Çukuli Bukuli

1.6K 175 370
                                    

Okulların açılmasından bu yana yaklaşık 2 ay geçmişti.

Herşey oldukça sıradan ilerliyordu. Todoroki,Kirishima ve olmazsa olmaz yokluğu koyan ben. Daikoya gidip yaklaşık bir 3 yıllık tatilden geliyorduk aslında. Gerçek hayatta 3 saniye tabiki...

O yüzden 2 aylık arkadaş değil 3 yıllık arkadaştık. Ayrıca birbirimize çok yakın olmuştuk.

Bu süre zaafında Todoroki'nin kendi cinsinden hoşlandığını öğrenmiştik. Ne tabikide onu yargılamadık hayır.

Bu oldukça uzun olan tatilimizde her yere gittik.. Dağından mağarasına, gökyüzünden okyanusuna kadar.

Tabiki güçlerimizi de oldukça ilerletmiştik. Eskiden 3 saniyeye yakın bir sürede birşeyler yaratabilen ben şuan 1 saniyeden daha kısa bir sürede yaratabiliyordum.

Kirishima tamamen kırılmaz olmayı öğrenmişti ve bu halindeyken hareket edebiliyordu artık.

Todoroki ise ateş özgünlüğü üzerinde çalıştı. İlk başlarda kontrol edemiyordu fakat kendini geliştirdi hatta şuan özgünlüklerinin ikisini aynı anda bile kontrol edebiliyor.

Böyle kocaman bir tatilden döndük işte. Meğer ne çok şey sığdırmışsın 3 saniyelik tatiline Kiyoko (U_U)

Tabiki arada Yasha da gelip gidiyordu. Bu yüzden o salağı hiç özlemedim.

Bakugou ile uğraşmayı çok özledim yalnız bu yüzden bugün daha çok uğraşıcam.

İlk dersimiz Present Mic ile olucaktı. Ah canım kulaklarım. Sınıfa girmeden üçümüze de gürültü kirliliğini azaltan kulaklık yaratıp verdim.

Hepsi minnettar bakışlar attılar. Sınıfa girip yerlerimize oturduk. Kirishima hariç o önüne gelen herkese bro seni çok özledim lan falan diyordu...

Bende Bakugouya döndüm. Kafasını sırasına dayamış uyuyordu. Aha dedim fırsat bu fırsat.

Hemen kafasına bir kalas yarattım ve serbest bıraktım. Çığırarak kalkmıştı.

"BİR İNSAN BÖYLE UYANDIRILIR MI LAN OHA"

"Sanada Günaydın Bakugan"

"LAN BANA BAK"

"Ee sana baktım bakugan söle"

"İLK OLARAK SÖLE DEĞİL SÖYLE KONUŞMA ÖZÜRLÜSÜ. İKİNCİ OLARAK BENİM ADIM BAKUGOU!! "

"Tamam Bakugan"

Ellerinden patlama çıkarmaya başladığı sırada içeriye çığırarak Present Mic girdi.
Ve mütiş olan sesiyle bağırmaya başladı. Fakat bende fazla gürültüyü emen kulaklık olduğu için halimden gayet memnundum.

Bakugouya baktım. Çocuk resmen kıvranıyordu, gerçi bütün sınıf öyleydi.

Bu arkamdaki salağa acıdığım için ona da kulaklıklardan oluşturdum.

İtiraz edicekti fakat present mic yine çığırmaya başlayınca hızlıca alıp kulağına geçirdi.

Ben tabiki bunu karşılıksız yapar mıyım. Aslında yaparım ama Bakugouya değil. O kulaklıklarını takarken onu kediye dönüştürmüştüm.

𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin