Merhaba👋👋👋👋
Buz pateni sever misiniz? Buradaki taekook çok seviyor da o yüzden kdmxkdnd
Buz pateni hakkında pek bir bilgim yok yalnızca bir kez yaptım ama küçükken düzenli olarak paten kayardım umarım yazarken saçmalamamışımdır ldmxkxmd
İyi okumalar dilerim~~~
..........
"Hyung, burada ne işimiz var?" Jeongguk tedirgin bir tavırla üstündeki hırkanın fermuarıyla oynarken, bulundukları binanın giriş bölümünde ücretlerin ödendiği masanın önünde dikiliyordu. Onun endişeli halinin aksine, yanında bulunan Hyung'u masadaki kadınla süre konusunda anlaşırken ve ücreti öderken olabildiğince rahattı. Cebinden çıkarttığı parayı sayarak kadına verdikten sonra, gülümseyerek ondan kısa bedene çevirdi bedenini. "Kapıda ne yazıyordu Gguk? Okumadın mı yoksa?"
Jeongguk dudaklarını yalayıp başını salladı. Zaten bu kadar endişeli olmasının yegane sebebi okuduğu tabelaydı. "Neden buz pateni pistine geldik ki?" Taehyung kadının ona uzattığı iki bileti aldıktan sonra, para üstünü umursamaz bir tavırla cebine sıkıştırdı. Sonra ise boşalan eliyle Jeongguk'un saçlarını karıştırdı. "Neden gelmeyelim ki? Buraya son günlerde çocuklarla çok sık geliyoruz. Seninle de gelmek istedim." Jeongguk büyüğünün sırtına koyduğu eli tarafından ilerletilmeden önce, "Ama ben buz pateni bilmiyorum ki!" diye isyan etti.
Taehyung birbirine eşlik eden adımları arasında, başını omuzlarına kadar ancak gelen bedene doğru eğdi ve gülümsedi. Gördüğü gülüş Jeongguk'a hiç olmadığı kadar güven veriyordu ama küçük çocuk hala endişeli olduğunu asla inkar edemezdi. "Merak etme. Ben biliyorum, elini asla bırakmayacağım." Büyük olandan duyduğu cümleyle, gözlerinin kalabalık bir grubun seslerinin duyulduğu geniş pisti görmesi eş zamanlı olmuş, boğazı derin bir yutkunuşla nemlenirken, hırkasıyla uğraştığı elini sırtına çıkartıp omzuna kaymış eli tutmuştu sıkıca.
Taehyung biletleri vermeleri gereken yere varana kadar gözlerini Jeongguk'un biraz merak biraz da hala belirgin olan bir endişeyle pistte kayan insanları izlemesinden ayırmadı. Onları piste ve patenlerin giyileceği kısma almak üzere bekleyen adama elindeki biletleri uzatıp gülümsemesinin ardından, kapıdan hızlanan adımlarıyla geçti ve arkasından temkinli davranma kararı almış Jeongguk'u da sürükledi. Jeongguk ayakkabı numaralarına uygun patenleri büyüğü alırken sürekli başını geriye çevirip televizyonda gördüğü büyük sahalar gibi gözüken piste bakıp duruyordu. İçerisi insan kaynıyordu ve birazdan oraya girecekleri de düşünülürse, nasıl insanlara çarpmadan kayabilecekleri büyük bir soruydu.
Taehyung elini bırakıp onun ancak parmak ucuna kalkarsa arkasını görebileceği büyük tezgaha bırakılmış iki çift pateni eline aldı. Ellerindeki patenleri gösterip ona gülümsedi ve, "Hadi giyinelim!" dedi hevesle. Jeongguk endişeli olduğu zamanlarda sessizleşirdi. Başını onaylayarak sallayıp mavi oturaklara doğru ilerlerken büyüğünü takip ederken de epey sessizdi. Taehyung ondan önce oturaklara oturup başında öylece dikilen ve altına uzun bir demir parçası yerleştirilmiş patenlere bakarken Jeongguk'tan önce çabuk hareketlerle patenleri ayağına geçirdi.
Oturaklara yasladığı ellerinden destek alarak ayağa kalktığında, patenlerin büyüklüğü yüzünden daha da uzayan boyuyla, ona alttan bakan küçüğe döndü heyecanla. "Otur bakalım. Giyinmene yardım edeceğim." Jeongguk üstündeki hırkanın açık fermuarı oturaklara çarpıp ani bir ses çıkartırken hızlıca oturdu. Belini kırıp ayakkabısının ve patenin yan yana nasıl durduğuna birkaç saniye baktığında, onu izleyen Taehyung bu tedirgin tavırlarını o kadar tatlı buluyordu ki, gülümsemeyi bıraktığı bir an bile olmuyordu. Ayakta durduğu halıyla kaplanmış zeminde diz çöktü ve çocuğun ayağındaki spor ayakkabıya uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little follower
FanfictionKim Taehyung sorunlu aile ilişkileri ve bakmak zorunda olduğu küçük kardeşi ile hayattan en büyük tokadı erkenden yiyen bir gençti. Jeon Jeongguk ise mükemmel ailesi ve yolunda giden hayatıyla yalnızca meraklı küçük bir çocuktu. Jeongguk'un her gü...