20💜

66 26 7
                                    

"Yoon..?"

Yoon membuka matanya dan memandang kearah pintu gudang yang terbuka luas.

Dia mengamati suara yang nemanggilnya .

"Yoon."

'Jin oppa!'

Hatinya berkata gembira. Tetapi kembali sedih dan risau.

"Yoon."

Jin berkata sepatah lalu berlari mendapatkan Yoon.
Dia memeluk Yoon dengan erat.

"Jin oppa...isk..iskk... Kenapa datang?!!  Pergi balik!!"

Yoon menengking Jin. Dan mula mengelupur minta dilepaskan dari pelukan.

Mereka yang lain hanya memerhati dengan pelik.
Yoon menghalau mereka.

Jin tidak melepaskan pelukannya dari Yoon, malah lagi  mengeratkan lagi.

Jimin dan V mula melepaskan ikatan tangan Yoon di kerusi usang tersebut.

Yoon pantas mula menolak Jin selepas tangannya dilepaskan

"Pergi!! Kenapa korang datang sini?!! PERGI!!! PERGI CEPAT! PERGI!!"

Yoon memukul badan Jin dan tangannya sesekali mengarahkan mereka semua keluar dari gudang.

Yoon memukul badan Jin dan tangannya sesekali mengarahkan mereka semua keluar dari gudang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Tak...takkan...kitaorang akan hilang Yoon lagi.. taknak... Tak boleh"

Kata Jin lalu mengeratkan pelukan untuk menenangkan Yoon.

Yoon menangis dengan deras,dalam hatinya penuh dengan kerisauan. Macam mana kalau namjha-namjha tu terbunuh sebab dia.

Yoon menggenggam erat baju yang dipakai Jin dan menangis semahunya.

"Dia nak bunuh oppa....dia nak bunuh korang...
Pergi cepat....tolonglah...
Yoon tak sanggup nak biarkan dia bunuh oppa sebab Yoon..isk...isk..pergi.."

Yoon berkata sambil menggenggam erat baju Jin. Genggamannya seakan tidak membenarkan Jin untuk beredar.

*Macam ada 2 orang je kan😂 yang lain tengah tengok K-drama live. Apa korang tau..

"Yoon!"

Yoon memandang kearah Namjoon.

Mata Yoon bengkak Ya-Allah.

"Siapa nak bunuh kitaorang?"

"Yeonjun."

"Yang tu?"

Namjoon menunjuk kearah seorang namjha yang sudah pengsan tidak menyedarkan diri.

Yoon melepaskan pelukannya dari Jin dan melihat Yeonjun yang terbaring seolah tidak bernyawa.

Yoon menyapu air matanya.

"Di....di...dia..dia dah mati--"

"Aaipp..tak..ubat penenang sahaja..untuk anjing liar...macam dia."

Seven hero'sWhere stories live. Discover now