Hatırlatma:"Bana bak kızım ben senin var ya ...
-Mal mısın sen ya önüne baksana kestane şekerimi düşürdün
-Ne yapayım önüme çıkmasaydın sende ded, kız.Kıza baktım sokakta görsem vay be insanlar çift yaratılmış derdim.Çünkü bana bayağı benziyordu.Siyah saç,siyah göz,hhafif beyaz tenliydi.Gözünde siyah kemik gözlükleri vardı.Klasik inek öğrenci modeli işte.Tam ben bunları düşünürken Beril"Neyse Güneş boşver gidelim" dedi ve yeni bi kestane şekeri alıp çıktık.Off neyse o mal kız için sinirimi bozamam hiçç.Arabaya atladık ve eve gittik.
BİRKAÇ GÜN SONRA
evet bilin bakalım nerdeyiz?Berille yeni okulumuzdayız öyle bi geziyoruz.O da benim gibi psikoloji okuyacak.Okul yarın başlıyor.Okulun gideri var.
-sinemaya gidelim mi
-olur unutursam fısıldaya ne dersin(yazarınız bursiner de)
-tamam diyip taksi arıyoruz ve yarım saat sonra en sonunda bi taksi bulabiliyoruz.Şimdi İzmirde olaydım ne çabuk bulurdum taksi.Anılağğr anılağrr
Neyse starcitye gidip en yakın seansa giriyoruz ve fim başlıyor.Tek kelimeyle harika.,İlk perdede kahkahalar atarken ikinci perdede ağlamaktan helak okuyoruz ve fimden sulugöz olarak çıkıyoruz.(Çağan ırmak filmlerinin etkisi) ve hemen Burger kinge giriyoruz ve ardından gelen king chicken queff ne demişler klasiklerin modası asla geçmez.Tam berille film hakkında konuşurken boğazıma kola kaçıyor.Sizin hiç kola içerken boğazınıza kaçtı da boğazınız asitlke yandı mı? En az ayağına lego batması yada serçe parmağını sehpaya çarpmak kadar kötü bi şey.En sonunda ben sağ salim kurtulduktan sonra eve gidiyoruz ve 3 saat yaşam belirtisi vermeden şeref meselesini izliyoruz.eve yartmadan önce yarın okul olduğu aklıma geliyor ve hemen yatıyorum.Çok heyeceanlıyım.Sabah erkenden kalkıyoruz ve ilk olarak uykucu şirini kaldırıyorum.Berille çar çabuk kahvaltı edip "özel arabamızla" okula giriyoruz.Konferans salonuna geçiyoruz ve okul müdürü 2 saat boyunca konuşuyo da konuşuyo.Tabi Güneş 15 dakika sonra olacakları anlıyor ve geri kalan süre boyunca twitterda takılıyor.Hoca geliyor ve tam o sırada sınıfa bir kız geliyor.
hayır ya bu kız olamaz dimi?
Evet yeterli bir bölüm olduğunu düşünüyorum.Geciktiği için üzgünüm ama yazarınızın bir sürü ödevi sınavı var anlayış lütfen pls . Uzun bir bölüm olduğunu düşünüyorum.Umarım beğenmeşsinizdir. Sevgiler,saygılar Yazarınız