Dec 3. (Sirius Black)

314 29 17
                                    

(az én Sirius faceclaimem)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(az én Sirius faceclaimem)

3. Téma: kicsit sem veszélyes helyre mész korcsolyázni Siriussal

A fiú már a jegen állt, de te megtorpantál. Kinyújtotta feléd a téli kesztyűvel borított kezét, hogy felsegítsen a tóra. A víz befagyott, de hogy megbizonyosodjon róla, a Black fiú néhányszor erősen a felszínre dobbantott. A lábán már egy pár kopott, sokatmegélt korcsolya volt. Te is hasonlóképpen voltál felszerelkezve, egy meleg sál lógott a nyakadból. Nem voltál túl lelkes. Az a fantasztikus ötlete támadt, hogy a Roxfort melletti befagyott tavon korcsolyázzatok.

- Sirius, ha kitöröm a nyakam... a bátyám is kitöri a tiédet! 

Nem úgy tűnt, mintha a fenyegetésed szíven ütötte volna. Sirius megvonta a vállát, egy apró nevetést hallatott. A meleg lehellete megszínezte a levegőt. Nagyon hideg volt kint.A tavat befedte a jég, a fák is hótakarót kaptak. Csillogó hópelyhek ragadtak meg Sirius hosszabb, a sapkából kilógó haján.

- Én majd kezeskedem arról - kacsintott rád.

Erre még replikázni akartál, de a Griffendéles fiú már nem tétovázott. Megragadta a kezed és a jégre húzott. Felvisítottál a remülettől, de a kezei stabilan tartottak. Remegő lábakkal álltál a jegen. Sirius mindig belekever a csínyeibe, most az egyszer viszont remélted élve megúszod és nem leszel jéggé fagyott óriáspolipeledel. A fiú szemei huncutsággal csillogtak, ahogyan csak azért belerángatott az ötletébe.

A bátyád, Remus közeli barátja volt, egy évfolyamra is jártatok. James, Peter, Remus és Sirius. A négy, elválaszthatatlan barát.Te voltál a ráadás. Már az első Roxforti évetek óta a kis csapat tagja vagy. Elválaszthatatlanok voltatok, és nem csak amiatt mert Remus Lupin a bátyád volt. Sirius mindig ott volt melletted, hogyha egy hallgató fülre volt szükséged. Mindig ott volt, hogy nevetést varázsoljon az életedbe. Sirius mindig ott volt, hogy a hátad mögött szépen elijessze a kompetíciót.

Próbálta inkább diszkréten művelni az utóbbit. A fiú egy ponton sejtette, hogy Remus szagot fogott ( pun intended ), de Sirius próbálta rejtegetni az érzéseit. Majd akkor kér áldást tőle, ha te is viszonzod majd az érzéseit. De eddig még nem ideje bevallani ezeket, hiába maradt itt miattad a Roxfortban karácsony idejére is.

Karácsony a küszöbön toporgott, de egyiketek sem ment haza az ünnepekre. Tudtad, hogy a fiút sajnálatos módon kitagadták otthonról. Sosem értetted ezt a mértékű kegyetlenséget szülők részéről. Szerencséjére, hogy James családja befogadta. Elismerted, meglepett, hogy most nem ott tölti az ünnepeket.

- Gyere, tanulhatsz a mestertől - hencegett Sirius. 

A kezét görcsösen fogva hozzá korcsolyáztál, kicsit nagyobb erővel, mint kellett volna. A mellkasának ütköztél, az arcod a kabátjába fúródott. Az ütközés kicsapta a levegőt a tüdődből, Sirius reflexszerűen utánad kapott, magához ölelt szorosan. Egymáshoz bújva álltatok, mindkettőtök szíve hevesen vert.

Soulmate for Christmas [Huszonnégy napos karácsony kihívás]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora