Kraksi Braksi Bum

1.8K 220 418
                                    

Bugün okulun ikinci günüydü.

Birkaç hafta geçirdikten sonra daikodan çıkmıştık ve oldukça eğlenceliydi. Şuan Kirishima ile o kadar yakın arkadaşız ki anlatamam.

Bakugou ile uğraşmak istiyorum biraz, özledim keratayı.

Sınıfa girdim ve Bakugou'nun önünde olan sırama oturdum. Oturduğum da altımda bir ıslaklık hissettim.

Hayır, hayır, hayır dönemimde olamam daha 14 gün var?!

Kalkmaya çalıştığımda başaramadım. Bu sefer yerime oturup hızlıca kalktım. Ve bütün sınıfın bakacağı bir cart sesi ile eteğimin yarısı sıramda kaldı. 

O zaman anladım ki bu günümden kaynaklanan bir şey değildi!!

Altıma yapıştırıcı sürmüştü bu yarım akıllı

Hiçkimse gülmemişti fakat ben acayip utanmıştım. Bakugou ise bağıra bağıra kahkaha atıyordu.

Ağladım ağlayacaktım. Hemen Kirishima geldi ve üzerindeki hırkayı belime bağladı.

Kendime etek yaratabilirdim elbette fakat bu odak işiydi ve ben odaklanabilecek pozisyonda değildim.

Dersten izin almadan kapıyı çarpıp dışarı çıktım. Hayır mal gibi tuvalete gidip ağlamayacaktım. 

Sonuçta pembe dizide miyiz biz aq

Balkona gidipte hava aldım. Biraz sonra yanıma o gerizekalı geldi.

Hangisi mi? Tabi sizde haklısınız ortalık gerizekalı kaynıyor.

Bakugou olanı beklerdim ama gelir mi?
Yok tabiki beyefendi kıçını bile kaldıramaz.

Yanıma gelen gerizekalı dedim ama gelen Midoriya idi. Kendisi bana biraz moral verdikten sonra yanıma Kirishima gelmişti.

Sonra ne mi oldu? Beni kolumdan çekeleyerek sınıfa sürükledi.

O sırada kendime etek yerine pantolon yapmıştım. Çünkü ne biliyim hava soğuk eteğim yırtılmış ve neden tekrar etek yapayım ki...

Ondan sonra herkesin mükemmel bulduğu ama mükemmelliği yinede beni geçemeyen All Might sınıfa girdi.

Uygulamalı dersimiz vardı. Bu yüzden kahraman kıyafetlerimizi giydik. Ve toplandık.

Ahh hadi ama ciddi misin sen!!!

Ebesinin yan yatan göbeğinde uyuyan piresinin bacağı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ebesinin yan yatan göbeğinde uyuyan piresinin bacağı!

Kesin benden dızladı eeh tabi mütiş olunca ben olsam bende dızlardım.. Şaka gibi şuna bak ya.

Her neyse ben zaten daha şekilli şukullu olduğum için sıkıntı yok.

İlk turu rahatlıkla geçtim. Karşımda Mineta vardı ve burnu kanıyodu sonra bayıldı :D? Neyse kazandım mı kazandım.

𝕵𝖚𝖘𝖙 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖉𝖊𝖛𝖎𝖑𝖎𝖘𝖍. // 𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin