Manciki Tancik

1.2K 98 14
                                    

Öhöm Final Part 1 Oluyor :')

***************************************
Yazardan devam;

Ertesi sabah hem kız hem oğlan okulda siyah alarm(salladım bunu)  verilmesi ile nasıl uyandıklarını şaşırdı. Hızlıca toparlanıp herkes gibi aşağıya geldiler.

Villain saldırısı oluyordu. Ve yaralılar çok fazlaydı kimisi ise ölüydü. Kız hemen aklında planlar kurmaya başladı. O sırada öğretmenler ve kahramanların bazıları onları uzak tutmaya çalışıyordu. Yine de oldukça zorlanıyor görünüyorlardı. 

Kafası da dahil heryerinde el olan adamın suratında ki el düştü. Adam sinirlenip boynunu kaşımaya başladı.

Ve önüne gelen herşeyi 5 parmağı ile birden tutup moleküllerine ayırıyordu.

Sarı saçları ve iki topuzu olan kız onlarla yaşıt gibi duruyordu fakat bir kaybolup bir geri geliyordu.

Bakugou ise sinirden köpürüyordu çünkü hiçbir şekilde yardımda bulunamıyordu. Bir süre sonra Midoriya ve Bakugou öğretmenlerin ve kahramanların elinden sıyrılıp savaşa girmişlerdi. Onların arkasından bütün öğrenciler aynı şeyi yaptılar.

Okullarında ki bütün herkes..ticaret sınıfından kahramanlık sınıfına olan herkes...

Bakugou çok güçlü patlamaları ile ortalığı dağıtıyordu. Kiyoko ise bir yandan 1 villian ile uğraşıyor diğer yandan ise aklındaki planı uygulamaya koymak için çabalıyordu.

Savaş onların Aleyhineydi. Kötüler Ligi oldukça güçlenmişti. Ve neredeyse kahramanların 3 te biri ya yenilmişti ya ağır yaralıydı ya da malesef ki ölüydü.

Kiyoko aklındaki herşeyi sildi. Aynı zamanda Daikoda üst üste olan bütün evrenlerin hepsini sildi. Yeni bembeyaz bir evren oluşturdu. İçini yaratmak için düşünmeye vakti yoktu. Sadece açtığı daikoya gidip zaman aralığını küçülttü. Artık orada ki 5 saniye buradaki 5 dakikaya eşitti. Bunu daha sonra düzeltecekti.

Hızlıca yaralı olan 5 kahramanı düşünce yolu ile daikoya gönderdi. Arka arkaya 5'er 5'er daikoya gönderiyordu herkesi.

Öğretmenler onun ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı fakat onu koruyorlardı. Kiyoko hızlıca yerdeki yaralı kahramanları daikoya göndermeye devam ediyordu. Onlar bittikten sonra sıra yenilmiş veya gücü kalmamış kahramanlardan oluşuyordu. Tokyo savai alanına dönmüştü resmen.

Kız yukarı baktı ve All Might'in yenilmek üzere olduğunu farketti ve onu hızlıca daikoya gönderdi. Ona birşey olmamalıydı. Kız aklındaki planı hızlıca uyguluyordu. Sırayla arkadaşlarını da gönderdi. Geriye sadece Kirishima, Bakugou, Midoriya ve Todoroki kalmıştı. Güç bela onları da ikna etti.

Fakat kız Bakugou'yu ikna edemiyordu. O da özgünlüğünü sonuna kadar kullanıp bir şekilde onu daikoya göndermeyi başarmıştı. Sonra hızlıca öğretmenlerini de gönderdi. Geriye gitmesi gereken bir tek bazı kahramanlar ve kendisi kalmıştı.

Kız kahramanları da gönderdi. O sırada villainlerin arasında birisini gördü. Bu kişiyi tanıyordu. Todoroki Touya. Küçük yaşta gördüğü muameleden dolayı evden kaçıp villain olan bir Todoroki...

Kız kendisinden önce Touya'yı Daiko'ya geçirdi. Ve en son kendisi Daikoya geçip alternatif olan bir kilit koydu. Sadece kendisi bunu sadece kendisi açıp kapayabiliyordu. Eğer bunu yapmazsa Daikoda olan bazı kişilerin özgünlüğü ile burdan kaçmayı deneme ihtimali vardı.

Daikoya geçtiğinde herkesi orada gördü.
Alternatif kilidi geçici olarak kaldırdı. Etraf daha beyazken bu işi de halletmeliydi.

Düşünce gücünü zorlayarak orada bulunan herkesin sevdiklerini ve onsuz olmaz dediği kişileri yanlarına getirdi. Bu çoğu kişinin ailesi bazılarının ise arkadaşları oluyordu. Sonra ise düşünce yolunu iyice kullanıp alternatif kilidi geri kilitledi.

𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin