11💜

69 29 4
                                    

Pasar raya--

Yoon pov--

"Manalah pergi 'one happy  family' nih?"

Happy family? tch....takde Yang happy dalam family  aku tu

Aku dah cari satu Pasar Raya dah ni...batang hidung pun tak nampak.

Akhirnya aku decide untuk lepak dekat Caffe haritu. Aku membuka mask hitam yang aku pakai.

ceh, pakai mask ingat dah boleh siap tugas Hari ni...
tapi lain pulak jadi. Tiba-tiba aku teringatkan namjha yang serumah dengan aku

"Diorang selalunya balik pukul 7 petang...... maknanya lagi 5 jam, Aku kene ada sebelum diorang balik....kat mana lagi nak Cari...."

Aku membebel seorang diri sambil menghirup green tea booba dihadapan aku.

Aku bercadang untuk mencari diorang sekali lagi, kalau tak jumpa aku balik dulu..Ada masa 5 Hari lagi pun.

End of pov---

Yoon bergerak keluar dari pasar raya dan terus memasuki teksi yang berdekatan.

Sementara itu--

Someone pov--

"Kau tunggu aku, tak lama lagi kau akan terima balasan yang Sama.."

End of pov--

Tanpa Yoon sedar seseorang sedang memerhatikannya, dengan tenang dia pulang kerumah...

*Krieekk...

Tapi tak berapa nak tenang.
Yoon terkejut, hampir mahu luruh jantungya apabila membuka pintu dan melihat ketujuh namjha tersebut sedang menunggunya diruang tamu.

Yoon terkejut, hampir mahu luruh jantungya apabila membuka pintu dan melihat ketujuh namjha tersebut sedang menunggunya diruang tamu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*bayangkanlah muka diorang risau😅

"Yoon pergi mana?!"

Seokjin dengan pantasnya terus berlari mendapatkan Yoon. Jin memusingkan badan Yoon kedepan dan kebelakang.

"Yoon okay."

Jawab Yoon pendek.

"Kau tau tak bahaya kat luar tu...macam-macam orang boleh buat dekat kau. Dah la perempuan. Kitaorang ni pun nasib balik awal sebab Jimin risau, kata perangai kau pelik..kau keluar? Tak takut? lelaki zaman sekarang ni bahaya tau, kau jangan main-main."

Kau tengok abang suga Kita risau lain macam.

"Yoon serumah dengan 7 namjha, Tak bahaya?

Kata Yoon perlahan sambil menunduk.

Tetapi kata-katanya menyentap di jiwa dan raga Suga.

"Tak bahaya lagi, kau cubalah pakai skirt pendek tu lagi. Aku culik kau nanti baru tahu."

Suga menjeling Yoon, Sama seperti Yoon juga.

Namjoon hanya tergelak dan memukul belakang suga sekali.

"Yoon betul okay nih? Lepas ni kalau nak apa-apa bagi tau kitaorang...tak payah la keluar kayh."

Jungkook berkata lembut..dihadiahkan lagi bunny smile free

Yoon hanya mengangguk tanpa riaksi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoon hanya mengangguk tanpa riaksi. Dia berlalu kearah biliknya sambil menunduk. Dia tak memandang satu pun dari muka diorang.

*Bam!

Pintu bilik ditutup. Kuat.

"Dia marah ke?"

Jimin bertanya. Semua mengangkat bahu sebelum menoleh kearah Suga.

"Apa??!!"

Suga berkata panik.

"Aku tak halau dia eh....aku siap kata nak culik lagi.."

Suga berkata sambil membuka TV.

Jungkook membaling bantal kusyen kepada suga sambil tertawa.

"Apalah hyung ni...nak kene azan kat telinga dulu ni.."






To be continued...

Hahahah pendek lak Kan.
Saje he sbb takut bosan pepanjang. Lepas ni author buat 500 ke bawah je. slalunya atas 900.🖐🏻😂😂Saba jangan bosan lagi. Tunggu chap baru. anyeong.
💜💜💜

Seven hero'sWhere stories live. Discover now