ZADANIE! 🔞

90 2 0
                                    

Siedziałaś z Sugą w pokoju, on robił coś przy strzykawkach a ty stałaś za nim i czekałaś.
-Nogi mnie bolą- zaczęłaś marudzić a Suga się odwrócił i popatrzył na ciebie.
-To se usiądź- odwrócił się i znów zaczął robić coś z strzykawkami. Ty za to usiadłaś na łożku a po chwili usłyszałaś głos chłopaka.
-Chodź tu z tym pudełkiem- powiedział suchym i bez uczuć głosem, który cię przyciągał jak magnes. Wzięłaś pudełko i podeszłaś do chłopaka. Chłopak zaczął ostrożnie chować.
-Zanieś to do Jungkook'a, ok?- popatrzył na ciebie chłopak a ty kiwnęłaś na tak i wyszłaś z pokoju.
~
Po chwili weszłaś do salonu a tam siedział Jungkook i podałaś pudełko.
-To od Sugi- chłopak popatrzył na ciebie i się zaśmiał pod nosem.
-A co tam jest?- popatrzyli na ciebie chłopacy a ty zrobiłaś krok w tył.
-Nie wiem...- popatrzyłaś na chłopaków.
-To się kurwa dowiedz!- Jeongin krzyknął i pokazał palcem na wyjście z salonu. Ty kiwnęłaś na tak i wyszłaś.
~
Weszłaś do pokoju Sugi, i niestety nie zapukałaś.
-Wyjdź!- zobaczyłaś jak Suga się masturbuje i szybko wyszłaś. Uderzyłaś się w głowę i mruknęłaś.
-P-przepraszam...- czekałaś grzecznie aż chłopak powie abyś weszła.
~
Po chwili się otworzyły drzwi a chłopak cię wziął za dłoń i rzucił na łóżko, zaczął cię rozbierać.
-P-PRZESTAŃ!! YOOONGII!!- zaczęłaś się szarpać bo bardzo dobrze wiedziałaś co chce zrobić chłopak.
Gdy leżałaś naga przed chłopakiem to chłopak wszedł w ciebie.
-AAHHHHHH!!!- wbiłaś paznokcie w ramiona chłopaka i kilka łez spłynęło po twoim policzku.
Chłopak popatrzył w dół i zauważył krew.
-Kurwa! Ty dziewica!!- wyszedł gwałtownie z ciebie chłopak.
-J-już N-nie...- wytarłaś łze a chłopak znów wszedł.
-AHHHHHH!!!- zajęczałaś z przyjemności a chłopak zaczął cię rżnąć.
~
Po około 3 minutach chłopak cię odwrócił na brzuchu i dał lekko twoje biodra do góry po czym znów wszedł i szybko się poruszał.
-AHHHHH!!- ściskałaś poduszkę w dłoniach, Suga wziął twoje włosy i szarpnął do tyłu, popatrzyłaś na chłopaka i chłopaka puścił twoje włosy a twoja twarz spadła na poduszkę.
~
Suga szybko poruszał się a ty jęczałaś w poduszkę.
~
Po około 5 minutach chłopak doszedł w tobie a ty głośno zajęczałaś.
Chłopak wyszedł z ciebie i zaczął się ubierać.
-Zasada numer 2! Pukasz albo kara!- założył bokserki i spodnie. Ty odwróciłaś się na plecy i podniosłaś na łokciach. Popatrzyłaś na chłopaka.
-D-dobrze- usiadłaś i zaczęłaś się ubierać.
-Jeongin i-i Jungkook pytali się co jest w tym pudełku- Suga popatrzył na ciebie i ubierał bluzę.
-Powiedz im że jest tam PSM... oni będą wiedzieć-
Popatrzyłaś na chłopaka i założyła koszulkę i kapcie w króliczki.
-D-dobrze- wyszłaś z pokoju i powoli szłaś z schodów.
~
Weszłaś do salonu i podeszłaś do Jungkook'a i Jeongin'a. Usiadłaś na kanapie.
Chłopaki popatrzyli na ciebie,
-I wiesz co to jest?- Jeongin trzyma pudełko i patrzy na ciebie, ty kiwnęłaś na tak.
-Y-YoonGi powiedział że to... to PSM- popatrzyłaś na Jeongin'a.
-Pfff... PSM- popatrzył na dziewczynę a ty wstałaś i kiwnęłaś na tak.
-Idź mu powiedzieć aby już dawał SMP bo PSM jest za słabe- powiedział Jungkook i popatrzył na obroże, ty kiwnęłaś i wyszłaś z salonu.
~
Zapukałaś do drzwi a Suga powiedział oschłym głosem.
-Wejdź!- po usłyszeniu tego zdania i weszłaś do pokoju, Suga stał w bokserkach i zakładał fartuszek.
Popatrzyłaś na chłopaka i usiadłaś na łóżko.
-Jungkook powiedział abyś używał SMP- szepnęłaś a chłopak poszedł do ciebie i podał ci fartuszek.
-Załóż to bo idziemy na dół...- usiadł na fotelu i wyciągnął SMP, zaczął czytać skład SMP.
~
Zaczynasz się przebierać przy chłopaku, chłopak patrzył na twoje ciało.
-Już jestem ubrana!- odwracasz się w stronę chłopaka i popatrzyłaś na niego.
Chłopak wstał i podszedł, wziął włosy i zrobił kucyka.
-C-co będziemy robić- chłopak poprawił obroże.
-Idziemy na dół do tych lasek- wyszedł z tobą z pokoju i zaczęliście się kierować w stronę piwnicy.

-Idziemy na dół do tych lasek- wyszedł z tobą z pokoju i zaczęliście się kierować w stronę piwnicy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Brak Możliwości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz