Yoongi pov--
Kitaorang bercadang, demi menjaga keselamatan dan kesejahteraan Yoon, Pada setiap hari , salah seorang daripada kami akan tinggal di rumah dan mengawasi tindak tanduk Yoon.
Itulah pasal aku menyelongkar dapur dan menikmati kerepek pisang.
----------
Aku pandang Yoon, Yoon pandang aku.
Sudah sepuluh minit sejak kitaorang tiba di pasar raya ditengah kota daegu tersebut, satu apa pun dia tak buat.
Aku pun tak tau dia nak buat apa sebenarnya. Something pasal nak balik tahun 2020. Jauh tuh,7 tahun kehadapan.
Jujur aku tak percaya seratus peratus pasal
asal- usul dia yang dari FUTURE tuh. Cuma aku kesian.Kot-kot la dia ni ada mental or suka berhalusinasi ke..
Sian..muka elok dah.Yoon menghirup cappucino ais yang berada dihadapannya. Sesekali dia memandang aku, kemudian melarikan anak matanya kearah lain bila ter buat Eye contact.
Setelah beberapa abad kitaorang mendiamkan diri dan suasana semakin janggal aku mula bersuara.
"Yoon."
"Hum."
"Jom la, kata nak balik ke-ZAMAN kau."
Saja aku menekankan perkataan zaman.
"Kau perli aku?"
"Aku tanya."
"Yoon nak pergi tandas."
"Aku ikut."
"Ya! Gila ke?! Tak boleh! Duduk cepat!"
Yoon mengarah aku duduk, so aku duduk.
Serious aku bukan pervert. Aku takut apa-apa jadi kat dia je.
End of pov--
Yoon berjalan meninggalkan caffe dimana suga berada.
"Eh, sorang? Cantik... senang aku buat kerja"
Seorang lelaki berambut kuning seperti kuning anak ayam, mengikut Yoon tanpa disedarinya.
Lelaki tersebut terhenti selepas melihat Yoon memasuki tandas perempuan.
"Aduh...masuk tandas la pulak. Nak serbu nanti, orang kata pervert."
Yeonjun menunggu diluar tandas sambil memikirkan sesuatu.
Memikirkan perkara yang perlu dilakukan..
Yoon pov----
"Uurrgghhh...apa aku nak buat ni..kalau tak siap ni,
4 hari lagi...kalau omma appa balik seoul....
macam mana nak......
bunuh.."Sumpah serabut. Apa aku nak buat...tak kira, aku kene pergi cari omma appa sekarang juga.
Aku melangkah keluar dari tandas dengan berhati-hati. Mana tau si Suga tu datang.
"WAH...bagus budak ni..
duduk diam-diam dekat Caffe tuh."Aku mempercepatkan langkah. Aku memegang beg tangan aku erat. Bukan sebab apa, ada pisau dalam tu...
Aku nak selesaikan tugas dan balik ke zaman aku...keluarga baharu, here I come.
Aku berjalan di tingkat dua pasar raya tersebut. Which is kawasan yang jauh dari Suga.
"Omma appa! Nak tu, nak tu!"
Aku memberhentikan langkah dihadapan kedai alat mainan. Dimana aku terdengar suara yang amat aku kenali.
Betul...itu aku. Aku yang berumur tujuh.
"Aaaww....Yoon nak mainan? Kalau nak mainan kene sayang omma dulu."
"Mmmuuaahhhh!"
Aku bukan amnesia...aku takkan lupa bagaimana omma appa baik dengan aku....
Diorang layan aku..
"Omma je? Appa? Kalau Yoon janji akan tetap sayang omma appa sampai bila-bila appa beli 2 mainan."
"Wahh!!!! Sayang omma appa! Sampai bila-bila!"
Aku tersenyum melihat diriku yang kecil bergembira dengan omma appa.
Aku dah janji...Tipulah kalau aku tak rindu omma appa, tipulah kalau aku tak rasa bersalah.
Kalau boleh, aku nak pergi dekat omma appa, aku nak peluk diorang. Sayang diorang.
A..aku..aku..tak sanggup nak bunuh Omma appa..
tak..bukan harini.
Aku melangkah pergi dari situ. Aku menahan air mata . Asal air mata aku ni tak reti nak habis.
Mengalir je tak habis-habis."Ouch!"
"Omo! Awak okay? Maaf.."
To be continued....Keep reading guys. Jangan mengalah lagi. Layan la citer merapu author ni.🤭😂😂
Btw....salanghae
💜💜
YOU ARE READING
Seven hero's
FanfictionLee yoon-ah seorang army yang hidup Di tahun 2020 telah dibawa ke tahun 2013, tahun dimana BTS baru wujud. Di tahun itu dia dijaga 7 orang namjha yang baik hati. Tanpa dia sedar, ke-7 namjha itu adalah ahli kumpulan K-pop yang dia sanjungi sangat. ...