5.Bölüm

5 2 0
                                    

  ((Medya - Ahsen))

  Uyandım, rutin işlerimi yaptım ve kahvaltıya geçtim. Bugün serbest gitme günüydü ve biraz makyaj yapmaya karar vermiştim. Makyaj dediğim de sadece rujdu. Kahverengi omzu açık kazağımı, altına havuç model beyaz kumaş pantolonumu giydim. Saçımı topuz yapmıştım, ve bir de beyaz çantamla hazırdım. Kahvaltıyı yaptıktan sonra evden çıktım, Can da gelmişti zaten. Arabaya binip ilerlemeye başladıktan sonra telefonuma bildirim geldi. Bilinmeyen bir numaraydı bu. Merak ettim ve mesaja tıkladım. Mesajda gördüğüm şey kafamı karıştırmıştı. Mesajda şöyle yazıyordu..

0563648****

*𝗬𝗮𝗸ı𝗻𝗹𝗮𝗿ı𝗻𝗮 𝗰̧𝗼𝗸 𝗱𝗶𝗸𝗸𝗮𝘁 𝗲𝘁, 𝗶𝗵𝗮𝗻𝗲𝘁𝗲 𝘂𝗴̆𝗿𝗮𝘆𝗮𝗰𝗮𝗸𝘀ı𝗻..*

Gerçekten kafam çok karışmıştı. Bunu yazan kimdi ve böyle bir şeyi neye dayanarak söylüyordu? Daha da önemlisi benim numaramı nereden bulmuştu? Ama şuan bunlara ayıracak vaktim yok.. Hiç olmadığım kadar meşgulüm bu aralar. Öncelikle okula gidince Caner'i bulmam gerekiyordu, daha sonra kıvırcık saçlı çocuğa açıklama yapmam gerekiyordu, yani aslında gerekmiyor ama yapmak istiyorum.. Yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum..

-𝗕𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗺𝗶 𝗼𝗹𝗱𝘂 𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻?

-𝗛𝗮? 𝗛𝗮𝘆ı𝗿, 𝗵𝗮𝘆ı𝗿 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗱ı.

-𝗘𝗺𝗶𝗻 𝗺𝗶𝘀𝗶𝗻? 𝗧𝗲𝗱𝗶𝗿𝗴𝗶𝗻 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗻 𝘀𝗮𝗻𝗸𝗶 𝗺𝗲𝘀𝗮𝗷 𝗴𝗲𝗹𝗶𝗻𝗰𝗲? 𝗞𝗶𝗺𝗱𝗲𝗻𝗱𝗶 𝗺𝗲𝘀𝗮𝗷, 𝗻𝗲 𝗱𝗶𝘆𝗼𝗿𝗺𝘂𝘀̧?

-𝗬𝗼, 𝗵𝗮𝘆ı𝗿 𝗺𝗲𝘀𝗮𝗷𝗹𝗮 𝗶𝗹𝗴𝗶𝘀𝗶 𝘆𝗼𝗸. 𝗠𝗲𝘀𝗮𝗷 𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗛𝗲𝗹𝗶𝗻'𝗱𝗶, 𝘀𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗮𝗵𝗰̧𝗲𝗱𝗲 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘆𝗮𝘇𝗺ı𝘀̧ 𝘀𝗮𝗱𝗲𝗰𝗲. 𝗕𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝘂̈𝘆𝗼𝗿𝗱𝘂𝗺 𝗱𝗮, 𝘁𝗲𝗱𝗶𝗿𝗴𝗶𝗻 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗱ı𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗶..

-𝗧𝗮𝗺𝗮𝗺 𝗼 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻, 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗼𝗹𝘂𝗿𝘀𝗮 𝗯𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘁𝗮𝗯𝗶𝗹𝗲𝗰𝗲𝗴̆𝗶𝗻𝗶 𝗯𝗶𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻 𝗱𝗲𝗴̆𝗶𝗹 𝗺𝗶?

Can bunu söyledikten sonra mesaj aklıma geldi.. "𝘠𝘢𝘬ı𝘯𝘭𝘢𝘳ı𝘯𝘢 𝘥𝘪𝘬𝘬𝘢𝘵 𝘦𝘵.."
Hayır hayır, o öyle birisi değil. Saçmalamayı kesmeliyim artık!

-𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻? 𝗦𝗮𝗻𝗮 𝗱𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺? 𝗕𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘁𝗺𝗮𝗸 𝗶𝘀𝘁𝗲𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿 𝗺𝘂𝘀𝘂𝗻?

-𝗛𝗮𝘆ı𝗿 𝗖𝗮𝗻'ı𝗺, 𝗼̈𝘆𝗹𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗱𝗲𝗴̆𝗶𝗹. 𝗬𝗮𝗻𝗶 𝗼𝗿𝘁𝗮𝗱𝗮 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝗼𝗻𝘂 𝘆𝗼𝗸 𝗸𝗶 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘁𝗮𝘆ı𝗺..

Pek yalan söylemezdim ona.. Ama bu mesaj cidden beni çok geriyordu.. Daha dikkatli olmalıydım, belki de mesajı atanın bir bildiği vardır.. Şimdi işlerim ikiye katlandı, bir de onu bulmaya uğraşacağım..

-𝗔𝗵𝘀𝗲𝗻 𝗶𝘆𝗶 𝗺𝗶𝘀𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗻? 𝗕𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆𝗶𝗻 𝗺𝗶 𝘃𝗮𝗿? 𝗖̧𝗼𝗸 𝘁𝘂𝗵𝗮𝗳 𝗱𝗮𝘃𝗿𝗮𝗻ı𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻..

-𝗛𝗮𝘆ı𝗿, 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆𝗶𝗺 𝘆𝗼𝗸. 𝗛𝗮 𝗼𝗸𝘂𝗹𝗮 𝗱𝗮 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗸 𝘇𝗮𝘁𝗲𝗻, 𝗯𝗲𝗻 𝗴𝗶𝗱𝗲𝘆𝗶𝗺.. 𝗠𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗲𝘁𝗺𝗲 𝗲𝗻𝗱𝗶𝘀̧𝗲𝗻𝗺𝗲𝗻𝗶 𝗴𝗲𝗿𝗲𝗸𝘁𝗶𝗿𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘆𝗼𝗸..

KRETA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin