Kösz.... Kedves..

17 5 7
                                    

Mivel a legjobb barátnőm és a bátyám együtt vannak, így szinte minndennapos vendég a családunkban Bianka. Matyi túlesett a vallatáson, ami elmondása szerint nagyon furcsa volt, mert Rebekánál ez nem történt meg. De túlélte. Elmesélt mindent, ami volt, de az idegeskedésén jót nevettem.
- Kösz... Kedves.. - mondta erős szarkazmussal a tesóm, mire mégjobban vihogni kezdtem. Már fojt a könnyem rendesen, és ezt a kus csomagos zsepi sem bírta. De a hasam sem. Mikor már levegő kellett, az ablakhoz futottam, és bukóra nyitva kapkodtam friss levegő után.
- Zárd be az ablakot! Idefagy a talpam! - rivallt rám a bátyám.
- Ember! Csakis te miattad kellett kinyitni! Kellett neked szeremcsétlenkedni! Ez a te hibád! Bűnhődj! - mondtam félig komolyan.
- Teee! - indult el felém nagy sebességgel, mire én automatikusan bezártam az ablakot, majd kibúvót keresve.... Próbáltam menekülni a szobából. Nem jött össze, mivel a bátyám sportos alkatú, és sikeresen a vállára kapta a közel hatvan kilómat, majd kivitt a folyosóra, ahol fel kellett vennem a kabátom és a bakancsom, csak nem tudom miért. Ez hamarosan kiderült. Megfogott, ismét felkapott a vállára, majd egy mozdulattal bele a hóba. Feleszmélni nem volt időm, de már a fehér megfagyott esőcseppek az arcomat borították el, mire én válaszként kirúgtam alóla a talajt. Olyat zakózott, hogy öröm volt nézni. Ördögien felkacagtam, majd gyorsan felpattanva besiettem a házba, megcélozva a fürdőszobát. Hirtelen megjelent előttem Kevin, akin majdnem keresztülvágódtam, de egy gyors mozdulattal kikerültem. Mázlim volt, hogy Matyi nem jött utánam, így egy jó forró zuhany után átöltözve, meleg teát kortyolgattam, miközben sunyi mosollyal vártam a bátyámat, akit kint hagytam az udvaron. Húsz perc után már kezdtem aggódni, de utána leesett, hogy biztosan Biáéknál van. Egy nyugodt sóhajt elhullattva dőltem hátra a sarokülőn, majd anya hívott, hogy nem fognak hazaérni estig. Csúcs. Eszembe jutott, hogy én a családnak még az ég egy adta világon semmit nem vettem. Hirtelen ötlettől vezérelve átöltöztem utcai ruhába, majd elmentem vásárolni nekik.

Karácsonyi csoda ✔️Where stories live. Discover now