((Medya - Caner))
Yavaş yavaş gözlerim açılmaya başlıyordu. Uyandığımda hastane odasındaydım ama ne olduğunu anlayamamıştım. Neler olduğunu hatırlıyorum ama neden bayıldım? O sırada yanımda oturan Can'ı gördüm göz altları belirginleşmişti. Ve Helin'in de öyle. Belkle, ne?! Helin'in nereden haberi oldu ve beni nasıl buldu? Ayrıca neden dün tanıştığı birini bu kadar önemsesin değil mi? Tabi bir gündür uyuyorsam..
-𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻, 𝘀̧𝘂̈𝗸𝘂̈𝗿 𝘂𝘆𝗮𝗻𝗱ı𝗻! 𝗖̧𝗼𝗸 𝗸𝗼𝗿𝗸𝘂𝘁𝘁𝘂𝗻 𝗯𝗲𝗻𝗶 𝗴𝘂̈𝘇𝗲𝗹𝗶𝗺, 𝗻𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗶𝗸𝗶 𝗴𝘂̈𝗻 𝗮𝗰̧ 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗲𝗿 𝗸𝗶 𝗶𝗻𝘀𝗮𝗻 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘆𝗮𝗺ı𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. 𝗡𝗲𝘆𝘀𝗲 𝗯𝘂𝗻𝗹𝗮𝗿ı 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘂𝘀̧𝗮𝗰𝗮𝗴̆ı𝘇, 𝗵𝗲𝗹𝗲 𝘀𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗶 𝗲𝘃𝗲 𝗴𝗼̈𝘁𝘂̈𝗿𝗲𝗹𝗶𝗺 𝗱𝗲..
-𝗛𝗮𝗮 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗸 𝘆𝗲𝗺𝗲𝗱𝗶𝗴̆𝗶𝗺 𝗶𝗰̧𝗶𝗻 𝗼𝗹𝗱𝘂 𝗱𝗲𝗺𝗲𝗸..
-𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻 𝗶𝘆𝗶𝘀𝗶𝗻 𝗱𝗲𝗴̆𝗶𝗹 𝗺𝗶? 𝗞𝗼𝗿𝗸𝘂𝘁𝘁𝘂𝗻 𝗯𝗶𝘇𝗶..
-İ𝘆𝗶𝘆𝗶𝗺 𝗺𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗲𝘁𝗺𝗲, 𝘁𝗲𝘀̧𝗲𝗸𝗸𝘂̈𝗿 𝗲𝗱𝗲𝗿𝗶𝗺 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴̆𝗶𝗻 𝗶𝗰̧𝗶𝗻. 𝗔𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗻 𝗻𝗮𝘀ı𝗹 𝗼̈𝗴̆𝗿𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻 𝗸𝗶, 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘆𝗮𝗺𝗮𝗱ı𝗺?
-𝗙𝗶𝘇𝗶𝗸 𝗱𝗲𝗿𝘀𝗶 𝗼̈𝗱𝗲𝘃 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝗰𝘂̈𝘀𝘂̈𝘆𝘂̈𝗺 𝘃𝗲 𝗼𝗿𝗱𝗮 𝘀ı𝗻ı𝗳𝘁𝗮𝗸𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻 𝗻𝘂𝗺𝗮𝗿𝗮𝘀ı 𝘆𝗮𝘇ı𝘆𝗼𝗿. 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗻𝘂𝗺𝗮𝗿𝗮𝗻ı 𝗶𝘀𝘁𝗲𝗺𝗲𝘆𝗶 𝘂𝗻𝘂𝘁𝘁𝘂𝗴̆𝘂𝗺 𝗶𝗰̧𝗶𝗻 𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗸ı𝗽 𝘀𝗲𝗻𝗶 𝗮𝗿𝗮𝗱ı𝗺 𝗳𝗮𝗸𝗮𝘁 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂 𝗖𝗮𝗻 𝗮𝗰̧𝘁ı. 𝗛𝗮𝘀𝘁𝗮𝗻𝗲𝗱𝗲𝘆𝗶𝘇 𝗱𝗲𝘆𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗰̧𝗼𝗸 𝗺𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗲𝘁𝘁𝗶𝗺 𝘀𝗲𝗻𝗶 𝗮𝗱𝗿𝗲𝘀𝗶 𝗶𝘀𝘁𝗲𝘆𝗶𝗽 𝗯𝘂𝗿𝗮𝘆𝗮 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗺 𝗵𝗲𝗺𝗲𝗻. 𝗗𝘂̈𝗻 𝗴𝗲𝗰𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗯𝘂𝗿𝗱𝗮𝘆ı𝘇. 𝗔𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗱𝗼𝗸𝘁𝗼𝗿𝗹𝗮 𝗸𝗼𝗻𝘂𝘀̧𝘂𝘆𝗼𝗿, 𝗿𝗲𝗰̧𝗲𝘁𝗲𝘆𝗶 𝗮𝗹ı𝗽 𝗴𝗲𝗹𝗲𝗰𝗲𝗸 𝘀̧𝗶𝗺𝗱𝗶.
-𝗔𝘆𝗻𝗲𝗻 𝗼̈𝘆𝗹𝗲, 𝗮𝗿𝘁ı𝗸 𝘀𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗯𝗮𝗸ı𝗺ı𝗻ı 𝗯𝗲𝗻 𝘂̈𝘀𝘁𝗹𝗲𝗻𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝗴𝘂̈𝘇𝗲𝗹𝗶𝗺. 𝗠𝗮𝗹𝘂𝗺 𝘀𝗲𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗲 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆ı 𝗯𝗲𝗰𝗲𝗿𝗲𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻.. 𝗔𝗿𝘁ı𝗸 𝗯𝗲𝗻𝗶𝗺 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝘂̈𝗺𝗱𝗲𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇 𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻 𝗵𝗮𝗻ı𝗺..
-𝗢𝗵𝗼𝗼, 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗻𝗲 𝗶𝘀̧𝗶𝗺𝗶𝘇 𝘃𝗮𝗿..
-𝗦𝘂𝘀 𝗸ı𝘇, 𝗻𝗲 𝗸𝗼̈𝘁𝘂̈𝗹𝘂̈𝗴̆𝘂̈𝗺𝘂̈ 𝗴𝗼̈𝗿𝗱𝘂̈𝗻?
-𝗡𝗲 𝗸𝗼̈𝘁𝘂̈𝗹𝘂̈𝗴̆𝘂̈ 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸 𝗖𝗮𝗻'ı𝗺? 𝗛𝗶𝗰̧ 𝘁𝗮𝗯𝗶𝗸𝗶 𝗱𝗲..
Gülerek konuşmaya devam ettik ve annem geldi. O da çok endişelenmişti, soru yağmuruna tuttu beni. Bundan sonra sıkı yönetim olacak, anlaşıldı..
Can önce Helin'i, sonra bizi eve bıraktı. Bizi bırakırken de bir kaç gün sonra seni benim evime alacağım, biraz yanımda dur da göbek yapalım sana dedi. Allah'ım bu çocuk bir âlem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRETA
Mystery / ThrillerAhsen, tanınmayı sevmeyen, okuduğu okulun sahibi, varlıklı bir ailenin çocuğudur ve vârisi olduğu lisede 2.sınıf okumaktadır. Annesiyle birlikte İzmir'de yaşayan Ahsen, zaten içine kapanık olan kızımız babasının vefatından sonra tek tük kelimelerle...