Ismeretlen Szám

23 6 3
                                    

A fürdőszobából kilépve be akartam menni a szobánkba, de anya szólt, hogy beszéde van velem. Ettől rendesen megijedtem, de követtem őt. Vajon mit akarhat? Mi a helyzet?
- Csücs! - pakolja meg maguk között a helyet. Szófogadón leültem, majd vártam, hogy mi lesz a vége.
- Annyira hálásak vagyunk neked! Nem tudom, mi lett volna velünk, ha nem mész Matyi után. Köszönjük! Nagyon szeretünk. - ölelt át anya és apa kétoldalról.
-Kicsim! Mit szólnál hozzá, ha elmennénk együtt holnap egy anya lánya napra? Holnap úgyis szombat. Elmegyünk vásárolni, iszunk egy forrócsokit,eszünk egy sütit..... - sorolta.
- Hmmm.... Benne vagyok. - mosolyodtam el, majd elköszöntem tőlük, és mentem aludni.

××××××××Másnap reggel ×××××××××××


Reggel az ébresztő helyett finom illatok által keltem fel, majd csukott szemmel kivánszorogtam a konyhába. Ott már kinyitottam a szemem, ami fel is csillant azon percen, mert friss gofri és kakaó várta a korgó gyomromat. Köszöntem anyának, majd 4 gofrit tettem a tányéromra. És egy nagy bögre kakaót tettem mellé. Anya persze jót kacagott a helyzeten, majd jött sorban Matyi, Kevin, majd apa is. Helyet foglaltak maguknak az asztalnál, majd ők is elfogyasztották a reggelit. Ezután anya jelezte, hogy lassan menjek mert ma anya lánya nap van. Gyorsan magamra kaptam a legelső ruhát, amit találtam, de nem is volt benne kivetnivaló. (figyelem! Ritkán lesz ilyen a story közben!)

Ezután elfoglaltam a fürdőszobát, ahol megcsináltam a hajamat, majd fogat mostam, fújtam magamra egy kis parfümöt, majd késznek nyilvánítottam magam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Ezután elfoglaltam a fürdőszobát, ahol megcsináltam a hajamat, majd fogat mostam, fújtam magamra egy kis parfümöt, majd késznek nyilvánítottam magam. Kiléptem a helyiségből, majd megmutattam anyának a szettemet. Nagyot csodálkozott. Majd mondta, hogy lassan ideje indulni. Bementem a nagyihoz is elköszönni, majd szaladtam felkapni a bakancsomat, a sapkát és a többit. Mihelyst kiléptem az ajtón, csörögni kezdett a telefonom. Megnéztem, hogy ki az, Ismeretlen szám. Vonakodva felvettem, majd beleszólt egy hang...........

Karácsonyi csoda ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang