Arkadaşlar lütfen hayalet okuyucu olmayın...
.
.Ayrıca Başladığınız tarihi buraya bırakırmısınız?
***************************************
Bugün okulun ilk günü ve akıllı olan bendeniz UA de okuyorum.Sabahın köründe kalktım. Bu saatte kalkılır mı lan. Her neyse bir an önce kalkıp üstümü başımı giyindim. Babamın yanağından öptüm ve tam evden çıkacakken bir şey unuttuğumu farkettim.
Benim gerizekalı abim Yasha'yı unuttum!!
Hızlı hızlı merdivenlerden geri çıkıp bu salağı uyandırdım. Bana okkalı bir tokat geçirdi. Ben de onu daikoya gönderip uçurumdan nehire düşürdüm. Saniyesinde geri geldiğinde oldukça uyanmış görünüyordu.
Hızlıca formalarını attım suratına. Her zaman ki günlük aktiviteler işte. Yani onu uyandırma stilim. Yoksa bugün okulun ilk günü yani.
Her neyse koştura koştura okula gittik. Geldiğim de sadece 3 dakika geç kalmıştım. Bu yüzden babamın hangarına girercesine kapıyı açıp içeriye daldım.
Hocanın yüzünde değişik bir ifade vardı. Sanki yıllarca uykusuz kalmış gibiydi.
Adının Aizawa olduğunu öğrendiğim hocam oturacağım yeri gösterdiğinde oraya gittim.
Yanımda kırmızı diken kafalı birisi vardı. Sempatik birine benziyordu.
"Selam ben Kirishima"
Uuu bana sıcakkanlı yaklaşan birisi. Peki ben geri çevirir miyim. Tabikide yioo
"Daisuke Kiyoko bende"
Kirishima ile iyice kaynaştık kendisi oldukça kafa dengi birisiydi.
Sınıftan benimle diğer tanışan çocuğun ismi Midoriya idi fakat açık konuşmak gerekirse Kirishima daha eğlenceli bir tipti.
Ama Midoriya da oldukça temiz kalpliydi bunu bilmek için onunla bir kez sohbet etmek yeterliydi.
Bir de bir tane sinirli birisi vardı. Kirpi kafalıydı. Onunla uğraşmak istiyordum. Normalde böyle şeylerle uğraşmam ama canım istiyor bu yüzden neden olmasın ki :
"Pişt sarı kirpi naber leyn kimsin sen adın ney"
"Siktir git başımdan. "
"Aaaa oldu mu bu şimdi"
Bana ölümcül bir bakış attı.
"Ben oldurucam sana birazdan defol şurdan"
"Yo ön sırandayım krdş neyin havası"
"SİKTİR GİT LAN"
"Gitmiyorum sen de ne çabuk yükseldin he"
Elinden patlamalar çıkarmaya başladı. Aha dedim Kiyoko sıçtın.
Ama durur muyum. Hayır
Hemen kendime bir yastık oluşturdum. Ve suratına fırlattım
Patlamaları güçlenmeye başladı. Bende bu sefer tabana kuvvet diyip sınıfın öbür ucuna gittim.
Çünkü Kirishima ordaydı ve hani anlarsınız ya onun sertleşmesi vardı.
Arkasına kaçtım. Kirishima noluyo amk bakışı atıp arkasını dönecekken Bakugou denilen şahsı gördü. Bana döndü;
"Arkamda dur Daisuke bu arkadaş neler yapabilir henüz bilmiyorsun"
Bu sırada içeriye abim geldi. Ve durumumu görüp kahkahalar ile gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲
FanfictionBakugou Katsuki Türkçe fanfic. En çok 10 Bölüm olucak 😄🥰 Edit: Oğlum lan çok cringe imdatt MDKWMSLQÖSLQÖS