Régi hiba (T)

186 8 0
                                    

Jó olvasást!❤✨

A Roxfort expressz csöndesen suhan a sínen, odakint egymást váltják a szebbnél szebb tájak. Tarsa fekete bakancsba bújtatott lábait hanyagul az asztalon pihenteti és az elsuhanó fákat figyeli. Lebarnult bőrén és a nap által kiszívott, amúgy is szőke tincsein látszik, hogy nem sok időt töltött házon belül a nyáron. Mardekáros szoknyája enyhén felcsúszott ezzel még többet szabadon hagyva csinos, lebarnult combjából.
-És ebben az évben kiket fogsz elcsábítani? -hallja meg barátnője kérdését. Lassan fordul a magas, fekete hajú lány felé, aki éppen a sminkjét igazítja.
-Még nem tudom. Majd kiderül.
-Én a helyedben azért előre gondolkodnék.
-Csak nem félsz, hogy hosszabb lesz a szexlistám mint a tiéd?
-Ugyanmár. Nem tudsz legyőzni.
-Nem is akarlak. Veled ellentétben én nem a "trófeák" miatt csinálom. Szimplán unatkozom.
-Akkor jó sokat unatkozhatsz. -nyújtózik egyet a szintén velük utazó Merrick. A fiú hosszabb szőke hátra van zselézve, ajkát és füleit piercingek díszítik, arcán pedig friss sérülések látszanak.
-Unalmas az élet.
-Ha megint unatkoznál gyere nyugodtan hozzám.
-Barátok vagyunk.
-Ja, múlt évben is azok voltunk meg előtte is mégis lefeküdtünk vagy tucatszor. Nem baj. Jó vagy az ágyban.
-Mernél mást mondani és biztosan nem segítenél elintézni a "kis" problémádat.
-Nem is olyan kicsi az. -vigyorodik el a fiú.
-Tudom. -rázza meg nevetve a fejét a lány, majd unottan kezdi rágcsálni az eddig az asztalon pihenő csokibékát. Igen, a mardekárosoknak négy fajtája van. Az úri, aranyvérű családból származó gazdagok, azok akik közéjük akarnak tartozni, azok, akikről senki sem tudja mit keresnek a mardekárban és ők. Azok a fiatal mardekárosok akik tesznek a szabályokra, kiélvezik az életet és minden hülyeségben benne vannak. -Eszedbe se jusson most Merrick! -mordul fel Tarsa mikor megérzi a társa kutakodó kezeit a szoknyája alatt.
-Naaa! Csak egy kicsit.
-Nem. Mindjárt odaérünk.
-Akkor majd este.
-Meglátjuk. Nem vagyok valami jó kedvemben.
-Pont azért.
-Nem volt a nyáron elég lány, akit megfektethettél volna?
-Volt. De némelyikükkel annyi baj. Érted lefekszünk, mondom hogy semmit nem akarok tőlük erre mikor otthagyom őket nyávognak. "Jaj, de hát te vetted el a szüzességem! " "Jaj, de én arra gondolt, hogy elmehetnék utána valahova." -utánozza a lányok picsogó hangját.
-Nem mindenki olyan, mint mi. Valakinek ez sokat jelent.
-Hány évesen is vesztetted el?
-12, de ezt te is jól tudod.
-Akkor Charlotte vesztette el 14 évesen. -sandít a fekete hajú lányra.
-Nem, az Victoria volt te fasz.
-Áh! Tudod ki tudja megjegyezni! Amúgy jut eszembe, hol van Tori?
-Valószínűleg Felixel a mosdóban. Ők nem bírták olyan jól a nyarat, mint mi.
-Csodálkozol? Victoria anyjától még én is félek.
-Furcsa egy nő.
-Te hazamentél? -fordul mostmár teljes testtel Tarsa felé.
-Nem. Tudod jól, hogy nem látnak szívesen. -húzza el a száját a szőke lány.
-Annyi baj legyen Sasa! Mi itt vagyunk neked. -húzza magához a barátnőjét és öleli át. Bár kívülről csak egy rakat lázadó kamasznak tűnnek valójában barátok, sőt többek! Testvérek. Legtöbbjüknek nincs senkije.
-Még Juliant sem láttam ma.
-Biztosan itt van. Majd megkeres minket, ha akar. -ránt vállat Merrick.
