Kiyoko'dan
Tamam burda neler dönüyordu?
Mesela Bakugou neden yanımda yatıyordu veya o fotoğraf neyin nesiydi ayrıca hangimiz lafını benden mi çaldı o?
Bütün sorularımı kenara bırakıp gözlerimi ovuşturarak sordum.
"Bakugou-Kun? "
Bakugou Eijirouya iki kaş göz yaptı bu kısacası siktir git demekti. Kirishima anlamadığını belirterek ona baktı. Gülmemek için kendimi sıkıyordum resmen.
"SİKTİR GİT KİRİSHİMA"
Hemen odadan toz oldu. O sırada Bakugou bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Daisuke ben"
"Kiyoko"
"Hm?"
"Kiyoko diyebilirsin"
"Ha tamam peki. Kiyoko bak ben sinirlerime hakim olamadım bunun olmasını gerçekten istememiştim. Bunu sana şuan ilk ve son kez söyledim bu yüzden o kulağını açıp dinlemişsindir umarım. Ve bunu da son kez söylüyorum Gomen"
Ben dediklerini algılamaya çalışırken aradan bir 10 saniye falan geçmişti. İyice sindirdiğimde ona döndüm.
"Sorun değil Bakugou-Kun o gün biraz fazla uğraştım galiba ben özür dilerim"
"Umarım olmayan aramız kötüleşmez"
"Hayır Katsuki-Kun kötüleşmez aksine şuan bir aramız olmaya başladı"
"Bi dakika ne?"
"Ne ne?? "
"Hayırdır Katsuki demeler falan"
"Ben derim (U_U)"
"Sittir et şimdi benim karnım acıktı yürü kahvaltı edelim"
"Dışarıda mı? "
"Ordan bakılınca acaba para falan mı basıyorum ben tabikide hayır Kirishima hazırlamıştı. Seni uyandırmaya gelip bende uyumuştum, kaldır şu kıçını da inelim aşağıya"
"Çok konuşuyorsun Katsuki"
"Baaka"
"Sensin lan o"
"Eminim öyledir."
Katsuki belimden tutup beni kaldırdı. Yok bildiğiniz baya kaldırdı. Omzuna attı ve asansöre doğru ilerlemeye başladı.
Bende el mahkum kendisinin şekilli poposunu kesiyordum. Adam sporcu şimdi bakmıyım mı bide
Aşağıya indikten sonra beni omzumdan balya fırlatır gibi salonda ki koltuğa fırlatmıştı.
Çok sağol ya cidden. Bi belimin kırılmadığı kalmıştı.
Bende koltuktan kalkıp kafasına bi koydum çocuk sendeledi.
Bana bir bakışı vardı anlatamam ama gösterebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲
FanfictionBakugou Katsuki Türkçe fanfic. En çok 10 Bölüm olucak 😄🥰 Edit: Oğlum lan çok cringe imdatt MDKWMSLQÖSLQÖS