Kestane Şekeri "Bekle Beni İstanbul"

227 10 5
                                    

Cık cık cık! Uçak koltukları bu kadar rahatsız olmak zorunda mı?İçimde bir burukluk var, sonuçta ailemsiz İstanbul'a gidiyorum hemde ilk kez.Gerçi teyzemlerde kalacağım ama olsun.Ne demişler: Teyze anne yarısıdır.Bu arada size daha kendimi tanıtmadım.Benim adım Güneş.İzmir'de yaşıyorum pardon yaşıyordum.İstanbul'a psikoloji okumak için geldim.Klasik Türk kızlarından biriyim.Siyah göz, siyah saç, esmer ten.Şeffaf kemik gözlüklerim var.Aynı zamanda whovianım.Doctor Who is forever.Bir tane kardeşim var.Adı Çınar.Onu şimdiden özledim. Bu arada uçak inişe geçti.Uçaktan indim.Teyzemler de burada.Hemen yanlarına koşarken bir şey farkediyorum.Bavulumu almayı unuttum! Allahım bu nasıl bir zeka ya? Neyse teyzemlerin yanına gittim.Canlarım ya. Okul bir hafta sonra başlıyordu.Hemen eniştemin arabasına binip eve doğru yola çıktık.Ne güzel yer la burası.Valla çok gözüm tuttu.Ama biraz fazla mı insan var ne?Ayy neyse boşver Güneş.30 dakikalık bir yolculuğun sonunda eve geldik.Ev tam anlamyla MUHTEŞEM.Sadece mavi ve beyaz odaklı mabilyalar var.Ev iki katlı ve bahçesi de acayip büyük. Bu benim için çok iyi. Yoga yapıyorum da ben.

"Gel bakalım kuzi"dedi Beril.

Kuzenim olur da kendisi.Odam ikinci kattaydı ve çok büyüktü,içinde kendi banyosu de var harika valla.Hemen eşyalarımı yerleştirdim ve Iphone'umu aramaya başladım.Canım telefonum güzel telefonum neredesin?Yaklaşık 20 dakikalık bir aramanın sonunda farkediyorum ki cebimdeymiş.Hemen annemi arıyorum ve olanları anlatıyorum.Annemin bana verdiği tek tavsiye şu "Yoga yaparken yapamadığın hareketleri deneme lütfen"." Ah anne ya ne zaman başıma bir şey geldi ki"diyorum ve lafımı geri alıyorum.Çünkü ben yoga yaparken kolunu çatlatmış bir şahsiyetim."Güneş pizzalar geldi"diye bağırıyor Beril."Geliyom kuzi"deyip ışık hızında aşağı iniyorum ve öküz moda bağlayarak pizzamı bitiriyorum.Beril'le yukarı çıkıyoruz.Doctor Who izleyeceğiz ayıptır söylemesi.Neyse tam bölümün ortasında Beril filmi durduruyor ve "Yarın sen ben annem babam sana İstanbul'u gezdireceğiz"diyor.Bende"Tamam" diyorum.Bakalım yarın neler olacak?

Kestane ŞekeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin