δώσει πουθενά το σπίτι του επειδή τους άρεσε πάρα πολύ. Αυτοί λοιπόν πέθαναν σε τροχαίο και η επόμενη οικογένεια που έμεινε εκεί ήταν του Λάκη. Ο Λάκης όμως ήταν ο πιο άτυχος της οικογένειας διότι είχε αυτή την ελιά στο ίδιο σημείο με εκείνος και τον χάσαμε τον Λάκη. Όποιος κι αν έμπαινε σε αυτό το σπίτι με αυτή την ελιά,τον σκότωναν. Όταν του είπα ότι μπορεί να είναι ο επόμενος, άρχισε να τρέχει τρομαγμένος. Εντάξει μετά πέθανα στα γέλια. Αυταα...

Απαγωγή στον έρωτα...(2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin