"Flytt deg din tusf!" Sier jeg til Daniel. Daniel rykker seg ikke av flekken, noe som får meg ganske irritert. Jeg dytter han hard og går videre. "Kom igjen da babe, jeg vil bare snakke med deg!" Roper Daniel til meg mens jeg bare viser lange fingeren til han. Jeg går forbi alle sammen,mens alle bare stirrer på meg. Guttene sikler så klart, kan jo ikke lyve heller jeg er ganske sexy.
Jeg heter Nicole Hanson, jeg er 17 år og bor bare hos mamma, for pappa er alkoholiker. Jeg tørr og bo hos pappa og assa, men han har slo meg før da han var full, så jeg fikk ikke lov til og bo hos han for mamma mente han var "farlig", men jeg bryr meg ikke. Jeg prater med han på telefon og litt sånn. Jeg har en bror og en hund som heter puffle. Jeg er såkalt skolens bitch men, jeg foretrekker skolens mest tiltrekkende, for jeg er ganske hot for og si det sånn. Men om vi skal snakke om bitcher så kan vi snakke om Tara.
Tara er da en bitch i følge meg, men kan hende folk syntes henne er snill og perfekt og heeeele pakka. Assa, jeg spyr hvergang jeg ser den kjerringa. Hun stråler av ondskap og er full av faenskap. Sorry språket men jeg får klaus av den jenta. Det værste er at hun er sammen med gutten jeg er keen på, Blake Wattford. Han er sååååå kjekk at jeg nesten dør hvergang jeg ser han, liksom man kan se at han er helt sykt velltrent! Hvergang jeg ser han prøver jeg og være kulere enn det jeg er fra før, for han topper kulheten min totalt!
"Hei Nicole!" Sa en kjent stemme, det var bestevenninna min Hannah. Jeg snudde meg og ga henne en stoor bamseklem. "Hvor har du vært?" spørte jeg henne,"Jeg har vært syk, og telefonen min var død så jeg kunne ikke svare, sorry" sier Hannah og sukker litt. Hun så litt søt ut når hun sukket så jeg bare begynte og le av hu. "Ikke le da!" Sier hun til meg mens hun begynner og le selv.
Det ringer og vi går inn til klasserommet, vi setter oss på plassene våres og begynner og prate. Så ser jeg Blake kommer inn i rommet, jeg stresser og dytter Hannah av stolen, hun ser rart på meg og setter deg en annen plass."Sett deg her da wattford", sier jeg mens jeg føler meg super flau. Hvorfor sa jeg wattford?! Herregud så teit av meg, kunne jo bare sagt navnet hans! Jeg er så dum. Blake setter seg ned med meg og ler av meg. "Haha du er den eneste som faktisk har sagt etternavnet isteden for navnet" sier han men han ler. Jeg bare ler med og føler meg dum. Blake stirret på meg rart og jeg skjønte ikke hvorfor. "Hva er det?" Spør jeg han, "Å, sorry jeg ble bare besatt av din skjønnhet" sier han og blunket til meg. Jeg bare rødmet og så i boken min. Blake var bare helt digg, hadde han vært singel så hadde jeg prøvd meg på han. Men jeg er ikke en så stor bitch som Tara, jeg kan ikke tro at Blake er sammen med den hora, jeg vedder på at de har hatt sex, for sånn serr hun ser ganske fucka ut.
Ringeklokka og skolen var over, jeg var på vei ut da jeg ble stoppet av Blake. Jeg skjønte ingenting og så rart på han."Du Nicole, jeg må prate med deg kan vi møtes i morgen kveld?" Spørr han meg mens han smiler. "Uhm, ok? Seff kan vi møtes, klokka 8?" Sier jeg og smiler mens jeg prøver og holde inne at jeg er opp i hundre. "Hah, ok ses da" sier Blake og kysser med på kinnet og tar meg på rumpa. Jeg skvetter og ler litt. "Damn" hørte jeg i gangen og jeg begynte bare og le.
Men hva er det Blake egentlig vil?
YOU ARE READING
The bad bitch
Teen FictionDet handler om en 17 åring som heter Nicole. Hun er skolens bitch og alle digger henne, hun mobber andre og er ganske dust mot alle. Men, hva skjer når alle går i mot Nicole? vil hun ende opp alene eller vil det ende godt for henne allikevel?