Aki ajtót nyitott, az nem más volt, mint.................. Rossz a tipp. Nem Maxim volt. Hanem egy fiatalos nő, aki a fiú édesanyja volt.
- Csókolom! Tóth Réka vagyok. A fiához jöttem.... Meghívott egy forró csokira... És... Itt vagyok - mosolyogtam zavartan, majd vártam a reakciót.
- Áá.. Szervusz. Hadházyné Kiss Tünde. Tudok róla. Én ajánlottam neki. Ismerem, hogy ezt nem tette volna meg. - kacagott fel jóízűen, majd kitárta előttem az ajtót. A hölgy a konyhába vezetett, ami elképesztő volt. Amint beléptünk, megjelent Maxim is, majd jelzett az anyukájának, hogy innen már átveszi. Ez egy kicsit fura lehet, de ez volt. Na mindegy.
- Szereted a Forma - 1-et?- kérdezi meg.
- Ez kérdés volt, vagy kijelentés?
- Leginkább kérdés. - kuncogott fel.
- Hülye kérdés, hülye válasz. - vonok vállat, majd leülök mellé a nappaliba a kanapéra. Az az igazság, hogy nagyon szeretem az f1-et, ezért is képezem a ritka lány kategóriát. Mindenem, ha erről kell beszélni, és a futamok nagy részét megnézem. Kedvenc pilótám az a brit Lewis Hamilton, aki 44-es rajtszámmal a Mercedes egyik legjobb pilótája. De az utóbbi két futamon nem vehetett részt (mindenki tudja, hogy a világon mi uralkodik most) egy betegség miatt. Őt helyettesíti, egy ugyancsak brit fiatalember, George Russell, aki a Mercedes Williams egyik junior pilótája, de most megkapta élete legnagyobb lehetőségét, amivel élt is. A Bahreini nagydíjon Romain Grosjean balesetet szenvedett, így őt egy Fittipaldi nevű brazil versenyző helyettesítette. A futam elkezdődött, a forró csokival a kezem között izgultam, hogy milyen lesz a végeredmény.
- Te kinek szurkolsz? - kérdezi meg hirtelen a fiú.
- Russell. Csakis a Mercedes.
- Akkor te jó ember vagy. - kacsint rám.
- Többet egy szót se! Baj van! - ijedek meg. Pedig nem is vagyok ott. De a drukk bennem van. Sajnos a Mercedes csapata most rosszul teljesített. Nem érte el a dobogót. Helyettük az első és a harmadik helyen egy egy Racing Point, második helyen pedig egy Renault volt. Ez most egy ritka pillanat volt a kedvenc csapatom eddigi pályafutása során, de egyszer eljön ez is. Csak a kommentátorra haragszom, hogy rosszre gondolt, és beteljesült. Na mindegy. Szomorúan konstatáltam, hogy ez most nem sikerült. Majd lesz jobb is. Délben hazaindultam, majd ami bent fogadott, arra nincsenek szavak.....
KAMU SEDANG MEMBACA
Karácsonyi csoda ✔️
Fiksi RemajaTóth Réka élete karácsony előtt teljesen zavaros és átláthatatlan. Bátyja, Matyi szakít a barátnőjével, a szülei keveset vannak otthon. A barátnője, Bianka segít neki tisztábban látni a szürkeségben. Ha érdekel a kiírás, tekints bele bátran!