🔥ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3🔥

40 7 3
                                    

Y/n :Σαση ηρεμία όλα καλά θα πάνε θα τα καταφέρουμε.

Staff:Kim y/n και Park Sasi σειρά σας.

Ανεβήκαμε στην σκηνή με όλα τα φώτα επάνω μας και το ποιό σημαντικό το βλέμμα του Namjoon..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κατά την διάρκεια της χορογραφίας μας κοιτουσα μες τα μάτια του Namjoon να καταλάβω τη ένιωθε αλλά τίποτα. Η μουσική τελείωσε και εμείς υπικλιθηκαμε και κατεβήκαμε από την σκηνή.

Δ/χ :κορίτσια αυτό ήταν υπέροχο μπράβο σας εσείς θα είστε σίγουρα οι νικήτριες.

Σ:σας ευχαριστούμε σας χρωστάμε πολλά.

Πηγαμε να κάτσουμε γιατί η εξάντληση ήταν αρκετή.

Y/n:δεν μπορώ να το πιστέψω χόρεψα μπροστά στο ιδολο μ.

Σ:αχχχ μακάρι να έφερνε μαζί του και τον Jimin .

Y/n: πάω τουαλέτα με έχει πιάσει  κατούρημα από το άγχος .

Καθώς πήγενα στην τουαλέτα ήταν το διάλυμα του σόου και όλος ο κόσμος ήταν στους διαδρόμους .Μπήκα μέσα στις τουαλέτες και άκουσα κάτι βογκητά μέσα απο την τελευταία
πήγα γρήγορα και μπήκα στην πρώτη τουαλέτα και τότε άνοιξε η πόρτα της τελευταίας και ακούω διό φωνές να μιλαν

??:δωσε  μου το τηλέφωνο σου γλυκά

Κοπέλα :δώσε  μου το χέρι σου

Και βγάζει το κραγιόν της και γράφει το νούμερο της στο χέρι του .Τότε αποφάσισα πως είναι ώρα να βγω από την τουαλέτα ώστε να καταλάβουν ότι κάποιος είναι εδώ και να μην συνεχίσουν .Όταν βγήκα και είδα ποιος ήταν μου κόπηκαν τα πόδια ήταν ο namjoon δεν τον κοίταξα και βγήκα κατευθείαν έξω .

Namjoon POV

N:δώσε μου το τηλέφωνο σου

Κοπέλα :δώσε μου το χέρι σου

Της δίνω το χέρι μου και εκείνη βγάζει το κραγιόν και γράφει το νούμερο της στο χέρι μου .Τότε ακούω μια πόρτα να ανοίγει και βγαίνει αυτή η κοπέλα που χόρευε στην σκηνή δεν ξέρω αλλά αυτή έχει κάτι διαφορετικό κάτι ξεχωριστό όταν χόρευε δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απο πάνω της .

End POV

Έφυγα γρήγορα και πήγα στην Σαση που καθόταν και περίμενε . Έκατσα λαχανιασμένη στον καναπέ και εκείνη το παρατήρησε .

Σ:τι έπαθες εσύ κάλε για κατούρημα πηγές όχι για μαραθώνιο

Y/n:καλύτερα να πηγενα σε μαραθώνιο αλλά που τέτοια τύχη .

❀Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ❀                             𝓚𝓲𝓶 𝓝𝓪𝓶𝓳𝓸𝓸𝓷     Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin