Dec 10 (Dramione)

223 14 25
                                    

(Adós vagyok, tudom, de nem volt a mental health-em a toppon az utóbbi napokban és nem akartam erőltetni)

Tegnap a füzeteim között kutattam és rájöttem, hogy réges régen (8 éve mááár) írtam egy Dramione sztorit. Ezt felelevenítem nektek, borzasztó megfogalmazással (de javított helyesírással) Dőlt betűvel láthatjátok a saját kommentárom eme nevetséges íráshoz :)) Borzasztóan OOC, de mindig olyan jót nevetek rajta. Előre is hajnálom, ha ez fájdalmas lesz most.

[ Azt hiszem, hogy negyedik évben játszódik. Amit előre tudni kell az, hogy ebben a sztoriban benne van Zuko, aki egy Mardekáros és azt tanácsolja Dracónak, hogy ne adja fel a harcot Hermione szívéért. A fő tanácsa: bámulás. Zuko a love guru. BTW. Imádtam azokat a fanficjeimet, amit még a Wattpad előtt írtam. Nem féltem semmitől, nem érdekelt ha nem cannon. Nem volt írói tapasztalatom és abból kiindulva miket írtam szégyenérzetem sem.]

2. Rész (innen indulunk, mert az első rész túl cringe, hogy begépeljem)

8:40, Reggeli a Nagyteremben

- Oáááááh - sóhajtott Ron (nem inkább ásított? accurate ásítás leírás for sure) miközben majdnem beleejtette az arcát a zabkásába - Mér' kell ilyen korán kelni? (Átérzem,barátom)

- Mert iskolában vagy - felelte szigorúan Hermione (ez az érvelés mindent visz)

- De akkor is... - nyöszörögte, majd letette a fejét a tányér mellé.

- Ron! Ron! - bökte meg erősen Hermione - Nem otthon vagy.

- Csak öt percet... - motyogta - Légyszi.... (igen szerettem a pontokat régen)

- Hagyd csak, Hermione - mondta nevetve Harry  Hadd aludjon, hisz az első óránk csak húsz perc múlva kezdődik.  (Szent Harry, a hétalvók védőszentje. Alternatív cím: Harry Potter és a húsz perces alvás elképzelem ezt a könyvet amiben Harry egy egyetemista és nincs ideje aludni. )

- Jobban mondva tizenöt perc.

- Milyen óra is lesz? - kérdezte (gondolom Ron) miközben egy kis tejet keresett az asztalon

- Sötét varázslatok kivédése.

Hermione elővette a könyvet és az asztalnál olvasni kezdett.

- Nem is eszel? - képedt el Harry (Harry is my soulmate he asks the right questions. Az evés fontos)

- Nem, még át kell néznem a begyűjtő bűbáj elméletét.

Hermione egy pillanatra abbahagyta a könyv olvasását és felháborodottságában körülnézett. Ám a Mardekárosok asztalánál valamit észrevett. Malfoy őt figyelte. Ez a jelenet abban a pillanatban roppant kínos volt. Miért figyelné őt Malfoy? Ez nevetséges. Azon kapta magát, hogy ő is ugyanazt teszi. A feladat most is ugyanaz volt, mint a hipogriffeknél: ne törd meg a szemkontaktust. Végül aztán Hermione adta fel (micsoda intenzív szemezés is volt ez) Hirtelen azt vette észre, hogy elpirul. Elfordult még mielőtt erre felhívná a barátai figyelmét.

Ám már késő volt. Harry látta ezt a jelenetet, s ez nem igazán tetszett neki. Gyanakodva fürkészte Hermione arcát, ám az elővett egy könyvet és maga elé állította. Ron fél szemmel is, de figyelte Hermionét. (ember, itt mindenki figyel valakit)

Harry végül feladta Hermionéval a próbálkozást és inkább Malfoy felé kacsintgatott (?????? miii) Közben Ron némileg stimulálódott (a vicc, hogy először azt olvastam, hogy nemileg. Öhm) és felemelte a fejét. Harry valami gyanus dolgot akart felfedezni Malfoynál, de nem talált. Habár már az is elég gyanus volt, hogy a lányt figyelte. Malfoy csak ott ült, a fejét a tenyerébe támasztva. Bámult. Ugyanúgy nem evett, de úgy látszott ő nem az ismétléssel volt elfoglalva.

Soulmate for Christmas [Huszonnégy napos karácsony kihívás]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang