Sabah uyandığımda üzerimde çıplaklığımı örten sadece bir battaniye vardı.
Yanımda altımda Katsuki ellerini beline dolamış bir şekilde uyuyordu.
Ona eğilip dudağına uzun bir öpücük kondurdum. O da bu öpücük ile uyandı ve bana karşılık verdi.
Ondan sonra bir tur daha uyandım.
"LAN RÜYAMI GÖRDÜM BEN ŞİMDİ AQ"
"NE BAĞRIYON BE MANYAK KARI"
"BENDE DİYOM Bİ GARİPLİK VAR RÜYAYMIŞ YA LAN"
"RÜYANI DA SENİ DE SİKİYİM SABAH SABAH YANINDA UYUDUĞUMA PİŞMAN OLDUM"
Ağzımın içinde geveledim.
"Rüyamda yaptn zaten..""Ne diyon anlaşılmıyo?"
"Boşverr"
"Tamam aşağıdayım ben"
"Bekle beni beraber inelim"
Rüyanın etkisinde kaldığımdan utanmam da yoktu herhalde.
Şak diye indiriverdim her şeyi çocuğun gözü önünde
Gözleri fal taşı gibi açıldı.
"LAN NABIYON""Giyiniyorum? "
"HASSİKTİR CİDDİ MİSİN"
"Evet"
"Hiçbirşey demiyorum cidden"
Ben üstümü giyinirken beni izlemişti. En başta ki telaşlı halleri kalmamış. Fuck it gimme more bakışlarından atıyordu.
Bende ona istediğini vererek yavaş yavaş giyiniyordum.
Giyindikten sonra odadan çıktık.
2 hafta böyle birbirini kovaladı.
2 haftadan sonra biraz daha "az" kavga ediyorduk.
Bu süreç boyunca onunla bir çok kez özgünlüğümüzü pekiştirdik.
Baktı gördü ben onu yenmeye başlıyorum hemen diyodu bugünlük yeter bu kadar...
2 hafta öyle böyle geçti ve hiç zaman geçmemiş olan normal evrene geri döndük.
Odalarımıza ayrıldık. Sonra mutfağa atıştırmaya girmiştim ama benim karnım ağrımaya başladı. Koşarak ortak olan tuvalete gittim çünkü o daha yakındı. Kapıyı kapattım sonra içimdekileri çıkardım ve sifonu çektim.
Taş çatlasın bir iki saniye sonra elinde ıslak mendil ve tokayla gelen Eijiro içeriye bodoslama daldı.
Tokayla saçlarımı topladı. Islak mendille ağzımı siliyordu.
"Çekinmene gerek yok Kiyoko ben senin abin sayılırım. Olucak şeyler bunlar"
"Abiye bak benden 2 ay küçük"
"Nolmuş yani hah"
"Tamam abicim sensin abicim"
"Abisinin gülü gel bi sarılayım"
(Y. N= Herzaman bunu yaşıyorum. Kodumun yavşağı gel Begüm git Begüm ekmek al Begüm işi bitince Siktir git Begüm sonra annemden kızım abini niye ısırdın azarı yiyorum abimde köpek bu köpek ondan evcil hayvan istemiyoz ya diyo bu sefer tekmeliyorum babam desen arkada kahkaha atıyo annem desen beni azarlıyo abim zaten angut yeminle ailede bi tane düzgün insan yok -_-)Ona fuck u bakışlarımdan attım. O sırada gelen hisle bir daha öğürdüm. Eijiro sırtımı sıvazlıyordu.
Yaklaşık 1 saat sonra çıkabilmiştik lavabodan. Herkes kapının önüne gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲
FanfictionBakugou Katsuki Türkçe fanfic. En çok 10 Bölüm olucak 😄🥰 Edit: Oğlum lan çok cringe imdatt MDKWMSLQÖSLQÖS