-Ricknek igaza van. Lehet talált valakit vagy csak másokkal utazik. -ránt vállat a még mindig a fiú ölelésébe bújó lány. Ők voltak így az Orphic Hatos. Legalábbis így hívták magukat. Az orphic azt jelenti, hogy rejtélyes, átlagon felüli, megértő. Egy régi könyvben bukkantak rá, amikor a vizsgáikra készültek úgy egy éve. Tökéletesen illet rájuk hiszen közzülük mindannyian nagy titkokat hordoztak, egyikük sem volt egy szokásos varázsló, de megértették egymás küzdelmeit és sokszor másoknak is segítettek. Először Tarsa és Merrick talált egymásra, majd csatlakozott hozzájuk a szülei elnyomása elől menekülő Victoria, később megmentették a szexuális beállítottsága miatt a zaklatók kedvenc célpontjává vált Juliant. Aztán jött Charlotte, aki rajta kapta őket miközben kiszöktek a Tiltott Rengetegbe. Azonnal tudni lehetett, hogy a lány mardekáros hiszen megzsarolta a négyest, ám az ellenszenv nem tartott sokáig és hamar barátsággá alakult. Végül pedig Felix múlt félévkor talált rá csapatra, amikor szexpartnerek lettek Victoriával. Érezni lehet, hogy a vonat lassulni kezd, majd teljesen megáll. Tarsa kibontakozik a barátja öleléséből és fekete bőrhátizsákját magához véve száll le a szerelvényről. Mindig is szerette a Roxfort hatalmas, fenséges épületének látványát. Ez az otthona. A következő pillanatban Rick már átkarolja a vállát és úgy indul vele a kocsik felé. A fiú talár helyett egy szögekkel tarkított bőrdzsekit visel. Akár egy filmből is előléphettek volna. Fut át a szőke lány agyán, ahogy elképzeli magukat kívülről. Már csak a zene és a lassítás hiányzik. Mire a kocsihoz érnek már Felix és Tori is hozzájuk csapódik és nem sokkal később a lélekszakadva rohanó Julian is felugrik melléjük. Újra együtt a csapat.
-Sasa! -ugrik a legalacsonyabb fiú a barátnője nyakába.
-Julian! De rég láttalak. Tetszik így hosszan a hajad.
-Kösz. Egész nyáron ezt növesztettem.
-Én nem is kapok ölelést? -vonja fel a szemöldökét Charlotte.
-Már hogyne kapnál! -öleli át nevetve a fekete hajú lányt is, aki egy visszafogott, de boldog mosollyal viszonozza.
-Amúgy Robert keresett a vonaton.
-Nem is tudom mit akarhatott. -forgatja meg a szemeit Charlotte.
-Naaa! Lotte! Kicsit vidámabban. Nem örülsz, hogy újra látsz minket.
-Már hogyne örülnék? Ez a nyaram fénypontja.
-Tartsd meg magadnak a szarkasztikus éned.
-Bekaphatod!
-Nyugi már! Én kiváncsi vagyok, hogy mit csináltatok a nyáron. -dől hátra Felix.
-Majd este megbeszéljük Fee. -veti oda Merrick.
-Ne hívj Feenek. Tudod, hogy utálom.
-Pont azért hívlak így.
-Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak.
-Látod milyen jó? Neked már nem kell ellenség. Szívességet teszek. -a szőke lány csak mosolyogva hallgatja barátai szócsatáját. Nagyon hiányoztak már neki, hiszen az egész nyarat egyedül töltötte. Hamarosan már az mardekár asztalánál ülve hallgatják a Teszlek Süveg legújabb költeményét.
-Minden évben ez. Komolyan mondom kezd unalmas lenni. -sóhajt Victoria és körmeivel a faasztalon kezd dobolni.
-Megtennéd, hogy nem kopogsz a dínó körmeiddel? -horkan fel Felix.
-Ezek nem dínó körmök. Nézd meg Charlottet.
-Mi a bajod a körmeimmel Fee?
-Semmi. Csak megkértem Torit, hogy ne kopogjon.
-Hadd csinálja. Legalább nem unatkozik.
-Persze fogd az ő pártját. -mormogja a fiú, majd állát az előtte ülő Victoria vállára támasztja és arcát beletemeti a lány selymes barna tincseibe. Tarsa Merricknek dőlve figyeli az új diákok beosztását. Emlékszik arra, amikor elsősként mindenre rácsodálkozva lépett be ebbe a hatalmas kastélyba. Minden annyira új volt. Új emberek, új helyzetek, új helyek és új félelmek. Mennyivel gyermekibb és bologabb volt, mint most. Rick mintha megérzené barátja bánatát kezeivel megsimítja a lány kézfejét.
-Köszönöm.
-Ugyan. Ezért vagyunk barátok. -válaszolja mosollyal ajkain. Miután a beosztási ceremóniának és a vacsorának vége mindenki a hálókörletébe vonul. Tarsa élvezettel veti be magát a puha, világoszöld ágyneműbe. Lassan a szoba minden lakója elhelyezkedik az alváshoz és pontban tizenegykor az utolsó lámpa is lekapcsolódik.

Az Élő Bölcsek KöveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora