Daisuki Kiyoko
*Bu üstteki karakter bir animenin karakteri fakat kendisini tanımadığımdan hikayemde onu kullanmak istedim bu yüzden yorumlara gelip "WİAĞAĞAĞAĞA BU SENİN OCUN DEĞİLLL ÇALMIŞSIIN HÖĞEĞEĞEE" gibi şeyler yazmazsanız çok manidar oliciğim efenim ^_^*
Yaş : 15
Boy : 154
Doğum günü : 2/1
Kardeş Durumu : Kendisinden 1 yaş büyük bir erkek kardeşi var
Sevdiği şeyler : Yılanlar, Soğuk soba,Daiko(Kendi dünyası.. Adında ki dai ve ko sözcüklerinden gelir)
Özellikler : Neşeli birisi olmasına rağmen meydan okunduğu zaman tam bir şeytan olabilir. Normalde arkadaş canlısı birisi pek değildir fakat onunla arkadaş olmaya çalışanları oldukça sıcak bir tavırla karşılar. Aynı zamanda ona sinir olan insanları garip bi şekilde çok sever ve onlarla ölümüne arkadaş olmaya çalışır, onları korur.
Özgünlükler : kendisi melezdir bu yüzden 2 özgünlüğü vardır.
1- Yaratma ve Yok etme.
2- Kendine ait iç evren.*1*Kiyoko aklında şeklini oluşturabildiği şeyi gerçekleştirebilir. (Yaoyorozu gibi hemen hemen fakat daha gelişmişi)
*2*Kiyoko canı sıkıldığı zaman veya istediği zaman kendisine göre bir evren yaratabilir. Bu evrende ise istediği herşeyi yapabilir. İstediği kişileri oluşturulabilir veya istediği binaları, canlıları... Tamamen ona ait bir evrendir bu. Ayrıca bu evrene yanında istediği kişileri götürebilir. Fakat ışınlanma gibi temasa gerek yoktur. Bu yüzden birisi ona temas etse bile onu yanına almayabilir. Bir seferde sadece 5 kişi getirebilme imkanı vardır. Burada geçirilen 1 yıl 1 saniyeye eş değerdir. Ayrıca birisi burada kalırsa Kiyoko olmadan bu evrenden çıkamaz. Aynı zamanda kiyoko düşmanlarını da bu evrenlere hapsedebilir ve bütün özgünlüklerini bir anda silebilir. Fakat bu özellik sadece o evrende geçerlidir. Kurogiri gibi özgünlükleri olanlar bile dışarıya çıkamazlar.
Not : Kiyoko'nun sol gözünde bir çizik vardır bu ilk özgünlüğü olan yaratmanın bir sonucudur. Küçük yaşında yanlışlıkla çizmiştir.
***************************************
Daisuki Yasha
Kendisini pembe gözlü ve sarı saçlı oldukça sempatik birisi olarak düşündüm. Bu da anime karakteri olabilir pinterestten aldım çünkü..
Yaş : 16
Boy: 178
Doğum günü: 12\23
Kardeş Durumu: Kiyoko kardeşidir. Kimseyi sevmediği kadar onu sever.
Özgünlük :
1-Karanlık kontrolü
2-İlizyon*1* Özgünlüğü biraz da olsa Tokoyamiye benzer fakat Tokoyaminin karanlık gölgesi karanlıkta güçlenir ve çığrından çıkarken, Yasha direk karanlığın kendisini kontrol eder.
*2* İstediği kişinin zihnine girerek onu rahatlatacak veya korkudan delirtecek halüsinasyonlar görmesini sağlar.
***************************************
Aslında aklımda biraz daha farklı görünümler vardı ama bunlar daha tatlı oldu. Ayrıca ikisinin babasınıda aşağıya bırakıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲
FanfictionBakugou Katsuki Türkçe fanfic. En çok 10 Bölüm olucak 😄🥰 Edit: Oğlum lan çok cringe imdatt MDKWMSLQÖSLQÖS