Bawiłaś się i całkowicie zapomniałaś o tym co działo się około 2 godziny temu.
~
Skakałaś i bawiłaś się.
Po chwili leciało „BAEPSAE" a cały zespół podszedł do sceny i zaczęli tańczyć.
~
Czułaś na sobie wzrok wiec dałaś głowę do góry i zobaczyłaś Jungkook'a który na ciebie patrzy i tańczy, wziął butelkę i polał cię wodą, krzycząc.
-ZABIJCIE SIĘ DLA NAS!- w tej chwili fanki zaczęły krzyczeć że go kochają a ty wytarłaś twarz i popatrzyłaś na chłopaka, chłopak się uśmiechnął i odszedł.
~
Po skończeniu koncertu, szłaś się z nimi spotkać. Bałaś się i widziałaś jak Jungkook i Jimin patrzą na ciebie. Wstałaś w kolejce i schowałaś lightstick'a.
~
Po chwili poszłaś do Namjoon'a i z nim spokojnie rozmawiałaś, później był Jin który mówił że bardzo ładnie wyglądasz, zaś znów był Suga, który mówił oschłym głosem.
-Znamy się, uciekałaś przed nami- popatrzyłaś na chłopaka, i kaszlnęłaś oschle.
-Nie będę mówić przy fankach czemu uciekałam- dwie dziewczyny po usłyszeniu tych słów popatrzyły na Sugę a ty się uśmiechnęłaś.
-I tak usłyszały wiec powiedz, czemu?- chłopak popatrzył na ciebie i się zaśmiał.
-Jungkook gonił mi z pistoletu a ty... ty się śniłeś z tego!- krzyknęłaś a wszystkie fanki zaczęły szeptać. Zaśmiałaś się i wstałaś, podeszłaś do Hoseok'a i z nim rozmawiałaś jako tako „normalnie", później był Jimin i Tae. Najbardziej się bałaś rozmowy z Jungkook'iem ale ten nic nie powiedział tylko podpisał album i ci podał. Wzięłaś album i bez pożegnania wyszłaś z hali. Szłaś patrząc na album, zauważyłaś że tam gdzie podpisał się Jungkook pisze „Sobota (22:30) 18.07.2020, park koło hali" przeczytałaś i usiadłaś na ławce.
Zobaczyłaś na godzinę wybiła 21 wiec wstałaś i zaczęłaś iść w stronę kawiarni.
Około 21:30 byłaś w niej i zamówiłaś sernik oreo i ice americano, wypiłaś i zjadłaś po czym wyszłaś i skierowałaś się do parku.
Patrzyłaś na nogi i myślałaś czemu tam idziesz, nie chcesz się z nimi spotkać, boisz się. Popatrzyłaś na godzinę i zobaczyłaś 22:10. Stanęłaś koło dużego drzewa i usiadłaś na trawie, wyciągnęłaś album i zaczęłaś bardziej go przeglądać.
Zobaczyłaś że Jimin też coś napisał. Nie umiałaś się rozczytać, ale chyba pisało tam „나무" czyli drzewo. Nie wiedziałaś jakie drzewo ale pomyślałaś że może te koło którego siedzisz, zobaczyłaś na godzinę i akurat wybiła 22:30. Zaczęłaś szybko oddychać i zaczęło się ściemniać. Siedziałaś i schowałaś album.
Siedziałaś, siedziałaś i siedziałaś. Każda minuta się przedłużała i z godziny 22:30 zrobiła się 23.
Zdenerwowałaś się i wstałaś, zaczęłaś iść ale zobaczyłaś mężczyznę w masce który idzie w twoją stronę, cofnęłaś się i chciałaś iść w druga stronę ale niestety stał tam człowiek cały na czarno. Wiedziałaś że to BTS wiec stałaś.
W jakimś momencie poczułaś ból głowy, i po chwili zasnęłaś.
CZYTASZ
Brak Możliwości
Teen FictionNie! Nie! Nie zabijaj mnie! Proszę! Pogadajmy! !zmieniony wiek, inni uczestnicy! •przekleństwa •18+