Meglepetés!!!

15 4 1
                                    

Öt nap múlva karácsony. El sem hiszem. A nagyi itthon van, figyelünk rá, törődünk vele. A suli a lehető legjobban megy. Erre nincs panaszom. Itthon is szépen készülünk az ünnepekre, már a díszek ki vannak téve, de a karácsonyi zene sem maradhatott el. Éppen a konyhában sepregettem, mikor a bátyám betoppant a küszöbön, telibe totál a szeméthalmaz közepébe.
- Te szerencsétlen! Nézz már a lábad elé! Most fejezem be a takarítást, de te szétgányolsz mindent! Azonnal vedd le a zoknid!
- Oké oké! Nyugalom!
- Nincs. Ezért kínlódok?! Pont a sepregetésnél kell megjelenni.... Hihetetlen.
- Réka! Hallgass már el! Hagy mondjak valamit! Ma randizni fogok Biankával. Szerinted mit vegyek fel?
- Attól függ. - gyorsan kidobtam a szemetet a kukába, kezet mostam, leültem a sarokülőre
- Mitől?
- Istenem! - csaptam a homlokomra. - Hogy lehetsz ilyen hülye? Milyen randit terveztél?
- Csak egy kis séta... Semmi különös.
- Akkor..... Passz. De ne a szaggatott farmerod, mert megfagysz olyan hideg van kint.
- Komolyan? Nem mondod?!
- Ajh... Na. Haladj a korral!

És itt hagyott. Egyedül a gondolataimmal. Öt perc némaság után meguntam, majd sóhajtva mentem a szobába Kevinhez. Éppen leguggoltam hozzá, mikor megrezzent a telefonom.
Bia:SOS! VÖRÖS RIASZTÁS!
Réku: Perc és ott vagyok.
Bia:?? Ok
Hitetlenkedve megráztam a fejem, majd átmentem a szomszédba.
- Halihó! - Léptem be az ajtón.
-Csaó! Na. Az vagy, hogy Matyi elhívott randira.
- Ezt tudom. Folytasd kérlek.
- Nem tudom mit vegyek fel. Tudnál segíteni?
- Egek ura! Most segíts! Két ilyen szerencsétlen egymás mellett.... Áá... Na. Melegen öltözz fel. Sétálni akar.
- Akkor legyennnn...... Ez. - mutatta meg a szettjét.

-Naggggyyon jóóó! Meg se fagysz, és még csinos is! Tökéletes! - Köszönöm a segítséget! Hálám örökké! - Bolondságotok örökké, nem a hálátok! - Jól van na

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Naggggyyon jóóó! Meg se fagysz, és még csinos is! Tökéletes!
- Köszönöm a segítséget! Hálám örökké!
- Bolondságotok örökké, nem a hálátok!
- Jól van na....

A lányt otthagyva hazamentem,majd bíztattam Matyit, ami abból állt, hogy ugráltam körülötte és a nevét kántáltam. A drága jót röhögött rajtam, majd elhúzta a csíkot. Jól állunk, mondhatom. Míg a program tartott, és addig Kevinnel játszottam, majd két óra elteltével a bátyám a nyakamba ugrott, miközben mosolygott.
-Szrtem-ennyit értettem a motyogásból,de levágtam a helyzetet. Szóval összejöttek. VÉGRE!!! Nem kell hallgatnom tovább Bianka álmodozását! Várjunk. Az nem fog megszűnni. Az marad tovább. Yeeeah!

Karácsonyi csoda ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora