Adventi Hírnök......

14 5 1
                                    

Szerintem mindenki ismeri azt az adventi éneket, hogy 🎶Adventi hírnök, friss fenyő ág.... 🎶... A legjobb erre kelni vasárnap hajnali hatkor? Ki lehet ez a nagy dalolászós kismadár? Persze, hogy Kevin. Pénteken azt mondták az oviban, hogy vasárnap ezt énekeljék otthon. De nem azt, hogy reggel hét órakor a fülembe kiabálva! Azt már az öcsém tette hozzá. Csúcs! Erre csak ezt lehet mondani. Semmi többet. Hót kómásan kikecmeregtem az ágyamból, majd a kis mocsok elkezdett kuncogni. Erre én csak egy fáradt mosolyt eresztettem el, majd bevetettem a trükkömet, amit hiába ismer, mindig meglepi. Lassan elkezdtem felé sétálni kitárt karokkal, majd egy lépésnyire tőle felkaptam az ölembe, és az orrommal csikolni kezdtem az oldalát, mire ő rúgkapálva és kacagva fejezte ki nemtetszését.
Anya bejött, majd a kezében lévő gőzölgő kávé arra utalt, hogy most kelt fel, és koffeinre van szüksége. Az ital illata belengte a szobát, így szépen átcsoszogtam a konyhába, mikor egy krákogást hallottam a hátam mögött.
- Mit akarsz te azzal?
-Inni egy keveset?
-Ki engedte meg?
-Mmm... Senki?
-Ezt mondom! Szóval ott a forrócsoki ha kell, de a káveról le lehet kocogni...
-Ajh-ásítottam egy nem túl nőieset-jó.
És ezzel befejeztem a tárgyalást. Hullaként átbotorkáltam a szobánkba, kivettem egy kényelmes melegítő alsót és egy laza felsőt, majd rendet tettem a helyiségben.

20 perc múlva már kész is lett a munkám, és megelégedtem a végeredménnyel. A nagy büszkeségemből a telefon hangos csörgésére lettem figyelmes. Maxim volt az. Frappáns név.... Ez tetszik. Na mindegy. Gyorsan fogadtam a hívást, majd elmagyarázta, hogy hová kell mennem a házukhoz. Megköszöntem a kedvességét, majd letettem a telefont. Mikor realizálódott bennem, hogy milyen messze laknak tőlünk, enyhén sokkos állapotba kerültem, majd a fali órára nézve bepánikoltam. Kilenc órát ígértem neki, és negyed kilenc volt. Ááá.... Nem érek oda időben! Mit fog szólni? Mi lesz velem? Jajjj.... Anya tudott az ígéretemről, így szinte beesett az ajtón, és sietve segített rendbetenni magam. Ráhagytam a ruhák összeválogatását, én addig elintéztem a többit. Magyarul ettem, fogat mostam és társai.... Visszaérve a szobánkba meglepett az ágyamon található ruhaösszeállítás.

Anya az tud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anya az tud. Az órára nézve elkapott a hév, és kapkodva hagytam el a lakásunkat és környékét. Az utcákon sétálva meglepően hamar odaértem, és zavartan kopogtam az ajtón.....

Karácsonyi csoda ✔️Where stories live. Discover now