Dziwka! 🔞

86 1 0
                                    

Wyszłaś z wanny i ubrałaś bieliznę, a fartuszek dałaś do pralki, popatrzyłaś na czerwony policzek w lustrze i delikatnie dotknęłaś. Syknęłaś z bólu i ściągałaś dłoń z policzka.
~
Wyszłaś z łazienki i poszłaś pod drzwi pokoju Yoon'a, zapukałaś, a drzwi otworzył Suga z kajdankami w dłoniach, bokserkach i szerokim uśmiechem. Wziął cię za rękę i wepchnął do pokoju, zamknął pokój na klucz i rzucił cię na łóżko, wziął dłonie i przypiął do łóżka. Ściągnął jednym ruchem majtki i usiadł na łożku, rozłożył twoje nogi a ty automatycznie je złożyłaś. Chłopak popatrzył na ciebie i się lekko uśmiechnął. Rozłożył i trzymał mocno, usiadł miedzy twoje nogi a twarz dał do kobiecości, ty spięłaś się. Chłopak polizał delikatnie kobiecość.
-Mmmm!!- przyjemnie zamruczałaś i szarpnęłaś za kajdanki, chłopak cały czas trzymał mocno nogi i lizał delikatnie kobiecość, jęczałaś, wyginałaś się i ciągnęłaś za kajdanki.
~
Suga poczuł że powoli dochodzisz i podniósł się, popatrzył na ciebie i wylizał seksownie usta. Popatrzyłaś na chłopaka i szybko oddychałaś. Chłopak ściągnął bokserki i włożył gumkę, lewą ręką złapał za udo i dał na bok aby było więcej miejsca, prawą rękę położył koło głowy i dał dłoń na kajdanki. Przybliżył twarz do twojej i pocałował, ty oddałaś a chłopak wszedł w ciebie.
-AHHHHHH!!- zajęczałaś do ust chłopaka a Suga zaczął szybko poruszać biodrami i masować udo.
Jęczałaś głośno a chłopak przeniósł się na szyje, gryzł delikatnie szyje robiąc małe ślady wbitych zębów. Zabrał dłoń z uda i położył rękę obok głowy, podniósł wysoko uda a ty dałaś nogi bardziej na plecy chłopaka. Otworzyłaś oczy i popatrzyłaś na Sugę, Suga się uśmiechnął i pocałował usta, oddałaś pocałunek. YoonGi wepchnął bardziej męskość a ty zajęczałaś, popatrzyłaś na chłopaka twarz. Był cały spocony, kapał mu pot z czoła ale nie wyglądał brzydko, wyglądał seksownie. Wtedy sobie uświadomiłaś że on... on ci się strasznie podoba. Nie chciałaś w to wierzyć i kiwnęłaś na nie.
Yoongi popatrzył na ciebie swoimi ciemnymi jak noc oczami, i lekko uśmiechnął. Odwzajemniłaś uśmiech a chłopaka to zdziwiło. Przybliżył twarz ale nie wbił się w usta, za to ty się wbiłaś w usta chłopaka, ciągnęłaś za kajdanki aby go przytulić, ale niestety nie mogłaś. Odsunęłaś się.
-O-odczep mnie, proszę-
-Mmm... ale wiesz że jestem dalej w tobie...- zaczął poruszać szybko biodrami.
-AHHHHHH!!!- wygięłaś się w łuk i popatrzyłaś na dłonie.
-Jeśli chcesz...- Yoongi odpiął dłonie z kajdanek, wziął dłonie i całował. Patrzyłaś na chłopaka twarz i jedną dłoń wplatałaś w mokre włosy chłopaka. Suga popatrzył na ciebie z zdziwieniem a ty wzięłaś twarz chłopaka w dłonie i przyciągnęłaś, pocałowałaś chłopaka.
Suga oddał a ty dałaś dłonie na szyje chłopaka, chłopak wziął twoje nogi i dał bardziej do góry, trzymałaś nogi w górze a Yoon wyszedł z ciebie. Patrzył na ciebie i zszedł z łóżka, patrzyłaś na niego. Chłopak ściągnął prezerwatywę i wyrzucił, ubrał się i popatrzył na ciebie. Podszedł i przybliżył się, szepnął.
-Nikomu nie mów co się dzieje miedzy nami, zrozumiano?!- chłopak przegryzł ucho i wyprostował się.
-D-Dobrze- usiadłaś i przykryłaś się kołdrą. Yoongi uśmiechnął się i popatrzył jeszcze raz na ciebie, ty się dalej patrzyłaś na niego.
-Zakochałaś się czy co?- Suga popatrzył na ciebie a ty kiwnęłaś na nie, położyłaś się tyłem do chłopaka i przykryłaś się cała kołdrą, Yoongi zaśmiał się pod nosem i wyszedł z pokoju, zamknął drzwi i zostawił cię samą. Zamknęłaś oczy i zasnęłaś.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Brak Możliwości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz