Καθόμασταν αγκαλιά στο κρεβάτι και δεν λέγαμε τίποτα.
Αποφάσισα να σπάσω αυτή τη σιωπή που υπήρχε μεταξύ μας.Γ: Δημήτρη;
Δ: Μμ...
Γ: Να σου κάνω μια ερώτηση;
Δ: Φυσικά!Γύρισα το κεφάλι μου έτσι ώστε να τον κοιτάω, ενώ το έχω ακόμη πάνω στο στέρνο του και εκείνος άρχισε να παίζει με μια τούφα των μαλλιών μου,η οποία έπεφτε στον ώμο μου.
Γ: Γιατί μπήκες στη συμμορία; Θέλω να πω,μου έχεις πει πως μπήκες αλλά δεν κατάλαβα γιατί να μπεις. Αν θέλεις μου απαντάς.
Δ: Γιατί να μην θέλω;
Γ: Ξέρω γω; Μπορεί να μην θες να το συζητήσεις. Μπορεί να είναι κάτι προσωπικό σου.
Δ: Είσαι η μόνη που μπορώ να εμπιστευτώ τα προσωπικά μου. Άντε και ο Άρης. Μόνο εσύ και εκείνος ξέρετε ποιος πραγματικά είναι ο Δημήτρης. Ούτε η μανα μου δεν με ξέρει τόσο καλά. Δεν εχω ξανανιώσει ποτέ για καμία έτσι. Ούτε καν για την Αθηνά τότε. Είσαι τα πάντα για μένα Γαλήνη. Αν δεν ήθελα να μοιράζομαι τη ζωή μου μαζί σου, τώρα δεν θα ήμασταν καν μαζί.Μιλούσε με απόλυτη ηρεμία στη φωνη του.
Χαμογέλασα και ανασηκωθηκα ελάχιστα έτσι ώστε να μπορέσω να τον φιλήσω.
Ξαναγύρισα στην θέση μου και συνέχισε αυτό με τα μαλλιά μου.Δ: Λοιποον, οπως σου εχω ήδη πει στη συμμορία με εβαλε η Αθηνά. Την Αθηνά την γνώρισα σε μια πορεία που είχε γίνει τότε. Εκείνο το διάστημα είχαν αρχίσει οι πρώτοι καβγάδες ανάμεσα σε μένα και τον πατέρα μου. Τότε άρχισα το κάπνισμα και όχι μόνο,με αποτέλεσμα να βγαίνω,να μεθαω και να γυρνάω σπίτι το πρωί. Το βράδυ, λοιπόν, της πορείας ο πατέρας μου με έδιωξε απο το σπίτι. Φυσικά και το είπε πάνω στα νεύρα του. Εγώ, όμως επειδή ήμουν φτιαγμένος τα πήρα άσχημα μαζί του. Τέλος πάντων, γνώρισα την Αθηνά και κατάλαβα ότι δεν είναι πολύ αθώα. Μετά από καμιά βδομάδα που έμαθα πράγματα για εκείνη,με πήγε στην αποθήκη και τότε ξεκίνησαν όλα. Μου έκανε πρόταση αν θέλω να γίνω μέλος και χωρίς δεύτερη σκέψη δέχτηκα. Δεν σκεφτόμουν καθαρά. Σκεφτόμουν πόσο ωραία θα περνάω. Μολις ολοκληρώσαμε την πρώτη μας δουλειά, μαγεύτηκα απο το πόσα λεφτά πήραμε. Δεν ήθελα και πολύ τότε. Και έφηβος και υπό την επήρεια ναρκωτικών,τι άλλο να έκανα. Τότε είπα ότι δεν ήθελα να κάνω τίποτα άλλο παρά μόνο αυτό. Την επόμενη μέρα ανακοίνωσα στους γονείς μου οτι είμαι μέλος της συμμορίας και πως έχω μια σχέση με μια κοπέλα από εκεί και η απάντηση τους ήταν να με διώξουν οριστικά αυτή τη φορά απο το σπίτι. Καμιά φορά τα πράγματα δεν πήγαιναν οπως τα θέλαμε και ξενερωνα, μέχρι που βαρέθηκα και ήθελα να φύγω. Βέβαια,ο μεγάλος δεν με άφηνε και απο αντίδραση και μόνο δεν έκανα σωστά μια δουλειά που μου είχε βάλει και πήρε την Αθηνά.
Είπε και κοιτούσε τον τοίχο απέναντι του.
Ξέρω ότι ακόμα τον πονάει.
Δεν μπορώ όμως να του το αποτρέψω αυτό.Δ: Γι'αυτό, λοιπόν, μπήκα στην συμμορία.
Είπε με χαμόγελο και με κοίταξε.
Γ: Δημήτρη τώρα δεν κάνεις έτσι;
Είπα εννοώντας τις ουσίες και με κοίταξε σοβαρός.
Δ: Όχι,δεν κάνω. Μην ανησυχείς. Τα έχω κόψει.
Γ: Έχεις πάει σε κέντρο;
Δ: Όχι. Όταν έγινε η κηδεία της Αθηνάς και συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί, αποφάσισα να αφήσω πίσω το παρελθόν και να προσπαθήσω να κοιτάξω το παρόν. Σε αυτό με βοήθησε πολύ ο Άρης. Ήταν δίπλα μου ακόμα και όταν έκανα μπάνιο.Είπε και γέλασε στο τέλος.
Δ: Υπήρχαν στιγμές που ήθελα πάρα πολύ να κάνω, αλλά ήταν τελείως φυσιολογικό λόγω οργανισμού. Μετά απο 3 μήνες περίπου ήμουν πια τελείως καθαρός και δεν είχα ανάγκη τίποτα από αυτά. Το μόνο που συνεχίζω και κάνω είναι το τσιγάρο.
Είπε και τον κοίταξα ερωτηματικά.
Δ: Κανονικό! Τίποτα παραπάνω!
Έγνεψα και ξάπλωσα στο στέρνο του.
Το μάτι μου έπεσε στα τατουάζ που έχει στα πλευρά και στο χερι του.
Χάιδεψα το τατουάζ στα πλευρά του και εκείνος χάιδεψε το μάγουλο μου.
Έκλεισα τα μάτια μου και άφησα τον Μορφέα να με πάρει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Απαγωγή στον έρωτα...(2)
Genç KurguΣυνέχεια του "Απαγωγή στον έρωτα..." #please #don't #copy #kisses