Nagroda?

39 1 0
                                    

Wbiegłaś do domu z Yeontan'em, zrzuciłaś buty, założyłaś kapcie króliczki i wbiegłaś do salonu. Szybko skoczyłaś na kanapę i zaczęłaś bawić się z Yeontan'em.
~
Yoongi gdy usłyszał twój bardzo głośny śmiech wyszedł z pokoju. Wtedy go zatrzymał TaeHyung i zaczął coś do niego mówić.
~
Po chwili wszedł Yoongi do salonu. A ty siedziałaś do niego tyłem i bawiłaś się z psem. Po chwili poczułaś dłonie na swojej talii i jak ktoś cię podnosi. Dałaś głowę na bok, zerknęłaś przez ramie i zobaczyłaś kawałek twarzy chłopaka.
-Byłaś grzeczna? Co byś chciała w nagrodę?- powiedział dość miłym głosem aż się zdziwiłaś.
-Chce iść na randkę- powiedziałaś patrząc na chłopaka. Yoongi się zatrzymał przy drzwiach od pokoju i postawił, odwróciłaś się w stronę chłopaka i popatrzyłaś na niego.
-Z kim?- powiedział już bardziej niemiło i popatrzył w stronę salonu.
-Nie wiem...- szepnęłaś, wzięłaś chłopaka za rękę i weszłaś do pokoju. Chłopak popatrzył na ciebie i jeszcze raz zadał pytanie.
-Z kim?- popatrzyłaś na niego i się odsunęłaś, dałaś głowę na dół a po chwili zaczęłaś iść w stronę łóżka. Położyłaś się plecami do chłopaka.
-Yoongi... podoba mi się on, co mam zrobić?- Yoongi bardziej się wkurzył i podszedł do ciebie, usiadł koło ciebie.
-Kto ci się podoba?- niezadowolony dał głowę na bok i popatrzył na pudełko gumek na szafce.
Usiadłaś i oparłaś się o ścianę.
-Ty...- zaśmiałaś się pod nosem a Yoongi poparzył na ciebie.
-Pojebana jesteś...- odpowiedział i założył ręcę na klatkę piersiową.
-Przepraszam, ale... podobasz mi się, podniecasz mnie. Samo mówienie z tą grypą... ahhh, robią mi się motylki w brzuchu. Pragnę cię całować, ale wiem... nie powinnam...- chciałaś wstać ale zatrzymała cię ręka chłopaka, przyciągnął cię a ty usiadłaś mu na kolanach.
-Serio ci się podobam?- odpowiedział seksownym głosem i zaczął bawić się twoimi włosami. Patrzyłaś na jego twarz, delikatnie przytaknęłaś i dałaś głowę na dół.
-Wiem nie powinnam!- dałaś głowę do góry i w tym momencie chłopak wbił się w twoje usta. Odrazu przymknęłaś oczy i oddałaś. Zaczęliście się namiętnie całować, z jękami i powolnym rozbieraniem się.

 Zaczęliście się namiętnie całować, z jękami i powolnym rozbieraniem się

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 04, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Brak Możliwości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz