8. BÖLÜM PART-1 "Parti Başlasın"

49 4 0
                                    

"Senin burada ne işin var ya?"

"Öküzün trene baktığı gibi bakmasan diyorum kuzen."

"Önce soruma cevap ver: Senin burada ne işin var?"

"Of çok soru sorma. Hem ben seni o kadar aradım niye açmadın?"

       Bu söz üzerine I Phone'umu elime aldım. 3 kere aramış.

"Yalnız biz seni 4 gün sonra bekliyorduk."

"Beril'i çağır da neden erken geldiğimi anlatayım."

"Beril! Bak kim geldi."

   Beril:

"Aaa Ilgaz sen 4 gün sonra gelmiyor muydun?"

"Biriniz de farklı tepki verin ya. Neyse içeri geçelim de anlatayım."

"Hadi anlat bakalım"

"Şimdi 4 sonra için bilet kalmamış. Ben de geç gelmektense erken gelmek daha iyidir diye düşündüm ve buradayı. Beni gördüğünüze sevinmediniz mi yoksa?"

"Of saçmalama, tabi ki sevindik. Neyse hoş geldin."

_____________________________________________________________________________

Yazarın ağzından:

Şu an bu yeni Ilgaz'ın kim olduğunu merak ediyorsunuzdur. Ilgaz, Beril'in İzmir'de yaşayan ikizi. İzmir'de psikoloji okuyordu fakat karar değiştirip İstanbul'a yatay geçiş yaptı. Ve evet onlar ülkemizin psikolog ihtiyacını karşılamaya kararlılar.

_____________________________________________________________________________

Güneş'ten devam:

"Yalnız az sonra arkadaşlarımız gelecek ve parti yapacağız. Daha doğrusu bira eğleneceğiz işte."

"Daha iyi o zaman tam zamanında gelmişim. Zaten bensiz partide de eğlenemezdiniz. İyi ki geldim "  

  Beril lafa karıştı:

"Ay boş boş konuşma da eşyalarını yerleştir Ilgaz."

    Ilgaz'a yardım edeceğim  için beraber yukarı çıktık.

  Ilgaz:

"Eee kuzen naber, yeni arkadaşlar buldun mu kendine?"

"Yok, yani aslında var. Daha doğrusu Ilgaz diye bir kız var, zaten birazdan görürsün. İşte iyi birine benziyor ama biz pek anlaşamıyoruz."

"Neden ki?"

"Önceden bir yerde tesadüfen karşılaştık işte."

"Öyle mi? Nerede karşılaştınız?"

"İstanbul'a geldiğim hafta sonu kestane şekeri almak için Beril ile pastaneye gitmiştik. Ilgaz da bana çarptı ve kestane şekerim yere düştü."

"Tabi senin için kestane şekeri çok önemli olduğu için kavga ettiniz ve pek iyi bir başlangıç yapmadınız."

"Aynen öyle oldu."

"Güneş! Ilgaz!"

"Beril bizi çağırıyor galiba"

"Hadi aşağı inelim o zaman."

    Ilgaz ile birlikte aşağı indik. Herkes gelmişti.

"Hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk"

"Arkadaşlar tanıştırayım bu Ilgaz. Beril'in ikizi, aynı zamanda da sınıfımızın yeni üyesi. İzmir'den yatay geçiş yaptı."

      Ilgaz tek tek herkesle tanıştı.

"Hadi gelin Tabu oynayalım. Siz eşleri belirleyin, annem arıyor ben de konuşup geleyim." deyip yukarı çıktım.

"Efendim anne"

"Güneş Ilgaz yanınızda değil mi?"

"Evet evet evde şu an."

"Tamam o zaman kendinize iyi bakın canım."

"Tamam anne görüşürüz."

"Görüşürüz canım."

       Telefonu kapatıp aşağı indim. Bir bakıyorum herkes eşleşmiş, bir kişi hariç. Olamaz ya bu nasıl bir şansızlık ben onunla eşleşemem.

Kestane ŞekeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin