Fifty-eight

151 10 0
                                    

Δημητρης pov
Απο την ωρα που εφυγε η Γαλήνη,να παει να ξαπλωσει με την μικρη, σκεφτομαι ποσο ωραια θα ηταν να ειναι τελικα εγκυος.
Όταν καναμε την Σοφία, μ'άρεσε παρα πολυ η ολη φαση. Να πουσουλαει σε ολο το σπιτι. Να βγαζει κραυγές προσπαθώντας να μιλήσει. Να γκρινιάζει καθε φορα που την μαλώναμε. Να γελαει με το καθε τι. Ηταν ολα τοσο όμορφα. Θα ηθελα να ξαναπερασω τα ιδια.
Χαιρομαι και μονο στη σκεψη ενος δευτερου παιδιου εδω μεσα.
Εγω, η Γαλήνη,η Σοφουλα και ενα μωρο ακομα. Η καλύτερη εικόνα.

Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε το κινητο μου.

Δ: Που'σαι ρε τρελε;
Α: Πολυ χαρούμενο σ'ακουω. Τι εγινε;
Δ: Ακομα δεν ξερω αν εγινε, θα δουμε σε λιγες μερες.
Α: Τι εννοεις;
Δ: Θα σου πω οταν μαθω. Για πες! Τι κανεις εσυ;
Α: Μολις μπηκα σπιτι. Με έστειλε η Νεφελη να της παρω παγωτό. Και σενα οταν ηταν εγκυος η Γαλήνη σε εστελνε να της αγοραζεις οτι της μυριζει;

Ρωτησε και γελασα με την θυμηση των σημερινών γεγονότων.

Δ: Ναι. Με έστελνε παντου. Υπομονη,αλλοι 3 μηνες έμειναν και θα τα ξεχασεις ολα αυτα. Θα μπεις ακομα και στη θεση μου.
Α: Δεν περνάνε οι γαμημενοι ομως και εχω τρελαθει τοσο καιρο μακρυά απο τη γυναικα μου.
Δ: Υπομονη κι ο ουρανος θα γινει πιο γαλανος!

Ειπα και γελασα με την απελπισια του.

Α: Κορόιδευε Βουγιουκλάκη, κορόιδευε. Τελος πάντων, τι θα κάνετε σημερα; Λεγαμε να ερθουμε να δουμε και την μικρή.
Δ: Σπιτι θα ειμαστε, ελάτε.
Α: Ωραια. Κατα τις 18:00 θα έρθουμε.
Δ: Εγινε! Αντε τα λεμε!

Χαιρετιθηκαμε και το εκλεισα.
Μαζεψα την κουζινα και ανεβηκα στο δωματιο της Σόφιας.
Ειναι αγκαλιά και κοιμούνται και οι δυο.
Τις εβγαλα μια φωτογραφια και εσκυψα κοντά στη Γαλήνη.

Δ: Μωρό μου, σηκω. Παμε στο δωματιο μας.

Της ειπα στο αυτι ενω της χαιδευα τα μαλλιά.
Ανοιξε σιγα σιγα τα ματια της και γυρισε το κεφάλι της ωστε να με βλέπει.

Γ: Τι ειναι; Τι εγινε;
Δ: Θα πιαστείς εδω. Παμε στο κρεβατι μας.

Ειπα και της εδωσα το χερι μου για να σηκωθεί και πριν σηκωθει την πηρα αγκαλια σε στυλ νυφης.
Εκεινη χωρις να χασει ευκαιρία,κουρνιασε στο στερνο μου και κοιμηθηκε.
Την αφησα απαλα στο κρεβατι και ξαπλωσα διπλα της.
Περασε τα χέρια της γύρω μου και με έσφιξε. Γέλασα λιγο και την εκλεισα στην αγκαλια μου ενω την φιλησα στο κεφαλι.
Εκλεισα τα ματια μου και μετα απο λιγο με πηρε ο ύπνος.

(...)

Γαληνης pov
Ξύπνησα και ενα βαρος στην κοιλια μου με εκανε να ανοιξω τα ματια μου.
Σηκωσα το χερι του Δημήτρη απο πανω μου και σηκωθηκα για να δω τι ωρα ειναι.
Πωπω κοιμαμαι τουλαχιστον 2 ωρες.
Απογευμα πηγε.
Περίεργο που η μικρη δεν ξυπνησε τοση ωρα.
Πήγα στο δωματιο της και φυσικα και δεν κοιμάται. Παίζει με τις κουκλες της.

Γ: Σοφακι πότε ξύπνησες;
Σ: Πιν.
Γ: Αυτο το 'πριν' εχει πολυ ωρα;
Σ: Ναι!
Γ: Και γιατί δεν με ξύπνησες;
Σ: Τσιμοσουν.

Είπε και ηθελα να φάω τα χειλακια της. Ειναι τοσο γλυκουλα. Όσο μεγαλωνει μοιαζει στον Δημήτρη.
Της εδωσα ενα...δυο...πολλα φιλιά και μετά κατέβηκα κάτω επειδή χτυπησε το κουδούνι.

Απαγωγή στον έρωτα...(2)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt